1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- statix12
- VWexpert
- Příspěvky: 4303
- Registrován: 07.09.2008 22:41
- Bydliště: bilina u teplic
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
vif davam pri kazdem tankovani... uz dlouhodobe auto se mi hodne sklidnilo ... urcite nejlepsi je tankovat u cerpacek bez bio slozek .... koukal sem ze obcas .... kdyz jsou horsi vstriky tak to nahulej na primo na vif a nechaj to klapat ....
https://www.youtube.com/watch?v=3VFOfdXzoZc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=3VFOfdXzoZc" onclick="window.open(this.href);return false;
- M@rty
- Profík
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 29.12.2008 14:32
- Bydliště: Olomouc City
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Stačí tankovat vervu
Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
Volkswagen Golf: je vyráběn od roku 1974 a oslavován jako ikona. Auto, po kterém byla pojmenována nejen třída vozidel, ale také celá generace automobilů - generace Golf.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Já leju preventivně celou bandu Vifu na nádrž
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Chlapy jaký lejete olej do převodovky? Nebo který mi doporučíte?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Original VW nic jineho nebude fungovat jak ma..
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
bud origo a nebo co dávám já od Millers oil
-
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 11.01.2018 12:36
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Buď CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE nebo pokud chceš mít klid na duši tak origo. Co se týče neoriginálního, mám to přímo od Sixty, ze je vhodný jako origo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Předpokládám že 2L by mi měli stačit?
-
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 11.01.2018 12:36
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Jakou máš převodovku?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
5kvalt. Je tam motor AXR-74KW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Hoj chlapy.Mam dotaz.Jak moc náročná je výměna vstřiku.Sehnal jsem jeden relativně lepší než ten co hapruje a hodlám ho vyměnit? Pokud je to stejný kus z 74KW bude třeba ho doladit v řj?
Někde jsem četl že mění vstřiky i za jiné z 85 nebo dokonce z 96KW ale nedočetl jsem se jestli to nějak dekodujou atd.
Ne že bych toužil po výkonu ale je lepší zeptat než udělat nějakou píčovinu?
Někde jsem četl že mění vstřiky i za jiné z 85 nebo dokonce z 96KW ale nedočetl jsem se jestli to nějak dekodujou atd.
Ne že bych toužil po výkonu ale je lepší zeptat než udělat nějakou píčovinu?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
pokud má přesně stejné origo číslo s tím co tam je tak ne - většinou se lámou modelovým rokem
když dáš jiné musíš dát samozřejmě všechny stejný tak se musí nahrát adekvátní palivové mapy do motorovky
když dáš jiné musíš dát samozřejmě všechny stejný tak se musí nahrát adekvátní palivové mapy do motorovky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.07.2018 15:20
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
zdravím, mám pár dotazů, omlouvám se za delší text, ale tohle jsou pro mě základní poznatky. K bezproblémové 66kw tdi, krásných 345tis km (zda i původní turbo nevíme, ale někde řekli že jo) jsem nedávno pořídila 74kw tdi pd 4x4, 240tis. km, obojí kombi. Věděla jsem, že PD bude náročnější na údržbu a i přes 6kvalt bude žrát o něco víc, cca 6l... Po koupi jsme PD vyměnili egr ventil, mot.olej, filtry, pročistilo se co šlo-kam se dosáhlo, vyměnili se hadičky k turbu za silikonové - protože u 66kw ty klasické každý rok praskaj a je to opruz. Je taky dobře obut. Auto sedí, byť tlumiče by chtěly vyměnit komplěntně a nápravu trochu porychtovat. Táhlo skvěle, ale až při první cestě po všech úpravách, cca 3 týdny, jsem při spínání turba slyšela houknutí od spoda motoru... To 66kw nedělá, ale ten zvuk znám od tdi, kterým řidiči po městech šlapou na plyn. Dnes mi na dálnici při předjíždění a snaze ze 120km/h a zařazené 6tce zrychlit na víc, najednou auto přestalo táhnout. Doufala jsem v prdlou hadičku, ale po vypnutí a nastartování se turbo opět seplo... Dokud jsem opět nevjela na dálnici. Diagnostika následně v servise ukázala, že turbo je zanešené... Nyní se snažím pročistit spalovací systém aditivem vhodným na zimu, proces budu zřejmě opakovat a také se chystáme turbo pročistit speciálnám sprejem... Máte s tímto postupem někdo zkušenosti? Jaké? Co se týče spotřeby, auto jsem odvážela po dálnici a mimo ni, trasa celkem 170km a rychlost cca 130km/h a pak jak káží pravidla průměrně při spotřebě 5,3l max 5,5l. Očekávala jsem, že v zimě naroste tak na 6,5 max... Ale ještě za teplého listopadu při první jízdě po těch úprávách na trase 170km celkem, vyrostla na 7,5l, jo bylo to přes městečka vesnice. Nyní nějaký čas držím 6,7l, podobné trasy+město a dnes dálnice... Auto vždy nenaložené, aut.klima na 21°, svižnou jízdu mám ráda, ale tohle auto to umí celkem samo, takže jsem jedu normálně. Nejezdím denně, cca 1x týdně na 70km a pak výjezd nad 150km jednou dvakrát za 14 dní. Od doby co ho mám, tj. 3 měsíce máme společně najeto pouze 2000km. Nádrž má 62l a já ujedu tak 850km a svítí rezerva, na pumpě hned vyžahne 59l... Chápu, že prodávající mohl o spotřebě kecat (5,5l v létě a 6,5l v zimě), nechtěla jsem na to sázet a nemohu to porovnávat s 66kw, ale i servisák řekl, že to je dost vysoká spotřeba na to, že on jezdí v Octavia II, 4x4, 2.0tdi pd a mnohem vyšším výkonem za 5,7l teď v zimě - to je sen! Haldex má nárok spínat až nyní, aby auto žralo, tak nechápu proč to vylezlo tak nahoru za tepla a na suchu... prý mohou být na vině vstřiky... Jak zjisit stav vstřiku a co oprava obnáší a na kolik vyjde?
__________________
VW Golf Variant IV 1.9TDi 66kW
VW Golf Variant IV 1.9TDi PD 74kW 4motion
VW Golf Variant IV 1.9TDi 66kW
VW Golf Variant IV 1.9TDi PD 74kW 4motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.12.2018 08:46
- Bydliště: Strakonicko
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Měl jsem ten samý problém.Turbo houkalo od spodu jak sova,padalo do nouzáku,viz příspěvky hore.Ten spray na turbo ti pomůže jen na chvilku už to mám za sebou.Musel jsem ho nakonec vyndat ven a pořádně vyčistit. Auto taky nemám dlouho ale spotřeba se mi usadila na 6l,ale já sem loudal.Vstřiky jsem pročistil Liquli Moli proplachovačem Mam jeden horší.Malinko se to zlepšilo ale jak mi řekl servisák,pokud jsou načatý tak jim nepomůže ani svěcená voda.
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 TDi-PD netáhne,za kolik jedete?
Já tě uklidní spotřeba je normálni kdo jede aspoň trochu svižně. Já mám sice 96kw a spotřeba léto 5,5-6,5 dálky a město 7-8,5 když jsou cukacky a samosebou se najdou i jedinci co na tom stojí jak na rejci a jedou pod 5l.V každém případě začni diagnostikou může to způsobovat cokoliv