Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

Příspěvek od Goauld »

Litr na 1000 je masakr, na to co píšou manuály neber ohled. Litr na 4000 už značí, že taky není něco v pořádku, protože dobrej motor i s hodně najetyma kilometrama bere zanedbatelny množství a taková běžná spotřeba může být třeba litr na 10 000km.
PDčka mají obecně trochu vyšší spotřebu oleje než starší rotačky, ale pokud se ztrácí hodně, letí to většinou přes ložiska turba, než že by ho motor žral přes gufera ventilů, nebo přes pístní kroužky.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

bayern
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 11.02.2015 20:48

Re: Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

Příspěvek od bayern »

Když jsem se koukal zespoda tak je turbo + hadice a intercooler od oleje, takže teče turbo. Přitom pořád táhne dobře, diag tlak a mg vzduchu, vše podle požadovaných hodnot, ani žádné nouzáky.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

Příspěvek od Goauld »

Z turba nějakej olej vždycky projde, ale nesmí toho být moc. Často se olej chytá v intercooleru a pak ho to může nasát a zničit motor, takže není špatny chladič sundat a zkusit z něho vylít olej. Podle toho kolik ho tam bude se dá možná usoudit jak moc turbo pouští. To že tlačí normálně je dobře a znamená to, že vůle ještě nejsou tak velky aby došlo k nadměrnymu úniku oleje, ale taky by to chtělo zkontrolovat jestli se hřídelka turba nějak nevaklá. Pokud dojde k většímu vydření pouzdra hřídele, tak se ztratí mazací tlak a hřídel se může zlomit.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

bayern
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 11.02.2015 20:48

Re: Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

Příspěvek od bayern »

Po pěti nádržích s VIF jsem se dostal na tyhle hodnoty:
Přílohy
vsre.jpg
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1038
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf IV 1.9 TDI PD 74kW - podtáčení, přetáčení, diskuze

Příspěvek od oneb1t »

covece ty z ty pastiky snad nakonec udelas normalni auto :D :D
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“