Vím, že je tu toho mraky. Přijde mi od spodu mrtvé turbo, občas padá do nouzáku. S regulací se dá hýbat rukou. Je to 1.9tdi 81kw AHF. Údajně chip dieselpower. Co by to mohlo být n75? Graf/tabulka:
vag:
2 Nalezeny chyby:
17958 - plnici tlak regulacni diference
35-00 - -
16485 - meric nasav.vzduchu nesmyslny signal (G70)
35-00 - -
Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
Podle mě regulace nemaká v celým rozsahu, páč spodek nedofoukne a vršek je brutálně přefouklej...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
ved ti aj pise ze vaha mu dava blbe hodnoty tak mozno dava do nudzaku
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
Zítra zkusím změřit tu váhu, vyčistím, a když bude mrtvá tak vyhodím. Nemůže to sát falešný vzduch a až když je to nafoukané tak si ŘJ poradí kolik dávat?
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
S jinou váhou se nic nezměnilo.
-Základní nastavení kanál 11, n75 cvaká a táhlo se hýbe (turbo pískne), regulací se zvýší tlak o 40mbarů, takže lopatky snad nelepí.
-Našel jsem prasklý náhubek na chcípací klapce, tak jsem hadičku zaslepil a budu řešit, až shodím sání.
-Chtěl jsem vyčistit sání/egr (zarostlý není, ale zasraný dost) bohužel nějaký umělec strhl 6 imbus od trubky k egru (ten za kterým je imbus egr/sání). Takže musím vyndat sání s egrem a trubkou od egru vkuse ven...
Další poznatek, vzduch v průhledné hadičce u čerpadla. Jaký palivák tam dát, aby to těsnilo, když už budu v tom. Motor má docela tvrdý chod (vzduch naftě/hydra?) předvstřik 60 (podle druhé kolonky v 000, nejede mi graf).
-Základní nastavení kanál 11, n75 cvaká a táhlo se hýbe (turbo pískne), regulací se zvýší tlak o 40mbarů, takže lopatky snad nelepí.
-Našel jsem prasklý náhubek na chcípací klapce, tak jsem hadičku zaslepil a budu řešit, až shodím sání.
-Chtěl jsem vyčistit sání/egr (zarostlý není, ale zasraný dost) bohužel nějaký umělec strhl 6 imbus od trubky k egru (ten za kterým je imbus egr/sání). Takže musím vyndat sání s egrem a trubkou od egru vkuse ven...
Další poznatek, vzduch v průhledné hadičce u čerpadla. Jaký palivák tam dát, aby to těsnilo, když už budu v tom. Motor má docela tvrdý chod (vzduch naftě/hydra?) předvstřik 60 (podle druhé kolonky v 000, nejede mi graf).
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
Tak turbo vyměněný. Regulace zatuhlá, výfuková část odrbaná. Chvíly to bylo ok, pěkně plynulý a kulatý chod motoru. Po týdnu zase tvrdý chod, s tím že turbo asi ok viz log.
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Mrtvé odspodu 1.9tdi AHF
Po kontrole nastavení táhla regulace. Můžu jít po jiných věcech než turbo/váha? Stále vibrace a tvrdý chod. Předvstřik 50-60. Volnoběh vstřiky 1. +0.5mg 2. -0.7mg 3. -0.5mg 4. +0.6mg. Bublinky na volnoběh v průhledné hadičce od filtru k čerpadlu. Po ránu klepou hydra. Mam je tedy vyměnit a vyřešit ten vzduch v naftě?
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw