Rada o 1.9 AHF

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tuleň
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 13.03.2016 22:53
Bydliště: Halenkov

Rada o 1.9 AHF

Příspěvek od Tuleň »

Zdravím, už delší dobou se tady potuluji a zjišťuji, jaký problém by mohlo mé auto mít a jak ho co nejlépe opravit. Nechci tady psát romány, tak zrovna napíšu o co jde.
Motor je tedy 1.9 TDi s označením AHF. Má najetých cca 215000.
Vím, že o těsnění pod hlavou je toho napsáno dost, ale i tak se zeptám.

Pokusím se shrnout na co jsem přišel:
-topení fouká teple (motor 90°C), pokud ovšem přidám na víc otáček, nebo dostane čočku, vychází chladný vzduch
-trvalo mu dlouho se zahřát(i 15km), když se jednou přehřálo už to trvá kratší dobu (je to vůbec nějaký argument?)
-hadice jsou po dojetí tvrdší než při startu, jak kdyby stoupl tlak v okruhu
-otevření expanzky doprovází výrazné syčení a pak se konečně objeví voda mezi ryskami
-1 mi zahlásilo čidlo nedostatek chl.kap., po otevření expanzky byla hladina mírně pod min
-na víčku od oleje nejsou žádné mapy ani bílý hnus, stejně jak ve vodě není nic podobného(nejspíš jde voda do válců)
-když je auto studené, tak při vytočení jde bílý kouř z výfuku
-zhruba při 2000ot/min se ozývá bublání z popod palubní desky
-radiátor jsem, kvůli nechuti čichat fridex a nutnosti vidět ven,vyměnil

Prosím Vás, bude se jednat o prasklé těsnění pod hlavou, nebo i třeba vodní pumpu? Minulý majitel mi říkal, že rozvody spolu s vodní pumpou byli měněny, ale kdo ví. Já jsem rozvody nedělal a podle toho jak je vyleštěná kladka nejspíš ani ona ne..
Jinak děkuji za rady :)

PS: podobné chování jako zde:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“