Zdravím lidi. Potřeboval bych poradit ohledně instalace většího turba. Mam G4 TDI motor AHF 81kw nachipovaný u Motorpower na 110kw. Odešlo u něho turbo a já bych ho rád vyměnil za větši,konkrétně z 96kw verze. Některé informace jsem se už zde na foru dozvěděl,ale na tohle bych se ještě rád optal.
Proto bych se chtěl zeptat co všechno je třeba k jeho instalaci.(nebo jestli je vhodnější nějaké jiné turbo) a jestli turbo pobere bez problému i řídící jednotka.
Dále by mě zajímalo jestli je nutné instalovat ihned větší IC,nebo muže dočasně zustat originál. Větší IC bych dal až před dalším chipnutim, kde bych se chtěl dostat max na 175koní.
Na autě jsou sériové vstřiky a čerstvě udělaná HD spojka s pevným setrvákem a závodní lamelou.Motor je v dobré kondici,má nalítáno 200tis.
Za odpovědi a rady předem velice děkuji.
PS:Turbo neodešlo v důsledku chipu,ale bylo neskutečně zanešený.Turbo je původní a i po dvou letech co je na něm chip má jen minimální vůle.
Motor AHF-větší turbo
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.04.2014 20:14
Motor AHF-větší turbo
Naposledy upravil(a) Pulings dne 24.03.2015 10:50, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9TDI 81kw
- 00Inferno00
- Jezdec
- Příspěvky: 265
- Registrován: 28.08.2010 18:49
- Bydliště: Dolní BenešoVW
Re: Motor AHF-větší turbo
Než VA, dal bych rovnou VB z ARL.
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket
- Pipa95
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 18.08.2012 22:35
- Bydliště: Morava
Re: Motor AHF-větší turbo
No ono to VB už je je u rotačky trochu problém. Aby ses dostal na těch 190 PS, tak už potřebuješ čerpadlo do nádrže, větší hlav čerpadla a nejlépe Race520 trysky, ASZ/ARL sání. Já bych spíše doporučil TSA180, které je postavené z původního turba, má mít prý náběh jako prase. Nutně na to nebudeš hned potřebovat velký IC (ale na léto bych ho doporučil) a budou ti stačit jen PP764. No a co ti poradím, tak pročíst si pár diskuzí na DP fóru, na kterým najdeš spoustu super informací.
EX: GIV TDI Highline S764, 149ps, 315nm by TDIFUN ...
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
NOW: BMW E92 335i MT, M4 370mm brakes, KW V3 suspension, VRSF inlets, Wagner downpipes + IC ... 400+hp club
-
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 09.01.2015 22:16
Re: Motor AHF-větší turbo
Prresne. Resim to stejne a bylo mi doporuceny rovnou dat00Inferno00 píše:Než VA, dal bych rovnou VB z ARL.
1749vb 110kw
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
Re: Motor AHF-větší turbo
Kdyz neprovedes komplet upravu tak to VB nevyuzijes.....kdyztak mam super VA