Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 14.11.2017 12:27 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.11.2017

Příspěvky:

4

Zdravím, mám problém například jedu mám tam trojku a když přidám plyn začne tlačit turbo tak auto jede normálně bez problémů začne zrychlovat nepadá do nouzového režimu. Ale mám pocit že pod palubní deskou šičí had. :D koukal jsem co by to mohlo být a nikde nic nevidím jedině co mi přijde divné že nádobka na vodu je ostříkaná od oleje ale žádný extrém. Motor 1.9 tdi pd 85kw chip 110kw.
Děkuji.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 15.11.2017 11:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Máš někde prasklou tlakovou hadici sání, nebo je díra v mezichladiči, syčení značí únik tlaku.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 15.11.2017 16:39 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.11.2017

Příspěvky:

4

A tlaková hadice sání je tohle?


Přílohy:
2FBAC8A7-315F-4A9E-9975-0DEB1CB215B3.jpeg
2FBAC8A7-315F-4A9E-9975-0DEB1CB215B3.jpeg (114.96 KiB) Zobrazeno 1436 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 15.11.2017 22:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Ano

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 18.11.2017 17:39 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

14.11.2017

Příspěvky:

4

Tak díky za radu hadice byla opravdu prasklá.
Dal jsem novou a všechno OK tak ještě jednou díky :) 8) 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 19.11.2017 01:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Není zač, kdyby všechno mělo tak jednoduchy řešení, byla by to krása :lol:

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 29.12.2017 10:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Ahoj, přídám se s troškou do mlýna - STEJNÝ MOTOR, JEN BEZ CHIPU = 1.9 TDi 85kw AJM r.v. 2000 najeto 230 tis.

Často se stalo, auto chvíli jelo a pak patrně nouzák. Vyměnil jsem váhu vzduchu (nová ted ukazuje cca požadované hodnoty tj. např. o 5-10% víc). Chvíly v pohodě a pak znovu nouzák. Někdy v 2400 ot., někdy až u 3000 ot. (Nijak jsem tomu nedupal, prostě normální jízda). Zatím jsem si nevšiml, že by to syčelo, ještě ale poslechnu.

Diagnostika našla tuto chybu.

17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-00 -

Zaměřil jsem se tedy na podtlak a turbo a našel jsem hadičku od spojky s N75 k baňce turba (u baňky byla zlomená). Vyměnil jsem, jedu se projet a znovu chyba. Tentokrát jiná.

17964 - regulace plniciho tlaku - mez regulace nedosazena
P1556 - 35-10 - - Sporadická

Pro doplnění - VÁHA NOVÁ - OK, N75 půl roku nový, ovládání lopatek se hýbe

Přidám log, je jen chvíly do kopce, ale jde vidět že turbo tlačí málo, hodnoty váhy jsou vždy po vyskočení chyby menší, po znovunastartování jsou v pořádku (než zase padne do nouzáku). Resp. myslím, že ta nová chyba č.17964 jde smazat jen s vypnutým motorem.

Je tu toho asi plno ale můj problém nikde není.

Mistři oboru - je někde ještě snímač tlaku turba? Nenašel jsem, ale nemám jámu a na netu jsou někdy zavádějící informace. DÍKY


Přílohy:
LOG-01-003-011-xxx2.CSV.zip [4.16 KiB]
19 krát

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 29.12.2017 14:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Zkontroluj jestli při nastartování táhlo regulace turba sjede až dolů. Potřebuješ k tomu samozřejmě někoho kdo ti nastartuje a ty budeš sledovat táhlo. Tlak turba měří MAP senzor, tak ho zkus buď vyčistit nebo vyměnit. Ale je divny že ti to s prasklou hadičkou od regulace přefukovalo a po opravě to nedofukuje. Mělo by to být spíš obráceně, protože když do regulace turba nejde podtlak, lopatky turba sou v poloze, kdy turbo netlačí nic. A taky by to znamenalo, že MAP senzor je nejspíš v pořádku.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 30.12.2017 00:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Díky za radu. MAP (váha vzduchu) je ale NOVÁ. Předtím byla taky nová (magneti marelli) a jelo to dobře asi 2 měsíce.
Je fakt, že u té staré jsem hodnoty turba tolik nesledoval. Zkusím zkontrolovat to turbo (táhlo). Jinak auto v tomto režimu jezdí asi měsíc, tak jestli to neodneslo to turbo. Jezdila v tom přítelkyně a nevšimla si dokud jsem se nezeptal, že se mi to zdá zdechlý (je zvyklá na 1.1 benzín atmo). Hadička nebyla prasklá, ale oplet byl pryč a byla napnutá tak, že byla do písmene V, jak jde od baňky nahoru (skřípnutá). Zítra dám vědět.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 30.12.2017 02:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

110

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

vaha vzduchu a senzor tlaku v sani jsou 2 ruzne snimace

pokud ti to pise regulaci tlaku tak to neni zalezitost vahy

zkontroluj to tahlo od banky co ovlada regulaci

k bance jde tiz-pres odpor pruziny
od banky se vraci lehce bez drhnuti
od dorazu k dorazu

osobne si myslim ze to mas jen prituhly

pak si vymen ty hadicky za silikony po tech letech jsou uz na maderu a kvuli petikilu aby mi to pri predjizdeni umrelo to bych se v zadeli videl

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 30.12.2017 02:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Vyzkouším to, díky. A kde najdu ten senzor tlaku, zatím se mi nepodařilo ho najít. Zkoušel jsem to včera rukou a táhlo se posunulo možná o 1 cm od baňky a šlo to ztuha ale celkem plynule (proti pružině). Zítra to zkontroluju důkladně.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 30.12.2017 12:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Bude buď na intercooleru, nebo někde na tlakové trubce sání. Nevím kde je u PD 85kw.
Jinak pro vysvětlení těch zkratek. MAP je "manifold absolute pressure sensor", tedy česky měřič tlaku v sání.
Měřič hmotnosti vzduchu MAF je "mass (air) flow sensor". Proto váha vzduchu.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 30.12.2017 14:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

110

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

na ICcku zvrchu tzn pod pravym svetlem pouze arl to ma na trubce zepredu-pac ma chladic zepredu
muzes si ho vycistit pro klid duse

jenze ten tlak ti vystoupne na max 1600 a chce to 2100 takze trochu to plni

nemyslim si ze to bude snimacem - pokud ti to jede ale tak na pul plynu tak
bud se ti nenaklopi lopatky do plna - pridrene
nebo ti ten vzduch nekam unika- dirou ven

pokud si to dobre pamatuju tak to tahlo kdyz je v poloze
nahore - tak to jde spatne odspodu ale nahore to tahne tzn malo plni
dole - jde to za plynem hned ale nahore se to prefoukne a skoci to do nouzaku tzn preplnuje

beru ten pohled kdyz jses pod autem a koukas zezadu na turbo a banka je dole

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 14:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Zdravím všechny v Novém roce (a přeju zdraví Vám i 4 kolým mazlíčkům).

Děkuju za cenné rady.

Konečně jsem se dostal zase k autu. Zkusil jsem zjistit, jestli se táhlo pohne po nastartovaní a bohužel se NEPOHNE ani o 1mm. Problém teda bude v podtlaku (N75, baňka podtlaku - netuším jak otestovat, hadičkách - do baňky turba jde ale dle mého jen jedna přímo s N75). Jinak táhlo rukou stlačím (přes pružinu) a zpět jde pěkně.

Otestuju teda ještě akční člěny, jestli N75 cvaká. Nevím ale, přes co se tvoří samotný podlak. Jdu vykoumat tu N75, ať se zase pohnu.

Ještě jednou díky za vodítka.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 17:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4555

Bydliště:

Prostějov

Podtlak tvoří vývěva, kterou pohání vačka. Pokud by byl podtlak malej, tak by ti nefungoval, nebo znatelně málo fungoval posilovač brzd. Předtím ti to turbo přefukovalo, takže n75 asi podtlak pouštěl, ale nereguloval, nebo se lopatky nehejbaly dostatečně rychle. M2nilis si hadičku k turbu ne ? Zkus zkontrolovat jestli je průchozí a nezapadl do ní třeba nějakej bordel.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group