Identifikace dílu z fotky

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
jehovista
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 11.01.2010 21:20
Bydliště: Košice

Identifikace dílu z fotky

Příspěvek od jehovista »

Ahoj klubaci, potrebujem od vas radu.. čo je to za diel na motore? Je to tandemove,r esp. palivove čerpadlo? Motor je tdi PD 85kw
20160924_105924.jpg
Ak už je tu taka tema tak sorry a kľudne zmažte..

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: čerpadlo?

Příspěvek od Dymák »

je to tandem, neboli vakuovka a palivový čerpadlo v jednom
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

jehovista
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 11.01.2010 21:20
Bydliště: Košice

Re: čerpadlo?

Příspěvek od jehovista »

Diky Dymák, može byť pričina občasnych dlhych štartov aj v prasknutom tesneni toho čerpadla? Nerobi to často, iba sporadicky, trva mu cca 6 sekund kym naskoči pri +7 aj +20 stupňoch..

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: čerpadlo?

Příspěvek od Dymák »

nemyslím si...
pokud špatně startuje za studena po delší době stání, tak zřejmě "padá nafta"... nejspíš špatnej stop ventil na hadici mezi palivovým filtrem a naftovou trubkou na motoru

pokud za tepla i za studena, může být příčinou čidlo polohy vačky - tam i odpovídá ta doba cca 6 sekund... ale zas ho VAG umí poznat, narozdíl od netěsnosti někde v palivovým systému

na VAGu jsi to měl?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

jehovista
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 11.01.2010 21:20
Bydliště: Košice

Re: čerpadlo?

Příspěvek od jehovista »

na diagnostie som bol, ale VAG to nebola.. vyskočili nejake chyby ale na motore všetko ok.. keby som to pichol na VAG tak asi niečo vybehne.. ale diky za tipy :wink:

ešte čitam že to može byť prerušeny kabel od Ecu do čidla...

jehovista
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 11.01.2010 21:20
Bydliště: Košice

Re: čerpadlo?

Příspěvek od jehovista »

Menši up.. Tandem je po vymene presne jeden tyždeň, Pierburg, pri štarte chytalo hneď. Dnes prvy krat po tyždni mi to znova pri dobrzdeni na neutrale zdochlo a znova štartovalo cca 6sek.. Už neviem čo tomiu može byť.. Mechanik si mysli že to može robiť saci koš v nadrži alebo palivovy filter... Tuši niekto čo by to mohlo byť?

jehovista
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 11.01.2010 21:20
Bydliště: Košice

Re: Identifikace dílu z fotky

Příspěvek od jehovista »

Opať oživim. Pred cca troma tyždňami som vymenil rele čerpadla č.109(myslim). Od vtedy su štarty oveľa lepšie, no stale to nieje ako v lete. Trošku ma ťažši štart, ale trva to ani nie menej ako sekundu. Je to normalne u dizlov keď je vonku minus? Možno sa mohol ešte štarter nakaziť z tych štartov čo boli? Baterka bola dobita naplno takže od nej by to asi nemalo isť.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“