Znalci golfů IV, máte zkušenosti ? poraďte...
Golf IV (2002, 1,9 tdi 74 kw)
Minulý rok koupeno s nefunkční klimatizací. Vyměnil jsem chladící trubku, která byla prodřená. Když jsem jel naplnit, tlak byl, naplnil jsem. Fungovalo cestu domů (40 km). Po dvou hodinách stání opět nefungovalo. Při zkoušce klíčem kapalina byla (ale si ne dostatek pro spuštění klimi) tento rok opět zkoušeno, kapalina vůbec žádná.
Sahary se točí, kompresor klimatizace tedy funkční (když to fungovalo), nějaké nápady, kde může kapalina ucházet ? Nikde není nic očividné (barevné skvrny, atd.) Je divné že při plnění tlak stále stejný, nikde neucházel.
Golf IV - nefunkční klima
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Golf IV - nefunkční klima
Navštivit klima servis aby udělali tzv. čichovku kde najdou unik. Tady se toho moc poradit nedá.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Golf IV - nefunkční klima
u 17 let starého auta je to bez řádné diagnostiky nemožné.
99% bude sežraný kondenzátor, může být nafouklá gumička na expanzním ventilu, prasklý výparník, netěsný kompresor a spousta dalšího..
99% bude sežraný kondenzátor, může být nafouklá gumička na expanzním ventilu, prasklý výparník, netěsný kompresor a spousta dalšího..
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Golf IV - nefunkční klima
Pravděpodobná je netěsnost u trubky kterou jsi měnil. Buď naplnit chladivo s barvivem a sledovat uv lampou kde to utíká, nebo udělat test pomocí speciálního plynu a přístroje detekujícího únik, podobně jako když plynař kontroluje únik při revizi. Dokáže to najít i mikro trhliny, ketrýma se nemusí dostávat ani to uv barvivo.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI