tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

jo to se zeptej to je totiz nejzasadnejsi vec :D
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od Dymák »

Ještě k těm katům - chápu to správně, že Euro2 i Euro3 mají kat stejnej? Tam asi není co jinýho vymyslet, ne? Euro3 byla jen díky použití EGR, je to tak?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od jirkaTDI »

né, dál se bude měřit jen kouřivost :wink: kdyby se měřily i NOx tak neprojde nikdo :mrgreen:

jj, Kat je furt stejnej, tam nic nevymyslíš. Euro 3 má třeba u rotačky menší trysky s vyšším otevíracím tlakem a trošku větší tlak turba, předělanej program v jednotce a dál nevím. EGR měly i motory Euro1 1Z 66kw :wink:

Jinak moje zkušenost: Na jednom autě jsem absolvoval emise s Katem a dva roky potom to samý auto bez Katu, jinak kromě EGR off žádné jiné další úravy. Měřeno na té samé stanici, hodnoty kouřivosti byly téměř stejné :wink:
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

mam euro 2 a uz ma EGR taky.. (ale jeste jde v diagnostice vypnout a nesviti kontrolka kdyz nefunguje)
jinac vzhledem k tomu ze se bude merit dal stale jen kourivost tak se STK celkem nebojim i kdyby ten kat/odlucovac uz vubec nefungoval :D
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“