Zdarec klubaci.
Potřeboval by jsem poradit. Mam auto u mechanika , měnil mi turbo protože se nenakláněli lopatky(kompletní repas turba), dal tam to repasované a stále nechce plnit. při nastartování se táhlo lopatek hýbe ale potom už ne. zkoušel už vše měnit ze stejného typu motoru a nic. ještě mi říkal ze když turbo zabere tak by se měla hadice s přívodem vzduchu do turba našponovat(natlakovat) ale ze to spíš vypadá jak kdyby se smrskávala. Neví někdo co by tomu mohlo být? Díky za jakoukoliv radu.
turbo neplní golf 4 ,66 kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: turbo neplní golf 4 ,66 kw
Nic proti, ale hlavní příčina je mechanik.
1. proč měnil turbo, když se "jenom" nehejbe regulace ? Stačí ho rozebrat vyčistit a jezdí dalších 250 tisíc km.
2. repasovany turbo musí být od ověřené firmy, dneska dělá repas kde kdo a myslí si jak není šikovnej, když se mu to povede bez mašiny na vyvážení
a kontrolu. Pak si koupíš takovy turbo, ktery netlačí.
3. Pokud táhlo regulace po nastartování sjede, je to pozice plnyho tlaku. Při jízdě se pak přes ventil N75 reguluje míra podtlaku a táhlo se vrací
zpátky, čímž snižuje plnící tlak. Pokud se táhlo pak dál nehejbe, tak je vadnej ventil N75, nebo je turbo na h***o a nedokáže natlačit požadovanej
tlak.
Jak turbo tlačí je potřeba sledovat za jízdy nejlíp na čtverku do kopce, od otáček kdy začíná plnit asi 1500 ot/min. Nejvyšší plnící tlak je kolem 1900 otáček do zhruba 2500 ot. a pak se rychle reguluje směrem dolů. Je potřeba sledovat požadovanou hodnotu plnícího tlaku a porovnávat s aktuální hodnotou, nejlíp v grafu, na kterym je dobře vidět průběh tlaku a regulace.
Každopádně to co sem napsal je můj odhad z toho mála informací cos napsal a skutečnost může být naprosto jiná, protože od klávesnice se přemýšlí pěkně, ale když u auta nestojím a nevidím skutečnost, tak můžu opravdu jenom hádat
1. proč měnil turbo, když se "jenom" nehejbe regulace ? Stačí ho rozebrat vyčistit a jezdí dalších 250 tisíc km.
2. repasovany turbo musí být od ověřené firmy, dneska dělá repas kde kdo a myslí si jak není šikovnej, když se mu to povede bez mašiny na vyvážení
a kontrolu. Pak si koupíš takovy turbo, ktery netlačí.
3. Pokud táhlo regulace po nastartování sjede, je to pozice plnyho tlaku. Při jízdě se pak přes ventil N75 reguluje míra podtlaku a táhlo se vrací
zpátky, čímž snižuje plnící tlak. Pokud se táhlo pak dál nehejbe, tak je vadnej ventil N75, nebo je turbo na h***o a nedokáže natlačit požadovanej
tlak.
Jak turbo tlačí je potřeba sledovat za jízdy nejlíp na čtverku do kopce, od otáček kdy začíná plnit asi 1500 ot/min. Nejvyšší plnící tlak je kolem 1900 otáček do zhruba 2500 ot. a pak se rychle reguluje směrem dolů. Je potřeba sledovat požadovanou hodnotu plnícího tlaku a porovnávat s aktuální hodnotou, nejlíp v grafu, na kterym je dobře vidět průběh tlaku a regulace.
Každopádně to co sem napsal je můj odhad z toho mála informací cos napsal a skutečnost může být naprosto jiná, protože od klávesnice se přemýšlí pěkně, ale když u auta nestojím a nevidím skutečnost, tak můžu opravdu jenom hádat
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 22.12.2012 17:52
Re: turbo neplní golf 4 ,66 kw
Diky. Při nymontovani bylo plne olejeale točit s nim šlo.Turbo se repasovalo hlavně kvuli tomu že tam mám znameho ,takže cena byla upnĕ jinači než obvikle býva.Repas byl provadĕn ve firmĕ s 14ti letou tradici. Jeste co vim tak. Za jizdy melo plnit ma 1600 a skutečny tlak byl neco kolem 800.