Problém s výkonem 1.9 tdi 66kw

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
14kapr88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.02.2017 07:11
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Problém s výkonem 1.9 tdi 66kw

Příspěvek od 14kapr88 »

Cus prosím o pomoc,před pár dny jsem koupil 1.9tdi 66kW s tím že je upraveno na cca 100kw prej, Egr off, kat off. Turbo, Vstriky, čerpadlo prý ze 110kW verze 1.9.... Když jsem to koupil tak při 190km/h to spadlo 140km/h a musel se vypnout a zapnout motor abych zas jelo. Teď to začalo dělat ve 160km/h spadne to na 120km/h a víc jak 140km/h to nejede. Při příjezdu do práce dnes ráno to hulili. Na diagnostiku se bohužel dostanu až za týden.

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Problém s výkonem 1.9 tdi 66kw

Příspěvek od stevocz »

dost pochybujem ze by tam boli vstreky a cerpadlo zo 110kw verzie lebo to je uplne iny typ motoru a to do tvojho nepasuje. jedine ze by to nebolo z golfackeho motora. ale to nie je podstatne. skor by som povedal ze to je z 110ps (81kw) motora. keby to bolo z 110kw urcite by to bolo nacipovane na vacsi vykon.

to ze ti to pri tej rychlosti padne je vysokym tlakom. bud urobney zly cip, zanesene turbo alebo blbne podlak bud je maly alebo N75 blbne. pri prekroceni tlaku ti to padne do nudzaku a viac jak cca 130 to nejde.

kldne mozes ist aj na 3jke do maxima a tiez by ti to malo padnut.
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF

14kapr88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.02.2017 07:11
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s výkonem 1.9 tdi 66kw

Příspěvek od 14kapr88 »

A mohu vědět jaký tlak to vydrží než to se padne do nouze? A proč to najednou začalo hulit a už to nejede 190 ale jen 160? :/ takže se nemusím bát že odešlo turbo nebo nějaké dražší investice? Jde nějak nastavit tlak? Třeba jako u benzínového turba?

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: Problém s výkonem 1.9 tdi 66kw

Příspěvek od stevocz »

pozadovany tlak aj tlak kedy to padne je nataveny v RJ. Priamo na turbe to uz nemas ako nastavit. Kedze neviem presne ake turbo mas tak netusim aky je pre tvoje bezpecny tak. Tlak pre padnutie je vacsinou 0.1-0.2b vyssi ako maximalny nastaveny, ale ten tlak musi byt vacsi asi po 7 sekund a za 7 sekund kym caka kludne moze byt vyssi aj o 1b co je uz o dost viac.

dlhodoby bezpecny tlak pre turbo z 66kw a 81kw je cca 1.25b pre 96kw je 1.55b a pre 110kw asi 1.8b (ak sa dobre pamatam). Len sam presne nevies ake turbo tam mas. To vies zistit z jeho stitku ze co je tam pisane. A teiz nevies ci nemas nahodou nejaky repas, ktory casto robi problemy.

To ze turbo neodislo som nehovoril. Kludne mohlo nieco na nom odist a pusta olej. Hlavne ak ti to vypne tak uz prekrocil nejaky tlak a ten kludne moze byt o dost vyssi ako je pozadovany a bezpecny a kludne mohlo potom zacat pustat olej. To zistis jedine ked sa na neho pozries. Taktiez ked mas zly cip a na tom turbe tlaci viac ako je pre neho bezpecne tak moze hocikedy tiez odist.

Dym moze byt aj cipom ze ked padne do nudze tak tam stale tlaci vela nafty ale kedze je turbo vypnute tak ti ho neroztoci a tu naftu nespali a tym padom dymi. netusim kto a aky soft ti robil.


To ze namiesto 190 ide len 160 (vacsinou pri nudzaku to ide okolo 130) je tym ze vypne turbo a dava menej nafty takze nema taky vykon. To ze ti ide viac ako 130 moze kludne znamenat ze regulacia je niekde trochu zaseknuta takze turbo celkom neodstavi ale stale ho roztaca a stale nieco este tlaci.

ak pojdes na diagnostiku tak ti napise ze preco padlo do nudze ci pre vysoky tlak alebo nieco ine.
Taktiez mozes nalogovat aky mas pozadovany a aktualny tlak na turbe a budes aj vidiet pri akom tlaku ti to padne
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“