Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
javy.javor
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 18.09.2015 10:36
Bydliště: Velký Šenov

Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od javy.javor »

Zdarec,

předběžně se připravuji co vše mě bude čekat u úpravy nového auta a jelikož jsem měl předtím rotačku 66kw a v ní špičky frateli boscio sprint 764 tak váhám jestli se mi je vyplatí je přehazovat na ARL 110kw, jinak řečeno, nevím jestli si spíše nepřihorším, protože nevím do kolika mě pustí origo ARL vstřiky.

Díky předem za Vaše rady. :thanks:
Golf IV 1.9 TDI PD ARL 110kw r.v. 4/2001

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od motorpower »

V podpisu máš chybu , motor je ARL ne AGR, výkonově není problém 180PS a točivý moment cca 380.
Jede to s tím krásně , bez kouře pochopitelně i se softem. Na normální ježdění dostačující.
Důležitá je celková kondice vozu, nájezd km atd.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
javy.javor
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 18.09.2015 10:36
Bydliště: Velký Šenov

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od javy.javor »

Tak to jsem se jen uklepnul, ale díky za upozornění. Jen jsi mi moc neodpověděl na otázku. :D
Takže origo vstřiky u mého auta jsou do max. 180ps?
Golf IV 1.9 TDI PD ARL 110kw r.v. 4/2001

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od motorpower »

180 je jistota třeba i 190, ale bavím se o čisté úpravě bez kouře. A kolik by jsi chtěl, točíš motor do 4500ot,??
Tam někde se ten výkon nachází. Pro více zavolej..číslo mám v podpisu
A hlavně rotačkové vstřiky jsou jiné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
javy.javor
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 18.09.2015 10:36
Bydliště: Velký Šenov

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od javy.javor »

Vím, že vstřiky jsou jiné u PD, bavil jsem se pouze o špičkách, ne o celých vstřicích. Vím, že u tohoto motoru není problém ve zdraví dostat se na 200ps, ale nevím jestli to jde na origo vstřicích. Na starý rotačce mám právě špičky sprinty 764 tak váhám jestli je tam dát. Potencionál IC je nějakých 230ps, turba těch 200ps, teď mi jde jen jestli to dostane na 200ps dost nafty, abych se na tom neseknul a dal je tam už předem. Chip je samozřejmý a pokud to nebude vyloženě "kremnatorium" tak o to lépe, ale nevadí když si trošku čmoudne.
Golf IV 1.9 TDI PD ARL 110kw r.v. 4/2001

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od motorpower »

Ono záleží jak poctivě je těch 230 změřeno . Už jsem měl na brzdě spoustu aut s 230PS atd i s grafy, ale zřejmě se spíš jednalo o osly než koně, protože jsem naměřil třeba 170, ale zato turbo a nafta na max., s krouťákem 430 a to je na předohrab docela dost. Pokud máš 4x4 je to jiná. Ale třeba ti někdo poradí jak tam ty tvoje vstřiky dostat, já osobně se radši držím katalogu bosch, či FB a nyvymýšlím hovadiny.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
PetrSs
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 16.02.2012 20:58
Bydliště: Jihlava

Re: Vstřiky (špičky) ARL nebo sprinty 764?

Příspěvek od PetrSs »

Ty řešíš jestli dát špičky z rotačky do pd to asi ne a hlavně AL vstřikovače jsou výkonější než sprinty 764 pokud se nebavíme o power plus atd.. :) ALka v ok kondici dají 220k,ale to už jsi zas přes limit vb turba.
Golf V GTI edition 30,big brake kit audi tt rs 370mm,ramair intake,LOBA motorsport HPFP APR Stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“