Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 20:59 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

24.09.2015

Příspěvky:

13

Zdravím,
během velkých mrazů jsem měl problémy s autem, nebo spíš s naftou. Auto nemělo výkon (ani se nerozjelo), motor dlouho startoval, pak samovolně zdechal, z výfuku šlo při startu hodně černého dýmu. Po oteplení (teploty kolem nuly) byl vyměněn byl palivový filtr a auto jelo normálně, teda než jsem ho pořádně zahřál a prohnal.
Začalo padat do nouzáku (žádná kontrolka, pouze ztráta výkonu). Udělal jsem LOG 3,10,11 a pokud se nepletu, tak z grafu je vidět, že turbo máš větší tlak, než má mít a pak v určité chvíli přestane plnit.
Může se někdo podívat a říct co a v jakém pořadí zkontrolovat/vyměnit. Může to mít souvislost s tím, že se jelo pár kratších tras za sebou a pak ten problém s naftou a startem?
Jinak dlouhodobě s turbem problém nebyl, nouzák jsem měl za 2 roky co mám auto asi 4x, naprosto sporadicky, takže jsem to neřešil. Pravidelně to při delší trase točím do 3,5 občas i do 4 tisíc otáček.

Přikládám dva logy, jeden na trojku, druhý na trojku s přeřazením na čtyřku.
Za případné rady děkuji :)

https://mega.nz/#!fQlywKZa!gMha0hHophxxwJ6vj3Bc9PxH2q2tRSkZsSul5QzVhKE 3ka a 4ka
https://mega.nz/#!KY0z3KaD!VuFsWc4Vt7Yp3i3RIBN4HtEmffj_9XkRmxm24_XMuZs 3ka


Přílohy:
Poznámka: 3ka
dp_logview_2018-03-11_19-41-05.png
dp_logview_2018-03-11_19-41-05.png (31.43 KiB) Zobrazeno 310 krát

Poznámka: 3ka a 4ka
dp_logview_2018-03-11_19-41-29.png
dp_logview_2018-03-11_19-41-29.png (43.35 KiB) Zobrazeno 310 krát


_________________
GOLF IV 1.9 TDi 81kW
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 22:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

kterej z nich je pozadovanej a kterej skutecnej? tlak v sani...

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 22:54 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

24.09.2015

Příspěvky:

13

dasek82 píše:
kterej z nich je pozadovanej a kterej skutecnej? tlak v sani...

Na prvním grafu je tyrkysová požadovaný a modrá skutečný tlak.
Na druhém grafu je tmavě modrá požadovaný a světle modrá skutečný.

_________________
GOLF IV 1.9 TDi 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 23:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

takze to ma plnit +-2,1 a plni to 2,4 a to asi nebude max tlak ne?
na prvni fotce ta bila svisla cara je asi odecet z grafu ne?

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 11.03.2018 23:23 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

24.09.2015

Příspěvky:

13

Přesně tak, svislá čára je odečet. Maximální tlak je v obou grafech 2570. Teďka jde o to, co může způsobovat že to turbo tlačí tak moc.

_________________
GOLF IV 1.9 TDi 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 12.03.2018 17:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

101

Bydliště:

Pardubice,Hradec Kralove

Co takhle zkontrolovat regulaci,hm?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 TDI 81kW 2001 ASV - padá do nouzáku
PříspěvekNapsal: 18.03.2018 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8375

Bydliště:

Svitavsko

dej jsem i ten csv soubor co jsi vytvořil..

pokud jsou správně zapojené podtlaky, tak je buď zatuhlá regulace v turbu nebo vadná N75 (ale dle odečtu se to snaží korigovat)

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group