Zdravím,mám problém s vw golf 4 tdi-pd,2002,96kw.Při jízdě do dlouhého kopce asi při 3500 ot na 4 st. mi auto spadlo do nouzáku.
Po napíchnutí vag -com vyhodilo tohle:
16705 engine speed senzor
(628) implausimble signal
17965 překročena horní mez . . .
p1557-35-00
Podotýkám,že mám turbo,na kterém je najeto 20 tis a zatím bez problémů,takže nepředpokládám,že by to bylo turbem.Zopakoval jsem tyto jízdy do kopce ještě dvakrát,točil jsem do 4 tis a vše ok.
Potom to háže tedy chybu s čidlem rychlosti.Máte s tím někdo zkušenosti?
Děkuji
nouzový režim
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: nouzový režim
no nudzaku ti urcite hadze pre chybu 17965 kedze prekrocilo tlak. mozno slaby podtlak alebo zle nastavene turbo
a cidlo rychlosti bud kabel alebo cidlo. zalezi ake hodnoty dava.
a cidlo rychlosti bud kabel alebo cidlo. zalezi ake hodnoty dava.
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 13.03.2012 19:01
Re: nouzový režim
A nesouvisí to spolu?Protože to turbo má najeto 20 tis.,jestli to nespadlo do nouzáku právě kvůli tomu čidlu otáček klikové hřídele?
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: nouzový režim
ciastnotne moze lebo podla otacok motra RJ davkuje naftu a zistuje aky tlak by malo mat.
ked mas Diag tak naloguj za jazdy aky tlak ti bude davat a hned zistis ci za to moze cidlo rychlosti alebo tlak turba.
ked mas Diag tak naloguj za jazdy aky tlak ti bude davat a hned zistis ci za to moze cidlo rychlosti alebo tlak turba.
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 13.03.2012 19:01
Re: nouzový režim
Ok,zkusím to.