Prekročenie tlaku PD 1.9

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanko Randjak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 12.07.2017 20:11

Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Stanko Randjak »

Zdravím,
Pri jazde po dialnici motor padne do nudzoveho režimu.
Na VAG diagnostike piše 17965 P1557 charge pressure control regulating limit surpassed

Variabilita turba chodi ľahučko,

Môže to byť EGR vetil lebo podtlaková membrana je asi deravá lebo ked potiahnem podtlak neotvorí EGR ventil ale furt povoluje vzduch.

Dakujem.
Passat B7, 2011, 103KW 18" Dartford

Solaio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 08.03.2012 11:20
Bydliště: Zlín

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Solaio »

Ventil N75 funguje správně ?
Volkswagen Golf 1.9 TDI GTI 130Kw ARL 2002

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Goauld »

Vypadá to na vadnej N75, nebo bordel v hadičkách, co to ucpává.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

venci1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 30.12.2008 23:41

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od venci1 »

Může být prasklá membrána v baňce

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Goauld »

To by turbo netlačilo vůbec, mu to přefukuje.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Tom4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.03.2014 19:14
Bydliště: Kravaře u Opavy

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Tom4s »

Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1.9 TDi 85kW. Jedná se sice o Alhambru ale v SAGu je to celkem mrtvé. Jde o to, že jak se rozjedu, mám volnoběžné otáčky a šlápnu tomu plný, tak se u 1800-2000 jak se nafoukne turbo, ozve zasyčení, nebo spíš takové zahučení. Ale jen cca do 2200 otáček max, ale je to fakt hrozný rachot. Napadla mě hadice, nebo cooler, ale to by syčelo pořád, ne? A taky jak jedu do kopce a dýl to potřebuje tlak, tak to skočí do nouzáku. Už jsme z toho auta na prášky :D Mechanik prolezl jak hadice a cooler a prý v pohodě, ale je to takový zvuk, jak by to někudy fouklo.. Zkusím to natočit. Neví někdo co by to mohlo být? Jinak VAG píše po nouzáku, že je překročena regulační mez.. Díky všem :)
VW Golf mk5 GTI

ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Goauld »

Pokud je překročená regulační mez, tak je nejspíš zatuhlá regulace turba. Ten zvuk si myslím že je ale opravdu někde díra, anebo ten tlak už neudrží některá spona a ufoukne to kolem některé trubky/hadice, možná proto mechanik nic nenašel.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Tom4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.03.2014 19:14
Bydliště: Kravaře u Opavy

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od Tom4s »

Tak je to na příští týden objednané zase do servisu, akorát to začalo dělat to, že jak do toho ráno sednu, tak to nejede ani trochu. Ale není to klasický nouzák, turbo jede, ale nějak neplní.. Když se to potom při jízdě vytočí do 3000, nebo se motor restartuje, tak už to zase táhne, ale zasyčí to pořád :/ Ale u těch 2000 to zasyčí i když plyn přidávám velmi pomalu, když to padne do nouzáku, tak nesyčí nic.. Zkoušel jsem to natočit, ale to zasyčení tam moc slyšet není :/ I když naživo to je jak když profoukne cooler nebo co. Snad na něco konečně přijdou :D
https://www.youtube.com/watch?v=VzWg5E59QmQ" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf mk5 GTI

ex: VW Golf IV 1.6 sr
Seat Alhambra 1.9 TDI 96kW + chip
Škoda Superb 3.6 VR6 191kW DSG 4x4 upraveno na 219 kW

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od golfgti16vv »

a co takhle projet to s diagnostikou udelat log a hned uvidis co jak funguje

cmoudik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 01.09.2016 17:03

Re: Prekročenie tlaku PD 1.9

Příspěvek od cmoudik »

Vazeni pratele pisu sem, protoze mam patrne podobny problem jako Stanko Randjak. Uz jsem si myslel, ze mam vyhrano, ale pekne jsem se prepocital. Po vymene turba mi auto (Golf 1.9 96 kW PD rok 2002) zacal padat do nouzaku, to pred tim nedelal. Po vymene turba jsem objevil hned dalsi 3 zavady, kde u te treti si nejsem az tak jistej, protoze Golf je z roku 2002 a autor software modDiagu (Nemec) se priznal, ze teplotu nasavaneho vzduchu vycita ale tlak uz ne. Pritom jde o jeden komplet dvou senzoru, fakt haluz. Prvni zavada deravej, intercooler, vymeneno, druha zavada poskozeny zamek u trubky jdouci pres velmi kratkou hadicovou spojku do intercooleru, opraveno utesneno. Vymenen snimac teploty a tlaku nasavaneho vzduchu (nelze vymenit jinak nez oba). Pote co jsem opravil a utesnil vedeni vzduchu od turba do intercooleru tak auto zase zacalo padat hodne do nouzaku, vzdy pri zatezi ci pri prekroceni rychlosti 110 km za hodinu. Paradox je ze dokud utikal vduch mezi turbem a intercoolerem auto padalo malo kdy do nouzaku (temer vubec). Utesnenim zacalo padat spolehlive do nouzaku. Nemohu zjistit hodnotu tlaku a tak me zajima, ktera diagnostika by to u tohoto auta umela a jake jsou mezni hodnoty plniciho tlaku (min – max). Celej Problem vidim v tom, ze turbo je novy, neserizeny, dava prilis mnoho vysokej tlak a tudis to pocitac vyhodnoti jako problem a hodi to do nouzaku. Otazka zni kdo by to umel zmerit (plnici tlak, ktera diagnostika) a seridit turbo. Diagnostika moDiag se tvari, ze je vse v poradku a nic nevypise, ikdyz to spadne do nouzoveho rezimu. Bodej by ne kdyz plnici tlak ignoruje, ale ze nevypise zadnej chybovej kod ani ridici jednotka tak v tom uz vidim nemecke spiknuti :D :D. moDiag asi vrele nedoporucuji (cena byla silena a zpusob jakym me k zaplaceni tak vysoke castky donutili, byl taky velmi podlej a nestandardni) nu coz olupte.
Predem dekuju za vecne rady a konretni kotakt na konretniho opravdu vybaveneho odbornika. Zatim jsem ve vsech servisech kde jsem byl nepochodil a sam neznam mezni hodnoty a nemam diagnostiku ktera by ukazala co turbo dava a navic nemam ani jamu ani zvedak tak se k tomu nastaveni turba tezko dostavam. Myslim ze vase pomoct by byla dobra i pro autora teto diskuze Stanka Randjaka.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“