Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,9 TDI PD 74kW - rozvody doma
PříspěvekNapsal: 11.06.2019 10:47 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.12.2016

Příspěvky:

6

Čaute,
chtěl bych poradit. Původně jsem se chtěl zeptat na sadu, ale tu jsem si tady našel (INA nebo Conti). Nicméně, mám špatné zkušenosti se servisy a to jak u moto tak u auta. Dělám si tedy vše svépomocí pokud se nejedná o složitější věci kdy se leze přímo do motoru. Teď jsem si dělal třeba komplet brzdy, čepy a všechny ložiska kol.

Dotaz je tedy jasný, má cenu se doma pouštět do rozvodů? Mám z toho trochu strach, všude čtu a vidím že se musí povolit motor abych se tam dostal. Zároveň je to ale pro mě taková výzva kterou bych chtěl udělat, nicméně garáž je malá a kdyby mi něco nešlo, tak se auto blbě vytáhne aby se odvezlo do servisu. Proto se ptám zkušenějších jestli mi to vysloveně někdo nedoporučí se do toho pouštět.

Díky za názory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 TDI PD 74kW - rozvody doma
PříspěvekNapsal: 13.07.2019 14:58 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.11.2016

Příspěvky:

1

Bydliště:

Ostrava

Ahoj, zrovna rozvody jsou jedna z věcí na kterou bych si určitě sám doma netroufl.

Pro mě je to až moc náročné a hlavně riskantní na to aby kvůli nějaké tisíci koruně měl motor schovaný v garáži.

Osobně radši ať mám "papír" a svou jistotu.

Zkus se poptat někoho známého kdo to už někdy dělal aby ti nejlépe asistoval.

Každopádně hodně zdaru a ať se práce případně povede bez nějakých komplikací a následků.

_________________
Golf IV 1.9 TDI 74kw

_________________
Golf IV 1.9 TDI 74kw | Elektrotechnik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 TDI PD 74kW - rozvody doma
PříspěvekNapsal: 15.07.2019 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

9125

Bydliště:

Svitavsko

je potřeba odmontovat držák motoru, aby ses dostal na rozvody a podepřít/zavěsit motor

pak potřebuješ aretační přípravky pro PD a dobré ještě si zkontrolovat synchronizaci vačka/klika na diagnostice před výměnou

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 TDI PD 74kW - rozvody doma
PříspěvekNapsal: 29.07.2019 11:12 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.12.2016

Příspěvky:

6

Lukerson píše:
Ahoj, zrovna rozvody jsou jedna z věcí na kterou bych si určitě sám doma netroufl.

Pro mě je to až moc náročné a hlavně riskantní na to aby kvůli nějaké tisíci koruně měl motor schovaný v garáži.

Osobně radši ať mám "papír" a svou jistotu.

Zkus se poptat někoho známého kdo to už někdy dělal aby ti nejlépe asistoval.

Každopádně hodně zdaru a ať se práce případně povede bez nějakých komplikací a následků.

Diky. Ono jak pisu nejde ani tak o to ze bych chtel usetrit ja nevim ty 2000 za praci, ale spis o tom ze servisum uz proste neverim. Zatim jsem vsechno zvladl sam a kdyby se nemusel sundavat motor tak to asi ani vubec neresim a udelam to.

majrek001 píše:
je potřeba odmontovat držák motoru, aby ses dostal na rozvody a podepřít/zavěsit motor

pak potřebuješ aretační přípravky pro PD a dobré ještě si zkontrolovat synchronizaci vačka/klika na diagnostice před výměnou


Tak aspon mam jistotu s tim motorem. Na netu jsou ruzne nazory ze to jde bez a nekteri zase rikaji ze to bez toho nejde a u videi maji vetsinou vsichni motor uplne ven z auta. Aretacni pripravky bych koupil, nicmene je ta diagnostika nutna? Podle vseho staci jen ty risky a nikde jsem necetl ani nevidel ze by nekdo resil diagnostiku resp. pro me nova informace.

A k tomu motoru je lepsi jej zavesit, nebo ho muzu podlozit pres olejovou vanu. Jde o to jestli to vana vydrzi, jestli neznicim tesneni apod.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,9 TDI PD 74kW - rozvody doma
PříspěvekNapsal: 29.07.2019 12:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

9125

Bydliště:

Svitavsko

bral bych tu diagnostiku jako nutnou a preventivní - každému motoru vyhovuje trošku jiné nastavení synchronizace ideální je 0° (na přípravky to je větišnou -0,6° a jak se trochu natáhne rozvoďák tak je to kolem 0°), ale některé motory víc žerou v tomto nastavení a pak jsou lidi nespokojeni, že to po rozvodech o něco víc žere než byli zvyklí, proto u PDčka raději vždy zkontrolovat i přes diagnostiku na kolik to je nastavené

motor stačí rozumně podložit

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group