unik chladící kapaliny

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
golfer66
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 13.03.2012 11:52
Kontaktovat uživatele:

unik chladící kapaliny

Příspěvek od golfer66 »

Ahoj u mého golfa IV 1.9 tdi 66kw mi teče voda tak, že někdy jsou kalužky pod autem a někdy zase ne-nechápu. voda se ztrácí celkem pomalu někdy louže prostě je pak zase dlouho ne nevšiml jsem si zda to s něčím souvicí prošel jsem to pod zvednutým autem a nikde žádný zjevný unik. akoráde je blok motoru jakoby dole na ty hraně mokrej a stejká to po vaně zepředu když to teče. (ne od termostatu. ten blbě otevírá a zavírá ale neteče.) nevítě někdo co by to mohlo být? snad ne prasklý blok motoru... doufám že při nejhorším těsnění pod hlavou. auto jede jak má nehulí ...díky
GIV,TDI,AGR-Kat OFF,EGR OFF,Soft by MOTORPOWER
Cosmic Green Wagen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=239360" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.samolepky.zepos.cz/

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: unik chladící kapaliny

Příspěvek od Goauld »

Mohla by týct vodní pumpa, ale podle mě by to teklo pořád. Kdys dělal rozvody a měnila se pumpa ?
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
golfer66
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 13.03.2012 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: unik chladící kapaliny

Příspěvek od golfer66 »

rozvody nebudou delany dyl jak 4 roky a mají najeto tak maximalne 30 000 teče to jakoby zepředu a stejka popředku vany a z ni kape na zem někdy jo někdy ne nechápu v nádržce už mám od maxima k minimu tak po pul roce :-/ nechapu to...
GIV,TDI,AGR-Kat OFF,EGR OFF,Soft by MOTORPOWER
Cosmic Green Wagen
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=239360" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.samolepky.zepos.cz/

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: unik chladící kapaliny

Příspěvek od Graun »

Nevím jak u diesla, ale u benzínu je na pravé straně taková plastová příruba, kde je i čidlo teploty vody. Ta příruba (vedou do ní hadice) se teplem zkroutí a těsnění vymačká. Pak to teče, když se to zahřeje a pak ochladí.
Nedávno jsem měnil, naštěstí jen 120kč a hoďka práce.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: unik chladící kapaliny

Příspěvek od Dymák »

musí bejt vidět zaschlá barevná stopa... musíš se pořádně podívat, odkud to teče (teklo)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

tommi 81
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.02.2009 19:27
Bydliště: Brno

Re: unik chladící kapaliny

Příspěvek od tommi 81 »

přesně tak,navíc máš kliku že kapaliny dneška jsou právě kvůli tomuhle kontrastně barvený,ne jak kdysi čirej fridex-tam dokud nebyl čurek nic si nenašel,musíš lehnout pod auto,lampu a hledat zaschlý barvivo,možná i mokrý ,u klávesnice to nenajdeš

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“