Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 18.05.2010 16:12
Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
Zdravim kolegové,
na mém golfu se zasekávala regulace turba, takze turbo preplnovalo a házelo se do nouzáku. Jízdní vlastnosti byly v porádku. Tak jsem se rozhodl, že turbo vyndám, vyčistim regulaci a vrátom ho zpět. Turbo jsem vyndal,e ale bohuzel při rozebírání jsem se netrefil kladivem do litiny (abych ho mohl rozpůlit - nedelal jsem to poprvé), ale trefil jsem se do té "hlínikové" části a tu jsem urazil, takze turbo je KO na dve půlky. Proto jsem na adrese autodilyfk.cz koupil repasované turbo. To jsem namontoval do golfa, ale od tebe auto nejede od nízkých otáček, jede až tak cca 2200 otáček. Když to točím jako benzinové auto, tak to jede slušně, ale od spoda to nejede. Všechny podtlaky jsem vyměnil, dal jsem váhu vzduchu z jiného funčního auta. Ventil N 75 maká, podtlak v systému je, regulace na turbu je pohyblivá - po nastartování se dotáhne až na doraz. Takže jsem víceméně všechno zkontroloval,ale bez úspěchu. Tak jsem se tedy pustil do toho, že jsem hýbal "červíkem " turba, ale bez výsledku, také jsem zkoušel změnit prodloužení táhla na podtlakové bance a také bez výsledku. Pří měření na vagu, jsem proste akorat zjistil, že turbo plní pomalu a však ve 3000 požadovaného tlaku dosáhne v pohodě- případné grafy z diagnostiky dodám do konce týdne. Další problem který jsem zjistil, že při spuštení "základního nastavení" v bloku 11, nedochází pri aktivaci ventilu N 75, téměř k žádné změně plnícho tlaku (cca 50 mbar), což je tedy špatně. Takže mám prostě podezření, že v turbu je něco špatně, i když nedokážu si představit co. Dále bych podotknul, že před výměnou auto mělo zátah od spoda a jediná věc, kterou jsem ještě nedělal je to, že jsem nevyměnil palivový filt, což taky ted udělám i když nepředpokládám, že by te mělo vliv na zátah auta od spodu - auto startuje, necuká a v otáčkách nad cca 2200 jede.
P.S. téměř všechno jsem se o tom problému snažil přečíst, ale nic z toho mi nepomohlo, prosotě to vydim na problém v turbu. Děkuju všem za rady.
na mém golfu se zasekávala regulace turba, takze turbo preplnovalo a házelo se do nouzáku. Jízdní vlastnosti byly v porádku. Tak jsem se rozhodl, že turbo vyndám, vyčistim regulaci a vrátom ho zpět. Turbo jsem vyndal,e ale bohuzel při rozebírání jsem se netrefil kladivem do litiny (abych ho mohl rozpůlit - nedelal jsem to poprvé), ale trefil jsem se do té "hlínikové" části a tu jsem urazil, takze turbo je KO na dve půlky. Proto jsem na adrese autodilyfk.cz koupil repasované turbo. To jsem namontoval do golfa, ale od tebe auto nejede od nízkých otáček, jede až tak cca 2200 otáček. Když to točím jako benzinové auto, tak to jede slušně, ale od spoda to nejede. Všechny podtlaky jsem vyměnil, dal jsem váhu vzduchu z jiného funčního auta. Ventil N 75 maká, podtlak v systému je, regulace na turbu je pohyblivá - po nastartování se dotáhne až na doraz. Takže jsem víceméně všechno zkontroloval,ale bez úspěchu. Tak jsem se tedy pustil do toho, že jsem hýbal "červíkem " turba, ale bez výsledku, také jsem zkoušel změnit prodloužení táhla na podtlakové bance a také bez výsledku. Pří měření na vagu, jsem proste akorat zjistil, že turbo plní pomalu a však ve 3000 požadovaného tlaku dosáhne v pohodě- případné grafy z diagnostiky dodám do konce týdne. Další problem který jsem zjistil, že při spuštení "základního nastavení" v bloku 11, nedochází pri aktivaci ventilu N 75, téměř k žádné změně plnícho tlaku (cca 50 mbar), což je tedy špatně. Takže mám prostě podezření, že v turbu je něco špatně, i když nedokážu si představit co. Dále bych podotknul, že před výměnou auto mělo zátah od spoda a jediná věc, kterou jsem ještě nedělal je to, že jsem nevyměnil palivový filt, což taky ted udělám i když nepředpokládám, že by te mělo vliv na zátah auta od spodu - auto startuje, necuká a v otáčkách nad cca 2200 jede.
P.S. téměř všechno jsem se o tom problému snažil přečíst, ale nic z toho mi nepomohlo, prosotě to vydim na problém v turbu. Děkuju všem za rady.
Naposledy upravil(a) cincila dne 26.10.2014 19:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 18.05.2010 16:12
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD)
Tak problém vyřešen. Turbo jsem rozebral a mé zjištění bylo následující!!!!! - vnitřek turba byl na verzi 66 kw tedy pouze 9 lopatek místo 11 a proto to odspoda nejelo. Podle čísla turba a objednávky mělo být na můj motor ATD, ale to rozohodně nebylo. Další věc, kterou jsem zjistil, že podložka pod "výfukovu" vrtulý byla prodřená na skrz (foto dodám), ale nejedná se o prodření ke kterému by došlo při mém provozu (nebyly tam čerstvé známky opotřebení), ale ten kdo to repasoval tak dam starý a poškozený díl!!!! Takže turba od firmy autodíly FK nebrat!!! Turbo jsem nereklamoval, protože jsem ho rozebral a tím porušil podmínky smlouvy - stejně si myslim, že by reklamaci neuznali (ovšem to nevím jistě), ale nechtělo se mi případně platit náklady spojené s neuznanou reklamací. Další součastí kupní smlouvy je, že i v případě oprávněné reklamace firma Autodíly FK neplatí montážní práce. Jedna zbytečná demontáž a montáž mi stačila........ + nové těsnění.
CINCILA
CINCILA
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
Ahoj,
problém, nechal jsem si vyčistit lopatky, protože mi bylo řečeno, že se musí potom kalibrovat, tak jsem si to sám nedělal, jenže jsem se dozvěděl, že se nemusí kalibrovat, ale až po zaplacení všeho. Co je na tom pravdy??,
Jo a dávali mi tam novou baňku stála 2500 a koplet čistění ultrazvukem a s prací mi to vyšlo na 6tis, což se mi zdá dost když repasované seženu za 8tis a je odzkoušene pod tlakem s olejem.
A od výměny mám úplně mrtvou jedničku začína tahat až kolem 2300-2500 ostatní docela jdou ale už to není takové... Čím to může být?
problém, nechal jsem si vyčistit lopatky, protože mi bylo řečeno, že se musí potom kalibrovat, tak jsem si to sám nedělal, jenže jsem se dozvěděl, že se nemusí kalibrovat, ale až po zaplacení všeho. Co je na tom pravdy??,
Jo a dávali mi tam novou baňku stála 2500 a koplet čistění ultrazvukem a s prací mi to vyšlo na 6tis, což se mi zdá dost když repasované seženu za 8tis a je odzkoušene pod tlakem s olejem.
A od výměny mám úplně mrtvou jedničku začína tahat až kolem 2300-2500 ostatní docela jdou ale už to není takové... Čím to může být?
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
-
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 28.01.2013 17:57
- Bydliště: Olmützer Vorstadt
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
...když dávali tu novou baňku,nastavili táhlo podtlakovkou,nebo jen zhruba odměřili délku táhla a namontovali??
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
to vůbec nevím, řekl že to nebylo jednoduché a v papírech mám i zaplacený nová podtlak. nádobka + kalibrace tak asi jo, lae podel grafu mi přijede že je to špatně udělane
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
PORADÍ NĚKDO ???
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
z logu moc nevidni kedy to nabieha..chcelo by to bud sem hodit subor...cely alebo tu ciaru zaseknut pri nabehu nech vidno pri akych otackach nabieha.Karbi 69 píše:PORADÍ NĚKDO ???
a log je robeny pri akej rychlosti?
inak ak menili banku ..musi byt dobre nastavene tiahlo z banky.
po repasoch ho niektore firmy zvyknu nastavit tak ze pomaly nedojde na dorazovy cervik..
a z toho co viem by tam malo byt predpatie 1mm..
niekto uz daval aj viac.proste malo by byt jemne napruzene...
Tym dorazovym srobom na turbe sa zase nastavuje na kolko zavre lopatky ..
co viem z mne dostupnych info...ked je turbo na aute ..na volnobech musi byt tlak pred turbom na vyfukovych zvodoch 0.18
baru ..cca. to dosiahnes tym srobom.to je optimum pre dobry nabeh.
to su infa co mam a tak som to robil.
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
bohužel tenhle graf jsem dostal od něj.... víc nemám
-
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12.06.2012 20:32
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
v nézkych otáčkach je tu úplně mrtvé horší jak felda a spotřeba se zvedla min o pul litru, ... nechápu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.01.2016 16:39
Re: Repasované turbo - líné odspodu (ATD) - Vyřešeno
Dobrý den,
dovolte mi reakci na příspěvěk o líném turbu. Měli jsme skutečně jednu dobu v roce 2014 problém s několika turby, která se probouzela později, cca až po 2000 ot/min. Řešilo se to s výrobcem a problém byl celkem rychle odstraněn. Problém byl právě v tlouštce zmiňované podložky ve výfukové komoře, nikoli v počtu a velikosti lopatek geometrie. O tom že by tam dal někdo starou pochybuji, ale i repasy dělají pouze lidé, takže vyloučit nesvědomitost pracovníka 100% nemohu. Se všemi takto postiženými zákazníky jsme reklamace řešili okamžitou výměnou. Pokuď by se pan xy na nás obrátil a popsal problém, každému jsme samozřejmě radili nejprve zkontrolovat těsnost systému, určitě bychom i rozebrané turbo s tímto problémem řešili jako oprávněnou reklamaci okamžitou výměnou.
Autodilyfk.cz
dovolte mi reakci na příspěvěk o líném turbu. Měli jsme skutečně jednu dobu v roce 2014 problém s několika turby, která se probouzela později, cca až po 2000 ot/min. Řešilo se to s výrobcem a problém byl celkem rychle odstraněn. Problém byl právě v tlouštce zmiňované podložky ve výfukové komoře, nikoli v počtu a velikosti lopatek geometrie. O tom že by tam dal někdo starou pochybuji, ale i repasy dělají pouze lidé, takže vyloučit nesvědomitost pracovníka 100% nemohu. Se všemi takto postiženými zákazníky jsme reklamace řešili okamžitou výměnou. Pokuď by se pan xy na nás obrátil a popsal problém, každému jsme samozřejmě radili nejprve zkontrolovat těsnost systému, určitě bychom i rozebrané turbo s tímto problémem řešili jako oprávněnou reklamaci okamžitou výměnou.
Autodilyfk.cz