Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Zdravím, mám GIV 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1700 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozhuštá, rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu v pořádku. Asi mesíc zpět jsem byl na čipu a před týdnem to začalo dělat, nevím jestli to múže mít spojitost. Taky jsem nabral chvíli předtím plnou nádrž na OMV a ještě jí nevyjezdil.
Mám nový palivový filtr, nový zpetný ventil na filtru a včera jsem zaslepil přívod spalin na EGR v domnění že to pomůže. Nepomohlo. Prohledal jsem celé fórum, ale pokud se o nějakém takovém problému psalo, tak bez vyřešení. Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík
Mám nový palivový filtr, nový zpetný ventil na filtru a včera jsem zaslepil přívod spalin na EGR v domnění že to pomůže. Nepomohlo. Prohledal jsem celé fórum, ale pokud se o nějakém takovém problému psalo, tak bez vyřešení. Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Pravděpodobně ti odchází(odešel) setrvačník a nebo je tam moc naloženo(velký krouťák).
Překontroluj i volnoběžku na alternátoru.
Překontroluj i volnoběžku na alternátoru.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- Pája19
- Závodník
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16.06.2010 20:17
- Bydliště: Pardubice
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
No setrvačník už mě taky napadl, na 4 a 5 při plném plynu kolem 2000ot/min je cítit a jemně slyšet rezonance asi zřejmně setrváku. Tohle to začalo dělat s čipem, ale všichni kolem říkali, že je to celkem normální a dokud to není horší tak se mám na to vy... Taky jsem si tu o dvouhmotě hodně pročetl, ale prakticky nikde jsem neviděl, že by někdo psal o stejných symptomech. Spíše psaly, že to jde slyšet kdyz vyřadí a že kolísá volnoběh atd. a to mi nedělá.indi666 píše:Pravděpodobně ti odchází(odešel) setrvačník a nebo je tam moc naloženo(velký krouťák).
Překontroluj i volnoběžku na alternátoru.
Nechtěl bych měnit setrvák a spojku za 10 tisíc a zjistit že to dělá něco jiného
Co je prosímtě volnoběžka alternátoru? Je to na něm, nebo vněm?
Naposledy upravil(a) RCZ dne 18.11.2010 12:32, celkem upraveno 2 x.
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Zvukově se to neprojevuje, jen to začne škubat jako když se v autoškole rozjíždí na první lekci nějaká Lady.Pája19 píše:Zvukově se to nijak neprojevuje?
- Jethro
- VWexpert
- Příspěvky: 2730
- Registrován: 07.07.2010 19:26
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
jestli to jsou vibrace,tak tipuji setrvák...že by byl blbý chip,nebo vstřiky pochybuji...když jsi si to nechal nachipovat,tak počítám,že jsi to pak pořádně protáhnul,abys vyzkoušel,co to umí - nepletu se?
-
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 16.06.2009 08:47
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
No já soudím, že to bude dělat spojka. Je tam možná velký krouťák a spojka prokluzuje. Setrvák to nebude, ten se v tahu neprojevuje podle mně.
- Pája19
- Závodník
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16.06.2010 20:17
- Bydliště: Pardubice
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Píše "při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1700 ot/min". To nebude prokluzovat spojka...
DieselPower
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Je to ta řemenice na alternátoru.RCZ píše:Co je prosímtě volnoběžka alternátoru? Je to na něm, nebo vněm?
Jinak netvrdím, že je ten chip špatný, jen je tam asi větší krouťák než snese už unavený setrvák.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
-
- Jezdec
- Příspěvky: 223
- Registrován: 20.03.2008 20:16
- Bydliště: Vyškov
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Radik27 píše:No já soudím, že to bude dělat spojka. Je tam možná velký krouťák a spojka prokluzuje. Setrvák to nebude, ten se v tahu neprojevuje podle mně.
Spojka but klouže , nebo vrčí dvouhmota
G5plus 77kw + TURBOPOWER HYBRID + 3x OFF + MVOLESSOFT = 142KW
G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw
G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Čím víc s tím jezdím, mám pocit, že to bude ten setrvák. Dnes jsem na vagu zkoušel váhu a tlak turba, vše ok. Ještě zkusit tu volnoběžku i když nevím jak to zkontrolovat, a asi jdu koupit spojkovou sadu se setrvákem. Mám tam dát zase dvojhmotu nebo jednohmotu? Má někdo novou jednohmotu? Změní se výrazně komfort? Jinak dík za postřehy.
Naposledy upravil(a) RCZ dne 19.11.2010 00:21, celkem upraveno 1 x.
- golfar
- Pilot
- Příspěvky: 821
- Registrován: 23.09.2008 13:02
- Bydliště: Kostomlaty p\Mil (Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
nevím jestli máš to samý ale mě dělala octa s tím samým motorem to, že přesně v tomhle rozmezí jakoby to nedostalo palivo (asi tak 1s to jakoby chcíplo) jakmile se to dostalo přes 2000ot/m tak všechno v pohodě a taky většinou škubala na 1,2,3 ... No čím to bylo, jak je na třetím vstřiku ten snímač zdvihu jehly nebo co to je, tak ten jeden kabýlek od něj už držel silou vůle... od toho orpravení v pohodě všechno
nebo jestli to je řídící vstřik, no to je v podstatě pro tu kontrolu jedno, jedno je u PD a druhý u rotačky
Se na to zkus mrknout, je to vlastně jedinej vstřik od kterýho vedou kabely, tak je pořádně zkontroluj a hlavně v oblasti jak lezou do konektrou, tam jsem měl chybu já.
nebo jestli to je řídící vstřik, no to je v podstatě pro tu kontrolu jedno, jedno je u PD a druhý u rotačky
Se na to zkus mrknout, je to vlastně jedinej vstřik od kterýho vedou kabely, tak je pořádně zkontroluj a hlavně v oblasti jak lezou do konektrou, tam jsem měl chybu já.
Naposledy upravil(a) golfar dne 19.11.2010 00:13, celkem upraveno 1 x.
jettule http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=131541" onclick="window.open(this.href);return false;
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO
http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO
http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Jasně že protáhl. Po čipu je cítit, že se největší krouťák posunul nekde k 2000ot/min a přesně tam to při plném plynu rezonuje, ale neřekl bych, že je to prokluzování. Ale to tak nevadí jako to cukání pri malé zátěži v malých otáčkách tam je to hodně nepříjemné.Jethro píše:jestli to jsou vibrace,tak tipuji setrvák...že by byl blbý chip,nebo vstřiky pochybuji...když jsi si to nechal nachipovat,tak počítám,že jsi to pak pořádně protáhnul,abys vyzkoušel,co to umí - nepletu se?
- RCZ
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.04.2008 10:32
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
Dík, zítra na to kouknu a napíšu.golfar píše: nevím jestli máš to samý ale mě dělala octa s tím samým motorem to, že přesně v tomhle rozmezí jakoby to nedostalo palivo (asi tak 1s to jakoby chcíplo) jakmile se to dostalo přes 2000ot/m tak všechno v pohodě a taky většinou škubala na 1,2,3 ... No čím to bylo, jak je na třetím vstřiku ten snímač zdvihu jehly nebo co to je, tak ten jeden kabýlek od něj už držel silou vůle... od toho orpravení v pohodě všechno
nebo jestli to je řídící vstřik, no to je v podstatě pro tu kontrolu jedno, jedno je u PD a druhý u rotačky
Se na to zkus mrknout, je to vlastně jedinej vstřik od kterýho vedou kabely, tak je pořádně zkontroluj a hlavně v oblasti jak lezou do konektrou, tam jsem měl chybu já.
- golfar
- Pilot
- Příspěvky: 821
- Registrován: 23.09.2008 13:02
- Bydliště: Kostomlaty p\Mil (Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW
hlavně opatrně ať si to nevytrhneš nedopatřením z toho vstřiku, tímhle si známej vydělal 10t za novej vstřik !
jettule http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=131541" onclick="window.open(this.href);return false;
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO
http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO
http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz