G4 PD 85kw koupě ojetiny

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
wrabesek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 12.06.2014 21:05

G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od wrabesek »

Ahoj, za nedlouho se chystám zajet podívat na jednoho G4 1,9 tdi 85kw a má na hodinách 188tkm. Paní mi tvrdila, že se rozvody dělají po 120tkm. Jedná se o r.v. 2003. Je nějaká možnost, že to tak bude? Našel jsem všude 60/90tkm a jen na 1 odkaze možná bylo, že 120tkm (neumím německy).

Popřípadě co mám vyzkoušet u tohoto auta před koupí? Vím, že to nechám vytočit až do červena kvůli nouzáku, snad nebude auto zahřáté na starty a budu sledovat vodu v oleju a olej ve vodě kvůli prasklému těsnění pod hlavou. Něco dál?

Děkuji moc za případné rady.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od Dymák »

nouzák do červenejch? To udělat mě, tak z toho vyhodim...
nouzák padá, když nereguluje turbo, což poznáš na dlouhej kvalt (5, nebo 6) a od úplně spodních otáček zrychluješ.... stačí tak do cca 130kmh furt na tom jednom kvaltu...

rozvody na PD dávám po 90tkm... včetně pumpy, nebo po 6 letech, pokud má menší nájezd, než těch 90
nicméně věřit majiteli cokoliv ohledně rozvodů, je loterie a každej kloudnej kupující si ty rozvody stejně pro jistotu udělá - jedná-li se o starší auto
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

wrabesek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 12.06.2014 21:05

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od wrabesek »

Aha aha, já myslel, že to padá právě až nahoře.. Tak to vyzkoušíme takle, táta má o1 74, tam mu to dělalo tak snad ví jak na to :lol:

Dobře, šlo mi o to, jestli to je vůbec možný, že to bude po 120tkm..

Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od Dymák »

ono úplně nejlepší je vzít si s sebou někoho, kdo má VAG a umí ho aspoň základně obsluhovat...
pak se dozvíš i věci, jako třeba hodnoty vstřiků, nastavení rozvodů, skutečný hodnoty čidel teploty, tlaku, vyzkoušíš i tu regulaci turba atd
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od Goauld »

No tak hlavně kupuješ ojetinu a ne novy auto, takže myslet si, že tam bude všechno v top stavu, a když ne, tak to neberu, je hloupost. Ten kdo to prodává, do toho určitě nic před prodejem nedal, proč by to dělal, když se toho chce zbavit. Rozvody se dělaly první ve 120 a každy další 90. Každopádně bych nepočítal s tím, že to auto má jenom 188 tisíc. Pokud to nemají od novoty a nemají všechno v servisce, tak přidej minimálně 100-200 navrch a tam někde bude pravda.
No ale hlavně nevím, proč kupovat PD 85kw, když už tak 96kw, jinak bych šel radši do rotačky 81kw, furt je to nejspolehlivější a nenáročnej motor.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

wrabesek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 12.06.2014 21:05

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od wrabesek »

To já vim, že nebude vše v top stavu.. Ale je to od nějaký matky od malýho dítěte, interiér vypadal na fotkách velice slušně..

Uvidíme kde bude pravda, až to uvidim a nastartuju, upadne kolo a odfičí turbo :lol: Jedině tak poznam.. Nebo na 8% můžu mít štěstí :wink:

Něco jsem četl, taky že ta 85 pěkně jede.. Důvod je ten, že v mým rozpočtu těch aut moc slušných není a když už něco, tak to je 99.. Nebo benzín a toho se v Golfu nedotku.. :? Vím, že 81 rotačka je druhá nejspolehlivější po 81, ale hůř jede a není v cenové relaci.. Neznamená, že když todle je jediné, že s ním odjedu když bude stát za vyliž p****..

Šlo mi jen, na co si dát třeba pozor, špatný uložení předních kol nebo tak něco..

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od Goauld »

Na věci, na ktery je potřeba si dát pozor si pozor sám nedáš, pokud nebudeš mít relativně zkušenyho mechanika, kterej to napichne na vag a neřekne vstřiky sou dobry, turbo tlačí normálně. I tak muže byt všechno v pohodě, ale za tyden, měsíc, nebo půl roku odejdou vstřiky, protože mají najeto půl milionu a ty dáš za repas 20 tisíc a budeš nadávat jakej byl majitel hajzl atd... Samozřejmě můžeš mít štěstí a trefit dobrej kus, ale v čr je to opravdu velká náhoda.
Neřekl bych, že 85kw pěkně jede, jede uplně normálně a že by rotačka 81kw jela hůř, tak to si už vůbec nemyslím, znatelně hůř jede 66kw. Ovšem o poznání líp jede právě ta 96kw, případně 110kw, ale těch je relativně málo a sou drahy.
Nevýhoda rotaček je, že nemají 6ti kvalt a pokud by ta 85kw co chceš měla jenom 5ku, tak se na to rovnou vykašli, to nemá smysl, když už tak ať to má 6 stupňů.
A stejně říkám, že 85 nebrat :lol:
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
oneb1t
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 23.09.2014 22:01
Kontaktovat uživatele:

Re: G4 PD 85kw koupě ojetiny

Příspěvek od oneb1t »

problem 85kW je podle me hlavne v tom ze je v nekterejch ohledech zbytecne komplikovanejsi nez 81kW rotacka ale pritom jede cca stejne takze ziskas komplikovanejsi motor s drazsim servisem kterej ale realne neprinese zadnej bonus navic

co se tyka roku vyroby tak podle toho bych se vubec neorientoval najdes desny kousky z roku 2004 i pekny z 1997
a taky je fajn si overit kilometry podle STK (jasny nemusi to bejt uplne presny ale malokdo to stacel pred kazdym STK)
https://www.kontrolatachometru.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: 66kW ALH je skrytej favorit staci vymenit vstrikovace a soft/ecu a mas tovarni 81kW :D :D navic diky podlazeni ten motor muze bejt trosku min osoupanej nez 81kW
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“