nouzový režim

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
rikolami
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 13.03.2012 19:01

nouzový režim

Příspěvek od rikolami »

Zdravím,mám problém s vw golf 4 tdi-pd,2002,96kw.Při jízdě do dlouhého kopce asi při 3500 ot na 4 st. mi auto spadlo do nouzáku.
Po napíchnutí vag -com vyhodilo tohle:

16705 engine speed senzor
(628) implausimble signal

17965 překročena horní mez . . .
p1557-35-00


Podotýkám,že mám turbo,na kterém je najeto 20 tis a zatím bez problémů,takže nepředpokládám,že by to bylo turbem.Zopakoval jsem tyto jízdy do kopce ještě dvakrát,točil jsem do 4 tis a vše ok.
Potom to háže tedy chybu s čidlem rychlosti.Máte s tím někdo zkušenosti?
Děkuji

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: nouzový režim

Příspěvek od stevocz »

no nudzaku ti urcite hadze pre chybu 17965 kedze prekrocilo tlak. mozno slaby podtlak alebo zle nastavene turbo

a cidlo rychlosti bud kabel alebo cidlo. zalezi ake hodnoty dava.
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF

rikolami
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 13.03.2012 19:01

Re: nouzový režim

Příspěvek od rikolami »

A nesouvisí to spolu?Protože to turbo má najeto 20 tis.,jestli to nespadlo do nouzáku právě kvůli tomu čidlu otáček klikové hřídele?

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: nouzový režim

Příspěvek od stevocz »

ciastnotne moze lebo podla otacok motra RJ davkuje naftu a zistuje aky tlak by malo mat.

ked mas Diag tak naloguj za jazdy aky tlak ti bude davat a hned zistis ci za to moze cidlo rychlosti alebo tlak turba.
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF

rikolami
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 13.03.2012 19:01

Re: nouzový režim

Příspěvek od rikolami »

Ok,zkusím to.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“