spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 19.12.2015 13:23
spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Zdravim forare,
mam golfa 1.9 tdi 81kW, po delsim statni treba 3 dny nebo pres noc auto spatne startuje (nova bnaterka), dnes jsem si vsiml, ze je to nejspis zapricineno bublinkou za palivovým filtrem, ktera tam byla, kdyz sem prisel k autu a byla docela velka cca 2 cm. Tocil jsem tocil, bublinka se pomalinku posunovala a jakmile zapadla za konec hadicky, auto naskocilo a z vyfuku se vyvalil bily dym.
Nekdy se take stane, ze po nastartovani, motor hned zdechne.
Dalsi starty jsou uz pak na drc.
Mam zkusit vymenit jen palivak, abych se zbavil te bubliny? Kvuli cemu se jeste muze tvorit?
A co to zdechnuti ihned po naskoceni motoru? Nepada nafta? A kdyz jo, cim to muzu vyresit?
Diky za odpovedi.
Janekx
mam golfa 1.9 tdi 81kW, po delsim statni treba 3 dny nebo pres noc auto spatne startuje (nova bnaterka), dnes jsem si vsiml, ze je to nejspis zapricineno bublinkou za palivovým filtrem, ktera tam byla, kdyz sem prisel k autu a byla docela velka cca 2 cm. Tocil jsem tocil, bublinka se pomalinku posunovala a jakmile zapadla za konec hadicky, auto naskocilo a z vyfuku se vyvalil bily dym.
Nekdy se take stane, ze po nastartovani, motor hned zdechne.
Dalsi starty jsou uz pak na drc.
Mam zkusit vymenit jen palivak, abych se zbavil te bubliny? Kvuli cemu se jeste muze tvorit?
A co to zdechnuti ihned po naskoceni motoru? Nepada nafta? A kdyz jo, cim to muzu vyresit?
Diky za odpovedi.
Janekx
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Lehká netěsnost třeba, zkus vyměnit filtr a zkouknout mastnoty na hadicích a průchodkách.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 19.12.2015 13:23
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Starty jsou spatny jen za studena, druhy a dalsi starty jdou na bnk a bez kouře.
Palivák jsem vcera objednal. A když se té bublinky zbavím, bude startovat na brnk? Nebo to muze porad spatne za studene chytat a chodit bily kour, tzn. chyba muze byt i jinde? treba v cerpadlu za filtrem? Nepada treba nafta?
Jeste me napadlo, co vycistit nadrz a zkontrolovat saci kos a jednosmerny ventil k palivaku? nebo vzit aspon pul nadrze, aby byl kos cely ponorenej a neprisaval si vzduch z nadrze, kdyz by byl netesny.
Napada me toho spousta, ale jak zacit a co vyloucit?
Palivák jsem vcera objednal. A když se té bublinky zbavím, bude startovat na brnk? Nebo to muze porad spatne za studene chytat a chodit bily kour, tzn. chyba muze byt i jinde? treba v cerpadlu za filtrem? Nepada treba nafta?
Jeste me napadlo, co vycistit nadrz a zkontrolovat saci kos a jednosmerny ventil k palivaku? nebo vzit aspon pul nadrze, aby byl kos cely ponorenej a neprisaval si vzduch z nadrze, kdyz by byl netesny.
Napada me toho spousta, ale jak zacit a co vyloucit?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
když se bubliny zbavíš, tak to bude chytat normálně... proto aby nepadala nafta, tam je ten stopventil (o kterým píšeš)... takže buď je v hajzlu, nebo někde po cestě od něj k čerpadlu musí bejt vidět stopa po naftě (mastnota, případně pach) a tam to přisává vzduch
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 19.12.2015 13:23
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Diky za informace, zamerim se na ty mastnoty a po nedeli dam novy filtr, jen se bojim, abych ho nezavzdusnil a neslo to pak uz vubec nastartovat (psal na foru borec ze se mu to stalo a musel pouzit mech. pumpicku na odvzdusneni).
Dneska jsem prisel k autu, v pruhledne hadicce za filtrem byla jedna mala bublinka cca 0.5 cm, tak jsem si rikal, ze by to mohlo byt celkem vpoho. bylo kolem nuly. zhaveni oproti jindy docela dlouhy 2-3 vteřiny. Kamos pozoroval bublinku behem toceni, auto vubec nechtelo naskocit, zkousel jsem zhavit i 3x, ale doba zhaveni se nezkracovala. Neslo to nakopnout, bublinka se pomalu loudala k cerpadlu. Behem toceni problikavala kontrolka ABS a houkala kontrolka oleje. Tesne pred zapadnuti bublinky do cerpadla to skoro naskocilo, vyvalil se kour jak z dymovnice, ale spadlo to. Na dalsi toceni, uz zapadla, znovu se vyvalil dym a auto naskocilo, ale byl to porod. Pak na volnobeh v hadicce prolitavaly velmi male bublinky a v pravidelnych asi 5 vterinovych intervalech jedna vetsi. Pak uz druhy start byl na drc.
Cim to, že pri toceni se ta prvni bublinka cca 0.5 cm tak sourala k cerpadla? Kdyz by nafta s bublinkou proudila do cerpadla rychleji, stejne jako pri volnobehu, tak by bublinka rychle zapadla, auto naskocilo na brnk, sice s dymem, ale bylo by to snesitelnejsi, nez takhle trapit baterku a starter :/
Takze je potreba vyresit bublinku, v tom je zakopany pes?
zvyseni startovaci davky? pomohlo by?
a co to problikavani kontrolky ABS, houkani oleje pri toceni? A dlouhy zhaveni pred samotnym tocenim? (i kdyz bylo v noci minus a rano kolem 0)
Dneska jsem prisel k autu, v pruhledne hadicce za filtrem byla jedna mala bublinka cca 0.5 cm, tak jsem si rikal, ze by to mohlo byt celkem vpoho. bylo kolem nuly. zhaveni oproti jindy docela dlouhy 2-3 vteřiny. Kamos pozoroval bublinku behem toceni, auto vubec nechtelo naskocit, zkousel jsem zhavit i 3x, ale doba zhaveni se nezkracovala. Neslo to nakopnout, bublinka se pomalu loudala k cerpadlu. Behem toceni problikavala kontrolka ABS a houkala kontrolka oleje. Tesne pred zapadnuti bublinky do cerpadla to skoro naskocilo, vyvalil se kour jak z dymovnice, ale spadlo to. Na dalsi toceni, uz zapadla, znovu se vyvalil dym a auto naskocilo, ale byl to porod. Pak na volnobeh v hadicce prolitavaly velmi male bublinky a v pravidelnych asi 5 vterinovych intervalech jedna vetsi. Pak uz druhy start byl na drc.
Cim to, že pri toceni se ta prvni bublinka cca 0.5 cm tak sourala k cerpadla? Kdyz by nafta s bublinkou proudila do cerpadla rychleji, stejne jako pri volnobehu, tak by bublinka rychle zapadla, auto naskocilo na brnk, sice s dymem, ale bylo by to snesitelnejsi, nez takhle trapit baterku a starter :/
Takze je potreba vyresit bublinku, v tom je zakopany pes?
zvyseni startovaci davky? pomohlo by?
a co to problikavani kontrolky ABS, houkani oleje pri toceni? A dlouhy zhaveni pred samotnym tocenim? (i kdyz bylo v noci minus a rano kolem 0)
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Ach jo jediná rada, přečti si desetkrát co jsme ti napsali a už dál nic NEPIŠ dokud to neuděláš
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
volnoběh máš cca 900ot a startér točí cca 200ot... proto bublina leze 5x pomaleji...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 19.12.2015 13:23
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Ja jen ze se behem tech startu objevily nove skutecnosti, ktere by mohly treba na neco poukazat. O
OK tedy, zkusim ten palivak, najit netesnost a dam vedet. Snad to klapne.
OK tedy, zkusim ten palivak, najit netesnost a dam vedet. Snad to klapne.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 21.02.2016 18:42
Re: spatne studene starty-bublinka za palivakem-bily kour
Zdravim, resim ted uplne stejny problem, jen je to PD. Jak jste to vyresil?