Ahoj, chci především oslovit současné, případně minulé majitele auta s motorem 1.9TDI 110 kW
Někde jsem četl, že nekupovat ročníky pod 2001, ale žádný pádny argument k tomu nebyl.
Když jsem se byl dívat na golfa, po žhavení které trvalo cca 15s a nastartování tedka v těch horkách se motor třásl i s airboxem a převodovkou, po 10 minutách jízdy už ne.
U dalšího zase bylo slyšet cvakání cca pár minut než se motor zahřál, pak už nic. Po vypnutí motoru bylo slyšet takové kovové rány, jak kdyby o sebe něco namlátilo( že by dvouhmota) ?
U vozu s kterým jsem jezdil cca 1000 km převážně v létě jsem nedostal spotřebu pod 7,4 litrů (průměr) a to jsem to víceménně hlavně šetřil, moc tomu nenakládal- je to v normě ?
Popřípadě, pokud máte nějaké další rady na co si dát pozor nebo čemu se vyhnout budu rád.
problémy 1.9 TDI 110 kW ARL
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jan3452
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.08.2011 10:45
problémy 1.9 TDI 110 kW ARL
Volkswagen Golf IV variant 1.9 TDi 66 kW
-
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 28.01.2013 17:57
- Bydliště: Olmützer Vorstadt
Re: problémy 1.9 TDI 110 kW ARL
..začni připojením na diag a vyčtením paměti závad...pak měřený hodnoty, zkontrolovat zda jsou rozvody v nule, korekce vstřiků...to je tak orientačně....pak shoď ventildekl a zkontroluj vačku,jestli neni smetená a jestli jsou ve vahadlech záslepky...pak shodit vanu a zkontrolovat sací koš, jestli není zanesený.. pak by se patřilo zkontrolovat tlak oleje, kolik podtlaku dává podtlakový čerpadlo, kolik fouká turbo a jestli vubec nafouká požadavek, pokud jo, tak projet s diag a zkontolovat za jízdy totéž... ..ten setrvák cvakat může ale to bys zjistil, až bys to rozpulil....to bys taky zjistil orientačně, jak je na tom převodovka - axiální vůle hřídele...
.ale nikdo tě nenechá toto s autem dělat, když to prodává, takže je obtížny vybrat pěknej kus...obzvlášť teď, kdy na ARL v dobrým stavu pomalu nenarazíš..
.ale nikdo tě nenechá toto s autem dělat, když to prodává, takže je obtížny vybrat pěknej kus...obzvlášť teď, kdy na ARL v dobrým stavu pomalu nenarazíš..
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
- jan3452
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21.08.2011 10:45
Re: problémy 1.9 TDI 110 kW ARL
No nenechá, musím se spoléhat na vizuální kontrolu a projížďku. V čem jsou tedy lepší novější ročníky než ty starší ?
Volkswagen Golf IV variant 1.9 TDi 66 kW