Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Hadička je průchozí, zkoušel jsem ji profouknout a pak ještě simulaci podtlaku vysavačem (Karcher WD3), ale táhlo se pohlo ani ne 5mm, jinak rukou jde dál, ale myslel jsem, že průmyslový vysavač to táhlo vytáhne víc. N75 při testu akčních členů cvaká. Když se zamyslím, tak brzdy taky nejsou nic moc, musím na ně víc šlapat. Musím zkusit jak brzdí kolegova Octa. Ta vývěva jakoby prosakuje olej. Zkoušel jsem i přiložit prst na vývod z N75, co jde k turbu a nic jako podtlak jsem necítil (nevím, jestli má přisávat nebo ne).

Zpět k turbu. To táhlo přimáčknu k podtl.baňce (ovládání) celkem na silu (pro představu tak, že ho při stláčení cítím zarytý v palci). Možná se nehýbou ideálně a podtlak je neutáhne. Každopádně po nastartovaní je táhlo furt na stejném místě.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1153

Bydliště:

Jablonec n/N

Budto mas unik podtlaku nebo to mas blbě zapojený.

_________________
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 19:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

yessmen píše:
Budto mas unik podtlaku nebo to mas blbě zapojený.


Je to zapojený stejně jako když to jezdilo v pohodě. Měnil jsem asi 3 hadičky a jednu po druhé.

Únik je samozřejmě možný. Zitra koupím hadice a předělám všechno. Jinak tedy když je vše OK měl bych cítit přisávání na výstupu N75 (k turbu)?

Střídám služební, auto přítelkyně a Golfa, takže s tím nějezdím furt a někdy si všimnu opožděně nějaké změny.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 01.01.2018 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1153

Bydliště:

Jablonec n/N

Paměť závad je nyní čistá? Ano, pokud máš vstup podtlaku do N75 musí být i na výstupu směrem do baňky turba.

_________________
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 02.01.2018 01:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

u PD si nejsem jistej ale u CR to po nastartovani jede urcite dolu,myslel jsem si ze u PD to je odbracene ale mam tucha ze je to stejne jako u CR tzn ma zajet dolu
to ovladani jde ztuha prstem ucite - zareje se ti do prstu
zkus nastartovat motor sundej hadicky a zkontroluj podtlak u ventilu - to ucejtis- lepi se ti na prst- pokud tam bude
muzes zkusit pri nastartovanym motoru zkusit diagnozu akcnich clenu procvakat ten ventil jestli ho pousti dal

tady mas schema podtlaku je to celkem chobotnice tak opatrne
Kódy motoru AJM, ATD, AUY

1 - mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů
q součástí sacího hrdla
q lze měnit pouze kompletně se sacím hrdlem
2 - ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18- (elektro-pneumatický)
3 - zpětný ventil
q bílý vývod k magnetickému ventilu omezení plnicího tlaku -N75- → poz. a k podtlakové nádržce
4 - magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-
5 - podtlaková nádržka
6 - vzduchový filtr
7 - přepínací ventil klapky v sacím potrubí -N239-
8 - tlaková nádobka
q pro regulaci plnicího tlaku
q součástí turbodmychadla, nelze vyměnit
9 - podtlaková přípojka
q mezi tandemovým čerpadlem a posilovačem brzd


Přílohy:
N21-0110.png
N21-0110.png (34.32 KiB) Zobrazeno 633 krát


_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 02.01.2018 11:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

yessmen píše:
Paměť závad je nyní čistá? Ano, pokud máš vstup podtlaku do N75 musí být i na výstupu směrem do baňky turba.


Paměť závad je čistá do doby než to padne nouzáku. 17964 - regulace plniciho tlaku - mez regulace nedosazena

Zjistím kde se ztrácí podtlak.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 02.01.2018 11:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

dasek82:

Mluvil jsem dnes s mechanikem co dělá služební auta a říkal že u PD má sjet táhlo po nastartování taky dolu.

Na tom obrázku vede z baňky turba (8) do N75 (4) druhej vývod od vrchu? Chvily jsem myslel že to mám špatně.

Ten podtlak vyzkusím znovu, do N75 jsem ho nezkoušel, jen na výstupu a tam nebyl. Zkusím znovu i s testem akčních členů a dám vědět.

Díky

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 02.01.2018 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.01.2013

Příspěvky:

533

Bydliště:

Olmützer Vorstadt

..jak vypadá vývod podltlaku na čerpadle?? ...neni vyvaglanej?? ...jinak pokud po startu nezavře lopatky tak vyzkoušet někde v dilně kolik podtlaku dává čerpadlo... dobrý čerpadlo by mělo dávat -1 bar na volnoběh ale i -0,8 bar je ještě v pohodě...

_________________
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 02.01.2018 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4533

Bydliště:

Prostějov

Ještě může být vadná ta podtlaková baňka na turbu co tahá za regulaci. Když je uvnitř vyrezlá, nebo je prasklá membrána, tak to s tím nepohne. Ale když ti to před výměnou hadičky přefukovalo, tak bych neřekl, že by byla baňka mrtvá.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 03.01.2018 15:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

provokater:

Podtlak bude zítra změřen. Takže uvidíme.

Ještě projdu i hadice od brzdového posilovače, až mi to Goauld napsal, trklo mě, že ani brzdy nejdou uplně ok.

Goauld:

Težko říct, když jsem zkoušel vysavačem simulovat podtlak tak se táhlo asi o 5mm pohlo, ale nevím jakej podtlak udělá průmysl. vysavač - každopádně pohlo se a baňka u turba asi KO nebude.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 04.01.2018 00:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4533

Bydliště:

Prostějov

Vysavač podle mě udělá podtlak mnohem větší než -1 bar, což má zhruba vývěva při volnoběhu. Takže pohyb táhla o 5mm je dost málo.

_________________
GOLF IV 1.9TDI ; Isuzu Rodeo LS 3.2 V6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 11.01.2018 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Tak jsem se konečně dostal k autu, u tandemu je "vylagrovanej" ten vývod pro podlak. Celou dobu jsem sháněl někoho, kdo mi změří podtlak až jsem si nakonec koupil svůj měřák. Ještě to změřím, ale ta hadice z tandemu se hýbe. Navíc je značky Luk a co jsem se dočetl stojí za prd. Už mám objednanej jinej Bosch.

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 22.01.2018 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Ahoj, tak konečně jsem si auto odvezl domů a přes víkend jsem laboroval. Tandemové čerpadlo Luk s vyklechtaným vyústěním podtlaku jsem vyměnit za Bosch. Hodnoty asi 0,5-0,6 baru, když jsem zahýbal hadičkou na tandemu tak 0,3 baru (LUK), po výměně za bosch podtlak cca 0,6-0,7 baru (měřeno šmejdem za 500 Kč).

Pro srovnání: Vysavač karcher udělám podtlak 0,1-0,2 baru a ten, jak jsem psal, pohne s táhlem turba cca 5mm.

Teď jsem zkoušel N75, do vstupu nahoře (na vedení je zpětný ventil) jde podtlak, z něj při nastartovaném motoru nejde NIC (spodní vývod k turbu). Napravo je ještě jeden vývod, ale vede přes rozbočku do filterboxu (ten asi nemá vliv - jedině pro nulový podtlak).

N75 je asi rok starý a je to Pierburg.

Nějaký názor? Děkuju všem

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 29.01.2018 21:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

tak vyzkousej jestli se ti otevira ventil n75 elektricky i mechanicky

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Golf 4 PD 85kw
PříspěvekNapsal: 05.02.2018 00:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2010

Příspěvky:

134

Bydliště:

Břeclavsko/Brno

Ahoj, tak jsem zkusil funkčnost té N75tky a zároveň jsem ji profoukl. Zapojil a jel jsem do servisu, světe div se, auto táhlo a nepadalo do nouzáku, sice nejelo od nízkých otáček tak jak jezdilo, ale někde od 2300 ot. začalo táhnout až někde k 4000 ot.
Nicméně jsem to tam nechal a bude kontrolována baňka a samotná regulace na turbu (jestli běhá a je špatná baňka nebo baňka OK a regulace v trapu). Uvidíme, pak sem napíšu výsledek (nemají čas a bude to cca další pondělí).

_________________
MK4 TDI + Limetka C3, ex: Golf IV 1.6 SR Highline, Golf III 1.6, Golf I 1.6, Shade 120


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group