diagnostika delphi ds150e

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Potrebuji radu od nekokoho kdo ma zkusenosti s diagnostikou delphi ds150e.Mam boru AXR 74kW+chip.Tuto diagnostiku jsem si poridil novou,samozrejmne jsem ji hned pripojil do auta,abych ji ozkousel,cteni chyb a zkouska akcnich clenu,vse fungovalo jak ma,kontrolky svitily,rucicky se hybaly,atd...Po odpojeni diagnostiky jsem vyrazil s autem na dalnici a po chvilce jsem si vsiml,ze mi spatne ukazuje rucicka tachometru.Rucicka byla na 100km/h,ale skutecna rychlost byla 130km/h.Standartne (pred tim nez jsem to mel pripojene) jsem pri 2750 ot/min jel 130km/h,ted kdyz dostanu rucicku na 130km/h,tak tam mam 3500 ot/min a ocividne i podle externiho mereni jedu 160-170km/h.
Treba uz tu zkusenost nekdo ma,treba i s jinou diagnostikou,ale byl bych moc rad za kazdou radu,nevim jak z toho ven.

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1022
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od oneb1t »

ozkousej testy palubky pokud budou v poradku tak se ti povedlo prenastavit kodovani budiku :) konkretne distance impulse number
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Testy palubky jsem zkousel pak jeste asi 2x,ale vysledek porad stejny.A nejaka rada,jak to uvedu na zpet,jak to bylo pred tim?

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1022
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od oneb1t »

tuhle konkretni diagnostiku neznam ale musis zmenit kodovani ty komponenty
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=316833" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Ja bych to rad zkusil zmenit,ale nevim,jak se do toho kodovani mam vubec dostat.Diagnostika mi nabidla moznost " konfiguraci palubni desky" ,ale chce to po me kod z uzivatelske prirucky,kterou samozrejmne nemam.Jinak dekuji za clanek.

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od Goauld »

Boru a s takovým motorem sem delphinou zatím nečetl, takže nevím co se ti tam mohlo přihodit, ale sama diagnostika by neměla nic měnit bez toho aniž bys to potvrdil. Na koncernovy auta používám VAG kabel a delphi na ostatní značky. Vzhledem k tomu, že delphi je v dilně, tak se nemužu podivat jak to tam přesně je, ale když načteš přístrojovou desku, tak se ti tam musí někde zobrazovat kódování. Nejspíš to bude po kliknutí na tu ikonku s grafem která zobrazí měřeny hodnoty. Pak sem napiš jaky kódovaní to ukazuje.
Mimochodem když dáš test akčních členů, to "tic! tic!" tak se ti jako ukončení musí zastavit všechny rafičky uprostřed ciferníků, zastaví se tak ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Je to tak,kdyz dam to tictic,tak se vsechny rucicky jedna po druhe zastavi uprostred ciferniku,ale mam za to,ze otackomer se zastavi na 3000ot,resp.neco malo za pulkou ciferniku.Kazdopadne to zitra rano zkusim napichnout znova a napisu sem ty hodnoty.
A mimo to jsem jeste zaregistroval,ze se mi o dost zvedla aktualni a prumerna spotreba cca 2,5l na vic,sice asi ne fyzicky,snad jen na display.

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od Goauld »

Pokud se opravdu změnilo kódování přístrojů, tak by to tomu odpovídalo, jenom nechápu jak se to stalo. Ty ručičky by se měly zastavit na 3000ot a 100kmh, takže to máš dobře, ale to je jenom test přístrojů a je u všech kódování stejnej.
Ještě sem napiš jakej máš rok výroby auta.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Rok vyroby 2002/12

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Tak už se mi to konečně povedlo změnit,v údajích v reálném čase jsem zjistil,že "kontroler,kódování varianty" je 00002.Poté jsem klikl na možnost "zapsat do ECU" a v rolovací liště jsem dal možnost "řídící jednotka kódu" a OK,následně vyjede další okénko,kam se zadá číslo 1-4,takže jsem za jízdy vyzkoušel všechny 4 varianty,až jsem se ztrefil do té čtvrté a ručička tachometru ukazuje konečne zprávně :-)
A v údajích v reálném čase se do "kontroler,kódování varianty" propsala hodnota 00004.Ale děkuji Vám všem za ochotu mi pomoci.

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

Mam dotaz.jde pres tuhle diagnostiku zmenit jazyk v aute z nemciny na cestinu?
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od Goauld »

chyba citace, prosím tenhle příspěvek smazat
Naposledy upravil(a) Goauld dne 22.01.2015 23:32, celkem upraveno 1 x.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od Goauld »

proschi píše:Tak už se mi to konečně povedlo změnit,v údajích v reálném čase jsem zjistil,že "kontroler,kódování varianty" je 00002.Poté jsem klikl na možnost "zapsat do ECU" a v rolovací liště jsem dal možnost "řídící jednotka kódu" a OK,následně vyjede další okénko,kam se zadá číslo 1-4,takže jsem za jízdy vyzkoušel všechny 4 varianty,až jsem se ztrefil do té čtvrté a ručička tachometru ukazuje konečne zprávně :-)
A v údajích v reálném čase se do "kontroler,kódování varianty" propsala hodnota 00004.Ale děkuji Vám všem za ochotu mi pomoci.
Kódování bys měl mít podle výbavy auta, na tvůj rok a při předpokladu, že nemáš soc výbavu, by kódování mělo být 16104.

KÓDOVÁNÍ Význam jednotlivých čísel kódu.

XX x x x Speciální výbavy. Jednotlivé výbavy se sčítají

00-bez výbavy
01-kontrola brzdového obložení
02-kontrola bezp. pásů
04-kontrola hladiny ostřikovačů
08-kontrolka prasklé žárovky (podle výbavy)
16-Kontrolka otevřených dveří (podle výbavy)

xx X x x Určeno do:

0-Německo
1-Evropa a jiné státy
2-USA 3-Kanada
4-Velká Británie
5-Japonsko
6-Saudská Arábie
7-Austrálie

xx x X x

0-Servisní interval pevný- QG0
1-Servisní interval prodloužený- QG1
2-Servisní interval prodloužený ohraničený- QG2
3-Servisní interval žádný

xx x x XVerze motoru:

1- 1.4/55kW,
2- 1.4/44kW, 1.6/74kW AUT, 1.6/75kW AUT, 1.8/110kW, 1.8/132kW, 1.9/66kW TDi, 1.9/81kW TDi
3- 1.9/50kW SDi, 1.6/74kW,
4- 1.9/74kW TDI

PŘÍKLAD:
03201-Kontrolka brzdového obložení a zapnutí pásů-Určeno pro USA-Servisní interval pevný-Motor např. 1.4/55kW

Pozn. Po novém nakódování je třeba na min 60 s. vypnout zapalování.
Wesni píše:Mam dotaz.jde pres tuhle diagnostiku zmenit jazyk v aute z nemciny na cestinu?
Teoreticky ano, prakticky sem to nikdy nezkoušel, protože to dělám přes VAG-Com.
Naposledy upravil(a) Goauld dne 22.01.2015 23:32, celkem upraveno 1 x.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

proschi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.01.2015 17:01

Re: diagnostika delphi ds150e

Příspěvek od proschi »

Dekuji za to kodovani,moc hezky a strucne napsane.Mel bych jeste jednu otazku k tomu prvnimu dvoucisli,pokud je tam 16,tak chapu zpravne,ze to zahrnuje veskerou uvedenou vybavu (08,04,02 a 01)...Moje otazka je,jestli je mozne deaktivovat vybavu jednotlive,treba 03-kontrola bezpecnostnich pasu?

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

Ja bych prave potreboval vedet zda to pres Delphi jde na sto procent a jaky je postup...Dekuju
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“