tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )
jo to se zeptej to je totiz nejzasadnejsi vec
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )
Ještě k těm katům - chápu to správně, že Euro2 i Euro3 mají kat stejnej? Tam asi není co jinýho vymyslet, ne? Euro3 byla jen díky použití EGR, je to tak?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )
né, dál se bude měřit jen kouřivost kdyby se měřily i NOx tak neprojde nikdo
jj, Kat je furt stejnej, tam nic nevymyslíš. Euro 3 má třeba u rotačky menší trysky s vyšším otevíracím tlakem a trošku větší tlak turba, předělanej program v jednotce a dál nevím. EGR měly i motory Euro1 1Z 66kw
Jinak moje zkušenost: Na jednom autě jsem absolvoval emise s Katem a dva roky potom to samý auto bez Katu, jinak kromě EGR off žádné jiné další úravy. Měřeno na té samé stanici, hodnoty kouřivosti byly téměř stejné
jj, Kat je furt stejnej, tam nic nevymyslíš. Euro 3 má třeba u rotačky menší trysky s vyšším otevíracím tlakem a trošku větší tlak turba, předělanej program v jednotce a dál nevím. EGR měly i motory Euro1 1Z 66kw
Jinak moje zkušenost: Na jednom autě jsem absolvoval emise s Katem a dva roky potom to samý auto bez Katu, jinak kromě EGR off žádné jiné další úravy. Měřeno na té samé stanici, hodnoty kouřivosti byly téměř stejné
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )
mam euro 2 a uz ma EGR taky.. (ale jeste jde v diagnostice vypnout a nesviti kontrolka kdyz nefunguje)
jinac vzhledem k tomu ze se bude merit dal stale jen kourivost tak se STK celkem nebojim i kdyby ten kat/odlucovac uz vubec nefungoval
jinac vzhledem k tomu ze se bude merit dal stale jen kourivost tak se STK celkem nebojim i kdyby ten kat/odlucovac uz vubec nefungoval
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0