turbo 74kw - 81kw

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
benrabit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 13.04.2013 23:45

turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od benrabit »

zdar pánové,je nějaký rozdíl v turbu pro 1,9 74kw a 81kw? vypadá stejně ale jde mi o to zda nemá nějaký jiný počet lopatek,díky za odpovědi
VW Golf IV 1,9TDi 74kW r.v.2000
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od Dymák »

U VNT je to stejný
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

benrabit
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 13.04.2013 23:45

Re: turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od benrabit »

budu za blba,ale co je VNT?
a jěště dotaz,co když střeva 74kW vyměním za 96kW,je potřeba něco jěště upravovat nebo to bude fungovat?
Díky všem
VW Golf IV 1,9TDi 74kW r.v.2000
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od Goauld »

VNT, nebo VGT, je turbo s naklápěcíma lopatkama, nemá obtokovej ventil (anglicky wastegate, nebo bypass), ale k regulaci používá natočení lopatek ve výfukové části a tím reguluje tlak turba. Tyhle turba se používají dá se říct výhradně pro dieselovy motory, benzíny mají až na nějakou výjimku WGT (wastegate) turbo, tedy turbo s obtokem.

Střeva turba podle mě nepřehodíš, budou tam konstrukční rozdíly, ktery to nedovolí. Když měníš typ turba, vždycky se řeší cely turbo a úprava částí k němu přidružených.
Navíc i kdyby to šlo, tak po rozebrání celyho ložiskovyho uzlu turba bys musel hřídel s vrtulema převážit a to doma nejde. Akorát kdybys přehodil celej uzel do jiné skříně, ale to by nic neřešilo, jednoduše je to blbost, nad tím vůbec neuvažuj.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od Dymák »

tak tak... u garretta nejde jen tak prohodit vrtule z VA (96kw) do V (66-85kw) obalu
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1016
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo 74kw - 81kw

Příspěvek od oneb1t »

jen zminim ze turbo co se montuje do 66/81/74kW (GT1749V) je u BMW pouzity pro motor o vykonu 110kW takze takova je tam cca rezerva :)
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“