Golf IV - nefunkční klima

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
pokec09
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 02.04.2019 08:10

Golf IV - nefunkční klima

Příspěvek od pokec09 »

Znalci golfů IV, máte zkušenosti ? poraďte...
Golf IV (2002, 1,9 tdi 74 kw)

Minulý rok koupeno s nefunkční klimatizací. Vyměnil jsem chladící trubku, která byla prodřená. Když jsem jel naplnit, tlak byl, naplnil jsem. Fungovalo cestu domů (40 km). Po dvou hodinách stání opět nefungovalo. Při zkoušce klíčem kapalina byla (ale si ne dostatek pro spuštění klimi) tento rok opět zkoušeno, kapalina vůbec žádná.
Sahary se točí, kompresor klimatizace tedy funkční (když to fungovalo), nějaké nápady, kde může kapalina ucházet ? Nikde není nic očividné (barevné skvrny, atd.) Je divné že při plnění tlak stále stejný, nikde neucházel.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Golf IV - nefunkční klima

Příspěvek od VWMysak »

Navštivit klima servis aby udělali tzv. čichovku kde najdou unik. Tady se toho moc poradit nedá. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Golf IV - nefunkční klima

Příspěvek od 11mAjA11 »

u 17 let starého auta je to bez řádné diagnostiky nemožné.
99% bude sežraný kondenzátor, může být nafouklá gumička na expanzním ventilu, prasklý výparník, netěsný kompresor a spousta dalšího..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Golf IV - nefunkční klima

Příspěvek od Goauld »

Pravděpodobná je netěsnost u trubky kterou jsi měnil. Buď naplnit chladivo s barvivem a sledovat uv lampou kde to utíká, nebo udělat test pomocí speciálního plynu a přístroje detekujícího únik, podobně jako když plynař kontroluje únik při revizi. Dokáže to najít i mikro trhliny, ketrýma se nemusí dostávat ani to uv barvivo.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“