tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1034
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

tak zase stary auta maj jiny limity kourivosti a pokud sem to dobre pochopil tak se stale bude merit jen kourivost (takze vyrazenej katalyzator a dalsi srandy stale nepujdou poznat)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od motorpower »

Katalyzátor právě poznat je, zkušený technik pozná už podle zvuku. Pak už není těžké dokázat.
Je otázka zda to bude řešit, zvláště pokud auto bude vypadat slušně. Vykuchaný odlučovač, ale žádný výkon nepřidá.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1034
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

no auto pak hvizda no...
ale zadny kontrolky ani emise navic mu to nenameri protoze latky co ma katalyzator odbouravat se ani nemerej a zadnej senzor nafta nema
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od motorpower »

On rozdíl v měření je značný, ale většinou se naštěstí vejde do tolerance.
Zajímavé by spíš bylo měření emisí v zátěži.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1034
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

no uvidime jsem na to taky zvedavej mam STK az do 12/2016 takze v tu dobu uz tu snad bude dostatek cry topicku co vsechno musi bejt poreseny aby to bez problemu proslo :D
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

hindour
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 06.08.2010 11:04

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od hindour »

abys v prosinci bez problému prošel tak bych to viděl, že si připrav novej katalyzátor :D, protože starej už ti fungovat nebude a v prosinci už mají na technický všichni nový měřáky a online to bude zaznamenaný na ministerstvo a zbytek bude závisej na těsnosti motoru :-)

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1034
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od oneb1t »

to je dost mozny no ze uz neni uplne ve forme
„Zkrácení platnosti technické kontroly teď skutečně může být za všechny viditelné vážné či nebezpečné závady. Tedy i za vadné kontrolky, když policejní hlídka zjistí, že nesignalizují rozsvícení reflektorů
ehm ale muj golf vubec signalizaci rozsvicenejch svetel nema :D :D
to vypada ze ted bude na STK celkem sranda
https://www.youtube.com/watch?v=slqBUFreEaM" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od jirkaTDI »

hindour: proč tady šíříš paniku, to ti za to někdo platí? Víš vůbec, jak se měří emise u diesela? Katalyzátor na to totiž nemá žádný vliv ;-)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od Dymák »

Kat pojme určitý množství sazí, tudíž má vliv na měřenou kouřivost
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od jirkaTDI »

cože? 8O :lol: to spíš naopak, v katu se ti saze usadí a když tomu dá technik na emisích bídu do omezovače, tak to všechno vylítne ven :D kat žádný saze pojmout nemůže, to je nesmysl, to si pleteš s filtrem pevných částic...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od Dymák »

Tak ono DPF je jen vylepšenej KAT s řízeným vypalováním usazenin. V KATu se ty saze vypalujou pouze teplotou spalin, to znamená, že při řádný zátěži se saze pálej a né, že lítaj ven...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od motorpower »

Dymák správně, nejmenuje se to kat, ale odlučovač, a eliminuje právě přidání plynu v momentě než se roztočí turbo.
Vzápětí se při rovnoměrné jízdě samočistí vypálením a vyhořením sazí.
Proto je i mylný názor, že se ucpe. Je v podstatě průchozí.
To , že někdo neprojde znamená pouze to, že jezdí sračku a má příliš mnoho usazenin jak na EGR, tak právě v odlučovači.
Proto se i před STK doporučuje auto pořádně projet.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od Dymák »

no on se ucpe, ikdyž jezdíš furt kudlu... keramika nedá tu dlouhodobě zvýšenou teplotu a popraská. Tím se zbortěj ty kanály a vlastně se zacpe sám sebou... proto se pro sportovní účely dělají z kovu
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

hindour
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 06.08.2010 11:04

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od hindour »

JirkaTDI: jo platí velký peníze a nemám nic lepšího na práci než tady dělat paniku :D a když na to nemá katalyzátor žádnej vliv, tak to tomu rozumíš :D díky za poučení :D

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: tdi 1.9 ALH 66kw ( jaké hybridní turbo zvolit? )

Příspěvek od jirkaTDI »

hindour - ano rozumím, to se neboj :wink: vím jak vypadá opacimetr a jak funguje, ale tebe nechám ve sladké nevědomosti :wink:

Dýmák - DPF že je vylepšenej kat? :lol: na to nemám sílu nic psát, ale pobavil si mě :good:

Přesně jak píše motorpower, pěkně před STK tomu dopřát trochu italskou údržbu :D
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“