Relé pal. čerpadla

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
PetrVasa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.03.2016 17:14

Relé pal. čerpadla

Příspěvek od PetrVasa »

Zdarec, kde najdu RELÉ pal. ČERPADLA? Přišel sem k autu (GOLF iv TDI 66kw) startuju, točí to jak blbý a ne a ne chytnout. Nafta tam asi vubec nejde, čerpadlo sem zabzučet neslyšel. Díky za pomoc, kdyby bylo něco špatně napsaný tak sorry jsem tu novej ted sem se regnul. VW zdar

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: RÉLÉ PAL. ČERPADLA

Příspěvek od Goauld »

Vítejte v sekci Golf IV / Bora. Pokud jste tu poprvé, přečtěte si prosím Návod na používání. Dříve než založíte nové téma, projděte si téma Často kladené otázky - FAQ, případně zkuste vyhledávání.

Tvoje auto nemá elektricky palivovy čerpadlo, jenom mechanicky rotační na motoru hnany rozvodem. Nicméně relé tam je, ne pro čerpadlo, ale pro napájení řídící jednotky, ktery se může pokazit. Relé má číslo 109 a je pod balubní deskou na straně řidiče.
Nezůstává ti při startování svítit kontrolka imobilizéru ? Máš dost nafty, nebo nedošla ti nafta ?
Nafta mohla spadnout z přívodní hadičky a do čerpadla se dostat vzduch, takže nemá sílu naftu natáhnout. Podívej se na hadičky nafty u filtru, jedna je průhledná, a musí v ní být vidět nafta, bývá tam malá bublinka, která ale ničemu nevadí. Pokud v ní nafta vidět není, dostalo se tam moc vzduchu a čerpadlo nedokáže vzduchovou bariéru překonat.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

PetrVasa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.03.2016 17:14

Re: RÉLÉ PAL. ČERPADLA

Příspěvek od PetrVasa »

Dá se to relé proměřit? popřípadě z oktavky stejnej motor by mělo sedět ne?
Nejsem si jistej ale kontrolka immo nesvití zjistím zitra, nafty je těsně před rezervou a minulý týden se mi stalo že jsem dojižděl nádrž kuli spotřebě, palivoměr jeste neukazoval uplnou nulu ale pri najeti do hrbolu nebo pridani plynu už to zdechalo tak to mohlo nasát vzduch? Kazdopádne pak jsem natankoval a vše ok až do dnes.
Zítra mi to známej napíchne tak třeba neco napíše i vag
VWmaniak, díky za postřehy!! dám vědět jak se to vyvíjí

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: RÉLÉ PAL. ČERPADLA

Příspěvek od Goauld »

Taky se ti mohl bordelem ucpat sací koš v nádrži. Relé je v octavce stejny, ale většinou ho stačí jenom rozebrat a přepájet kontakty, dělají se tam studeňáky.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

PetrVasa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.03.2016 17:14

Re: RÉLÉ PAL. ČERPADLA

Příspěvek od PetrVasa »

Takže, na čerpadle je nějaký ventil a do nej nešla šťáva, po vymazaní chyb na diagnostice taky nic, přivedla se do nej šťáva přímo z baterky přes drát a auto už normálně startuje a jede
Co to může být??

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: RÉLÉ PAL. ČERPADLA

Příspěvek od Goauld »

Chyba v kabeláží, nebo vadná řj. motoru. Změřit drát od ventilu na konektoru řj. pin 77. Barva drátu je černo bílá. Pokud je drát neprůchozí, rozmotat kabeláž najít vyhnily místo a opravit.
Přílohy
N109.jpg
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“