Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Shorty.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 13.09.2008 16:34
Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy

Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Shorty. »

Cau řešil sem teď nedávno uložení motoru na svém Golfu. Vyměnil sem oba horní a spodní(reakční vzpěru). A stále mi to jakoby škubne celým autem při startování a chípnutí auta. Dále sem před výměnou pozoroval, že když mám 6. stupeň zařazen tak se mi řadička při přidání plynu a ubrání hejbe i toto zůstalo. Prosím o radu co by to mohlo dělat už sem z toho zoufalej. Mechanik ještě říkal, že možná setrvák. Jenže nejeví jiné problémy nechrastí apodobně jediné co by na něj ještě ukazovalo je, že občas auto při akceleraci an vyšší stupeň jakoby dunní to sem přisuzoval vadným silentblokům motoru po opravě tato vlastnost lehce zmizela ne však uplně. Děkuji za každé rady či návrhy na co mrknout :)

Pepásek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 28.12.2007 14:15
Bydliště: Soběšín

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Pepásek »

To škubnutí při chcípnutí může dělat chcípklapka,tzn že nezavírá.Zkontroluj jestli chodí v plnym rozsahu,jestli nevázne.Při startu nevim jestli by na to měla vliv.Ale to dunění by mohla taky dělat váznoucí chcípklapka.Mrkni na to.Na to ostatní mě nic nenapadá.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Dymák »

Cos tam dával za reakční vzpěru? Já dal druhošku a bylo to pomalu horší, než předtím... Pak jse dal powerflex a šaltpáka se ani nehne
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
Shorty.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 13.09.2008 16:34
Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Shorty. »

no chcípací klapka funguje tak jak má tu sem zkoušel :) tu reakční vzpěru sem dal od Lemforder a levý co drží i převodovku taky od Lemforder a pravý uložení od SWAG. Jinak mám tu video jak se chová to nový uložení u převodvky příjde mi že to má moc velkou vůli na novej silentblok.
https://www.youtube.com/watch?v=s26zIO6Peb0" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Goauld »

Jo tak to se ti nezdá, to má opravdu vůli jak starej silentblok těsně před utržením, anebo máš ukrutnou sílu, když s tím takhle hejbeš :lol:
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Shorty.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 13.09.2008 16:34
Bydliště: Plzeňský kraj-Klatovy

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od Shorty. »

tak sem vrátil zpátky ten starej silentblok jestli se něco nezmění. A novej sem chtěl nechat poslat zpět na reklamaci. Zjištění projev se nezměnil dělá to stále. Mechanik říkal, že má víc podezření na načatej setrvák, ale dokud to nedělá větší problém nemám to řešit. Jenže mě to štve :D

miles
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 19.07.2011 06:13
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škubnutí motoru i po výměně všech uložení motoru důvod ?

Příspěvek od miles »

potřebuju vyměnit PRAVÝ silentblok motoru, mechoš tvrdí že je jedno od koho hlavně ne Starline, máte s tím nějakou zkušenost?

Jaký dát, Febi, jiný nebo ORIGO?

Mechoš mi dělal rozvody a silentblok se mu rozpadl a vytekl z něj olej či co.
Golf IV Variant 2001 TDi 66 kw - ALH (Egr - off) - stříbrňák
Golf III Variant 1998 TDi 66 kw - ALE, (Egr - off) - bělouš,golfista
Forman 1.3 LPG 1993 - dělník (favo,zeleňák,hrkač,)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“