cip jaky a za kolik?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
mifii
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Domažlice

cip jaky a za kolik?

Příspěvek od mifii »

kluci jake mate zkusenosti s cipovanim motoru 1,9TDI 110PS?Je tu nekdo pobliz domazlic kdo cipuje?A je tu nekdo kdo ma uz tento motor nacipovany?Jak ste spokojen?Dekuji

Uživatelský avatar
Scorpion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Středočeský kraj-Kladno

Příspěvek od Scorpion »

sice nemám 110ps,ale 130ps čiplý něco přes 170 a spokojený jsem.Jinak jsem koukal rozum tvýho motoru je tak 140ps.Jinak jse mi ve městě snížila spotřeba o málo a nemusíš tak vytáčet,takže ušetříš na spotřebě,pokud jezdíš jako běloch.Ale ne to přečipovat jak magor,pak se Ti to vysere a adios.Znal sem typa měl to co ty ale ne v golfu vyhnali to na 170ps a po 5000km začalo chcát turbo.

Uživatelský avatar
KEC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od KEC »

Nejlepší http://race.dieselpower.cz/" target="_blank a reference http://dieselpower.cz/forum/" target="_blank
GOLFIK III 1,9 TDI 81KW, trysky 764, už je pryč ale ne daleko
Golf IV combi, ALH, 1749VA, trysky 81KW, chip - 159kobyl

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: cip jaky a za kolik?

Příspěvek od Filip »

mifii píše:kluci jake mate zkusenosti s cipovanim motoru 1,9TDI 110PS?Je tu nekdo pobliz domazlic kdo cipuje?A je tu nekdo kdo ma uz tento motor nacipovany?Jak ste spokojen?Dekuji
mám stějnej motor jeko ty,ted nevím,jestli podle kódu,ale výkonově jo...mám to daný na 110kW od Milana kousek od Starýho města,takže pro tebe je blíž Reesha z Dieselpoweru,takže tak :wink:

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: cip jaky a za kolik?

Příspěvek od molczik »

Filip píše:
mifii píše:kluci jake mate zkusenosti s cipovanim motoru 1,9TDI 110PS?Je tu nekdo pobliz domazlic kdo cipuje?A je tu nekdo kdo ma uz tento motor nacipovany?Jak ste spokojen?Dekuji
mám stějnej motor jeko ty,ted nevím,jestli podle kódu,ale výkonově jo...mám to daný na 110kW od Milana kousek od Starýho města,takže pro tebe je blíž Reesha z Dieselpoweru,takže tak :wink:
A jak to auto snáší? Co spojka, brzdy atd? A dával si jen chip, nebo i trysky? Kolik už si na to najel?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

Mám od DIESELPOWER a maximální spokojenost...každopádně jestli s tím chceš něco dělat, tak bych doporučil vyměnit i vstřiky a až pak čipovat, fakt se to vyplatí. Svezení je suprové. Mě spotřeba po chipu klesla z 6.7 na 6.4
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
zachy
Profík
Profík
Příspěvky: 959
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rudá záře nad....
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zachy »

v tomhle oboru se neorientuju,ale chtel bych :-)
co je potreba udelat aby se clovek dostal ze 130 na 200?
znamena v dnesni dobe chipovani jeste furt koupit nejakej "chip", nebo uz je to jen o upravovani parametru v ridici jednotce,čili cistej zisk toho kdo to umi s notebookem? popř. co je lepsi. diky kamaradi :wink:
Right foot fanatic

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

A co bys řekl, že je chip??? To jsou upravený parametry v řídící jednotce :wink:
Jinak, když by si chtěl ze 130HP na 200HP, tak bych to viděl na trysky RACE520, mnoooooohem lepší turbo než tam máš teď, velkej IC a kvalitní chip (opravdu velmi doporučuji DIESELPOWER)
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
zachy
Profík
Profík
Příspěvky: 959
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rudá záře nad....
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zachy »

no vim ze kdyz se zacinalo tak se kupoval malej dil kterej se vkladal do motorovyho prostoru. postupem casu se preslo na zmenu parametru.
Right foot fanatic

Uživatelský avatar
Scorpion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Středočeský kraj-Kladno

Příspěvek od Scorpion »

Zeptej se LUSTY ten to má ze 130ps na 200ps,psal jsem si otom sním.Musíš vyměnit turbo(ze 150),IC,čip na míru.trysky nemusíš,ale jsou dobrý.Trysky měnil čajíček na fabce RS,ale ten tam má už přes 220ps Pak budeš muset vyměnit spojku seriová to nepobere.
Já to mám 130 čiplou na 170 a nějaký drobný a něco přes 420nm a stačí mi to na ty naše poměry.

Uživatelský avatar
Lusta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lusta »

DIESELPOWER...... pro dalsi dotazy SZ :D

Uživatelský avatar
sojkap
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: slovensko

Re:

Příspěvek od sojkap »

ja mam taky isty motor ako ty 110k a mam ho cipnuty na 130k a som spokojny.spoterba je nisia nez bez cipu.

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

zachy píše:no vim ze kdyz se zacinalo tak se kupoval malej dil kterej se vkladal do motorovyho prostoru. postupem casu se preslo na zmenu parametru.
JJ to je tzv. Powerbox...to je to nejhorší co můžeš motoru udělat
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
Vertigo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vertigo »

Čaues, mám Golf 3 TDI motor AFN 110PS rok výroby 96. Zajímalo by mě jestli výměna vstřiků a chip nebude pro mýho staříka moc velkej zájul, přeci jen už mám najetu 270tis (podctivejch) ale zase mám nový turbo (cca před 30tis) Co myslíte můžu se ještě do něčeho pustit nebo raději ne? Díky.

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

Jasně...naopak si myslím, že výměna vstřiků je na místě...až pak čip:)
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“