Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Dobry den,
Jen bych se chtel informovat, dnes sem jel po strakonicke a auto se samovolne vytocilo na maximalni otacky, z motoru se zacalo cerne kourit a po vypnuti motoru to neprestalo, ale nastesti to hned chciplo.
Nemam takove zkusenosti, tak bych se chtel zeptat na priciny.
Predem dekuji za odpovedi.
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
Jen bych se chtel informovat, dnes sem jel po strakonicke a auto se samovolne vytocilo na maximalni otacky, z motoru se zacalo cerne kourit a po vypnuti motoru to neprestalo, ale nastesti to hned chciplo.
Nemam takove zkusenosti, tak bych se chtel zeptat na priciny.
Predem dekuji za odpovedi.
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
turbo? nasálo to olej a proto to drželo plný
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
To je ma dedukce, avsak si nejsem jisty motorum 100% nerozumim, cetl jsem ze to mohlo udelat neco s pistnimi krouzky.
Jak bezpecne doma zjistit rozsah skody ?
Taky jsem nechal bezet motor tak 20 sekund na plne otacky a nenapadlo me to chcipnout pres kvalt. Jiz ted jsem o neco chytrejsi.
Jak bezpecne doma zjistit rozsah skody ?
Taky jsem nechal bezet motor tak 20 sekund na plne otacky a nenapadlo me to chcipnout pres kvalt. Jiz ted jsem o neco chytrejsi.
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
První koukni na měrku oleje, kolik ho tam zůstalo..
Ale vypadá to na turbo a doufej, žes to nezadřel
Ale vypadá to na turbo a doufej, žes to nezadřel
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Při nasátí oleje se motor většinou nezadře, ale může dojít k ohnutí ojnic, protože z mazání turba se to krmí nadměrným množstvím oleje, kterej nelze stlačit a spálit.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
jestli mu vylítly otáčky do fullu, tak to pálilo olej, jak divý.... už jsem to viděl i live (s vytaženejma klíčkama ze spínačky a jen zoufalým čekáním na záděr.... automat a neuděláš nic)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Ono to ten olej samozřejmě pálí, ale protože je ho moc, nedokáže se spálit celej, píst narazí na nespálenou hladinu a ojnice se krásně pozohýbají. Už sem pár takových motorů viděl rozebraných a většina z nich měla jako hlavní problém ohnuty ojnice, zničeny ložiska a v jednom případě prasklá klikovka. Zadření je širokej pojem, pokud motor sežere všechnu olejovou náplň zadřít se může takřka cokoliv mazanyho.
U automatu je holt smůla, že to přes spjku nemůžeš udusit. Nicméně viděl jsem i případ, kdy to přes spojku udusit nešlo a spojku to uplně roztrhalo.
Každopádně motor je potřeba nejdřív poměřit v autě a případně rozebrat a zjistit co všechno utrpělo. U tohodle motoru se spíš vyplatí sehnat jinej, pokud tam bude víc vad najednou.
U automatu je holt smůla, že to přes spjku nemůžeš udusit. Nicméně viděl jsem i případ, kdy to přes spojku udusit nešlo a spojku to uplně roztrhalo.
Každopádně motor je potřeba nejdřív poměřit v autě a případně rozebrat a zjistit co všechno utrpělo. U tohodle motoru se spíš vyplatí sehnat jinej, pokud tam bude víc vad najednou.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Tak auto bylo shlednuto v servise a nastesti to odneslo jen turbo, motor je v poradku. Tak jak by jste tedy doporucovali chcipnout motor ?
Nejrychleji pres spojkj a nebo ucpat sani motoru, ale to se mi zda prilis zdlouhave.
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
Nejrychleji pres spojkj a nebo ucpat sani motoru, ale to se mi zda prilis zdlouhave.
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Jen bych se jeste rad zeptal, zda-li ma nekdo zkusenosti s timto prodejcem : http://www.turboprovas.cz/www-turboprov ... IV-1-9-TDI" onclick="window.open(this.href);return false;
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- Harris
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14.09.2015 22:21
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Za mě bych doporučil http://www.turbosport.cz/golf-98-05.html" onclick="window.open(this.href);return false; , hodně kámošů tam již brala turba a vše v pořádku...
VW Golf IV, 1.9TDI
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Moc možností chcípnutí není, buď přes spojku, nebo ucpat sání, ale na to pozor čím ho budeš ucpávat, protože v těch otáčkách je to schopny nasát třeba i rozměrnější hadr. Navíc jak řikáš, než se k sání dostaneš může to trvat dlouho. U našich motorů co mají chcípací klapku je to jednodušší, stačí otevřít kapotu a zavřít ručně klapku.Bubinek píše:Tak auto bylo shlednuto v servise a nastesti to odneslo jen turbo, motor je v poradku. Tak jak by jste tedy doporucovali chcipnout motor ?
Nejrychleji pres spojkj a nebo ucpat sani motoru, ale to se mi zda prilis zdlouhave.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- Bubinek
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 12.02.2015 13:48
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
Ja bych se pripadne bal, ze znicim spojku. Cetl jsem nekde ze si ji takhle nekdo znicil.Goauld píše:Moc možností chcípnutí není, buď přes spojku, nebo ucpat sání, ale na to pozor čím ho budeš ucpávat, protože v těch otáčkách je to schopny nasát třeba i rozměrnější hadr. Navíc jak řikáš, než se k sání dostaneš může to trvat dlouho. U našich motorů co mají chcípací klapku je to jednodušší, stačí otevřít kapotu a zavřít ručně klapku.Bubinek píše:Tak auto bylo shlednuto v servise a nastesti to odneslo jen turbo, motor je v poradku. Tak jak by jste tedy doporucovali chcipnout motor ?
Nejrychleji pres spojkj a nebo ucpat sani motoru, ale to se mi zda prilis zdlouhave.
Odesláno z mého ASUS_Z00VD pomocí Tapatalk
VW Golf IV VR6 2.8 24V / hledám, sháním, chci !!!
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Turbo Golf IV 1,9 TDI 81kw
To se samozřejmě stat může, zmiňoval sem už, že sem tímhle roztrhanou spojku už viděl.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI