Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 20.04.2018 13:01 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.01.2018

Příspěvky:

43

Ahoj, měl bych takový nevšední dotaz. :laugh:

Už nějakou dobu jsem se svým sevisákem řešil nouzák. Byla měněná banka, hadice a N75, Vše jde hladce a funguje jak má. Bohužel při naložení to na trojku okolo 3500 padlo a dle dia turbo přefukuje. Regulace šla plynule.

Následně při náhodné kontrole zjistil, že nějaký kutil zaslepil EGR stylem, že vyhodil trubku a dal tam jen plechy. Nyní po obnovení provozu EGRu už do nouze nepadá a auto mnohem lépe jede. Alespoň se mi to zdá a také je při rychlosti od 100 km/h a výše tišší (nedělá tolik randálu).

Setkal se s tímto už někdo?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 20.04.2018 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2011

Příspěvky:

1879

Bydliště:

ČR

Nepíšeš jakej motor. Jinak tohle zaslepení EGRu je normální a pokud je zbytek v pořádku, tak to do nouze nepadá. Sám jsem s tím najel cca 40 000 na rotačce


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 20.04.2018 13:07 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.01.2018

Příspěvky:

43

Je to AJM vše v sérii. Spíš je divný, že na stejným místě, kde to několikrát padlo, tak ted už nic. Jinak motor má nalítáno cca 340km. Turbo nepouští olej, IC v pohodě a regulace čistá a jde z lehka.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 03.05.2018 15:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2014

Příspěvky:

81

Bydliště:

Olomouc

znedlob píše:
Je to AJM vše v sérii. Spíš je divný, že na stejným místě, kde to několikrát padlo, tak ted už nic. Jinak motor má nalítáno cca 340km. Turbo nepouští olej, IC v pohodě a regulace čistá a jde z lehka.


A co to nalogovat a zjistit příčinu nouzáku? Tipuju třeba špatně nastavené táhlo na regulaci.

_________________
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 14.05.2018 09:50 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.01.2018

Příspěvky:

43

Hele to všechno jsme dělali. I log jsme dělali za jízdy. Dle vagíny byl překročen tlak a dle logu se při vyšších otáčkách nezreguluje tlak tolik kolik by měl. Vše je nastaveno na hodnoty dané výrobcem. Nová báně i N75. Vše jde hladce a plynule. Co říkal servisák, tak rj si při regulaci tlaku pomůže přes egr, že propustí tlak nějak přes něj. Je to možné? Teď už to každopádně nedělá :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8378

Bydliště:

Svitavsko

to by si v logu taky viděl, ale je to blbost to by pak všichni co mají zaslepený egr jezdili pořád v nouzáku :), protože by to nestíhalo regulovat - egr je aktivní při plynule jízdě když není požadavek na výkon

mě to kopíruje skoro na jednotky mbar se zaslepeným egr

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Naposledy upravil majrek001 dne 16.05.2018 19:20, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 19:18 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.01.2018

Příspěvky:

43

Já vím, že je to blbost, ale očividně to problém vyřešilo :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8378

Bydliště:

Svitavsko

já bych to tak úplně nenazýval - je to asi jako když ti praskne stahovačka a sklo podložíš klackem vlastně se to tím taky vyřešilo :)

řekl bych, že ti netěsní egr, proto se to tím "vyřešilo" blbě nastavená baňka pokud je tam N75 originál

dej sem log jak to reguluje

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepší výkon s aktivním EGRem?
PříspěvekNapsal: 17.05.2018 07:21 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.01.2018

Příspěvky:

43

Logy delal servisak za jizdy, ale pochybuju ze je ma.. Neni to zadnej Franta z Horní dolni.
Dokazal vyresit to, co ostatni ne. Co jsem se ptal, pri otackach okolo 4000 regulace funguje v pohode, ale rj si pry pomuze jeste odfukem pres egr. Slysel jsem to prvne, ale h***o tomu rozumim. Kazdopadne puvodni neni nic. Banka je nova, stara byla rozsypana, potom turbo nedavalo dost tlaku, tak se menil N75 a hadicky. Vse je nastavene tak, aby tlaky byly v bezpecnych hodnotach. Spotreba mensi, hluk se take zmensil a nehuli nic. Kazdopadne pokud nekdo je z CB a byl by hodny mi ty logy udelat, abychom na to mohli mrknout, byl bych vdecny. Treba za flasku. :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group