turbo 74kw - 81kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.04.2013 23:45
turbo 74kw - 81kw
zdar pánové,je nějaký rozdíl v turbu pro 1,9 74kw a 81kw? vypadá stejně ale jde mi o to zda nemá nějaký jiný počet lopatek,díky za odpovědi
VW Golf IV 1,9TDi 74kW r.v.2000
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: turbo 74kw - 81kw
U VNT je to stejný
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.04.2013 23:45
Re: turbo 74kw - 81kw
budu za blba,ale co je VNT?
a jěště dotaz,co když střeva 74kW vyměním za 96kW,je potřeba něco jěště upravovat nebo to bude fungovat?
Díky všem
a jěště dotaz,co když střeva 74kW vyměním za 96kW,je potřeba něco jěště upravovat nebo to bude fungovat?
Díky všem
VW Golf IV 1,9TDi 74kW r.v.2000
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989
Fiat Marea Weekend 1,8 115 16V 83kW r.v.2000
Ford Escort V Cabrio 1,6 EFi 77kW r.v. 1991
Dodge Ram 1500 5,2 V8 r.v. 2000
Nissan Patrol K160 3,3TD 81Kw r.v. 1989
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: turbo 74kw - 81kw
VNT, nebo VGT, je turbo s naklápěcíma lopatkama, nemá obtokovej ventil (anglicky wastegate, nebo bypass), ale k regulaci používá natočení lopatek ve výfukové části a tím reguluje tlak turba. Tyhle turba se používají dá se říct výhradně pro dieselovy motory, benzíny mají až na nějakou výjimku WGT (wastegate) turbo, tedy turbo s obtokem.
Střeva turba podle mě nepřehodíš, budou tam konstrukční rozdíly, ktery to nedovolí. Když měníš typ turba, vždycky se řeší cely turbo a úprava částí k němu přidružených.
Navíc i kdyby to šlo, tak po rozebrání celyho ložiskovyho uzlu turba bys musel hřídel s vrtulema převážit a to doma nejde. Akorát kdybys přehodil celej uzel do jiné skříně, ale to by nic neřešilo, jednoduše je to blbost, nad tím vůbec neuvažuj.
Střeva turba podle mě nepřehodíš, budou tam konstrukční rozdíly, ktery to nedovolí. Když měníš typ turba, vždycky se řeší cely turbo a úprava částí k němu přidružených.
Navíc i kdyby to šlo, tak po rozebrání celyho ložiskovyho uzlu turba bys musel hřídel s vrtulema převážit a to doma nejde. Akorát kdybys přehodil celej uzel do jiné skříně, ale to by nic neřešilo, jednoduše je to blbost, nad tím vůbec neuvažuj.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: turbo 74kw - 81kw
tak tak... u garretta nejde jen tak prohodit vrtule z VA (96kw) do V (66-85kw) obalu
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo 74kw - 81kw
jen zminim ze turbo co se montuje do 66/81/74kW (GT1749V) je u BMW pouzity pro motor o vykonu 110kW takze takova je tam cca rezerva
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0