Netáhne a diagnostika mlčí

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanso3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 25.02.2011 09:48
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Netáhne a diagnostika mlčí

Příspěvek od Hanso3 »

Chlapi zdar, mám problém, auto mi ztratilo výkon.... VAG neukázal žádnou chybu, vyměnil jsem ventil N75 a všechny podtlakové hadičky. Regulace chodí pěkně volně a spotřeba je pořád stejná jako předtím, než auto ztratilo výkon. Palivový filtr jsem měnil minulý rok před zimou. Když ujedu v kuse cca 40km s volnou nohou (jinak nejezdím) tak pod motorem je olejová skvrna cca 10cm v průměru(v místech mezi vanou a hřebenem řízení-při pohledu ze shora). V hadicích za turbem a intercooleru je max. olejový film, jinak žádný olej)- Nemáte někdo nějaký tip, čím by to mohlo být? Díky moc za jakýkoliv rady....
Octavia 1,9 TDI 66 KW

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Netáhne a diagnostika mlčí

Příspěvek od majrek001 »

udělej log za jízdy na trojku otáčky 1500 - 4200ot skupiny 3 10 11
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Netáhne a diagnostika mlčí

Příspěvek od Goauld »

Olejová skvrna je divná, zjistit odkud to teče než začneš auto vytáčet abys udělal log. Takhle se motor chová, když je odpojená váha vzduchu, takže může být vadná a na diagnostice chybu nehodí.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“