Ahoj klubaci, potrebujem od vas radu.. čo je to za diel na motore? Je to tandemove,r esp. palivove čerpadlo? Motor je tdi PD 85kw
Ak už je tu taka tema tak sorry a kľudne zmažte..
Identifikace dílu z fotky
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11.01.2010 21:20
- Bydliště: Košice
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: čerpadlo?
je to tandem, neboli vakuovka a palivový čerpadlo v jednom
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11.01.2010 21:20
- Bydliště: Košice
Re: čerpadlo?
Diky Dymák, može byť pričina občasnych dlhych štartov aj v prasknutom tesneni toho čerpadla? Nerobi to často, iba sporadicky, trva mu cca 6 sekund kym naskoči pri +7 aj +20 stupňoch..
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: čerpadlo?
nemyslím si...
pokud špatně startuje za studena po delší době stání, tak zřejmě "padá nafta"... nejspíš špatnej stop ventil na hadici mezi palivovým filtrem a naftovou trubkou na motoru
pokud za tepla i za studena, může být příčinou čidlo polohy vačky - tam i odpovídá ta doba cca 6 sekund... ale zas ho VAG umí poznat, narozdíl od netěsnosti někde v palivovým systému
na VAGu jsi to měl?
pokud špatně startuje za studena po delší době stání, tak zřejmě "padá nafta"... nejspíš špatnej stop ventil na hadici mezi palivovým filtrem a naftovou trubkou na motoru
pokud za tepla i za studena, může být příčinou čidlo polohy vačky - tam i odpovídá ta doba cca 6 sekund... ale zas ho VAG umí poznat, narozdíl od netěsnosti někde v palivovým systému
na VAGu jsi to měl?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11.01.2010 21:20
- Bydliště: Košice
Re: čerpadlo?
na diagnostie som bol, ale VAG to nebola.. vyskočili nejake chyby ale na motore všetko ok.. keby som to pichol na VAG tak asi niečo vybehne.. ale diky za tipy
ešte čitam že to može byť prerušeny kabel od Ecu do čidla...
ešte čitam že to može byť prerušeny kabel od Ecu do čidla...
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11.01.2010 21:20
- Bydliště: Košice
Re: čerpadlo?
Menši up.. Tandem je po vymene presne jeden tyždeň, Pierburg, pri štarte chytalo hneď. Dnes prvy krat po tyždni mi to znova pri dobrzdeni na neutrale zdochlo a znova štartovalo cca 6sek.. Už neviem čo tomiu može byť.. Mechanik si mysli že to može robiť saci koš v nadrži alebo palivovy filter... Tuši niekto čo by to mohlo byť?
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11.01.2010 21:20
- Bydliště: Košice
Re: Identifikace dílu z fotky
Opať oživim. Pred cca troma tyždňami som vymenil rele čerpadla č.109(myslim). Od vtedy su štarty oveľa lepšie, no stale to nieje ako v lete. Trošku ma ťažši štart, ale trva to ani nie menej ako sekundu. Je to normalne u dizlov keď je vonku minus? Možno sa mohol ešte štarter nakaziť z tych štartov čo boli? Baterka bola dobita naplno takže od nej by to asi nemalo isť.