Stále nevím,motor TDI do G IV variant

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Jakou naftu?

TDI 66kw
15
23%
TDI 81kw
34
52%
TDI PD 74kw
16
25%
 
Celkem hlasů: 65

Uživatelský avatar
juba
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bošovice, okr.Vyškov

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od juba »

Já mám v GIV Variant ALH 66kW bez úpravy. Není to žádný letadlo, ale jezdím denně do práce 10 km přes Brno se spotřebou 5,2. mám ho 2 roky a zatím naprosto bez problémů. Ale jak už někdo zmiňoval, třeba zaplá klima se dost projeví na výkonu, ale to se u tohoto motoru dá čekat:-) Je to spíš na klidný ježdění, turboefekt jsem zatím nějak nepozoroval:-)

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše:
molczik píše: Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.

jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.
Podle mě Golfa z roku 2002 s 66kW motorem budeš shánět dost špatně. Každopádně přeju šťastný výběr. :wink:
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše:
jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.
Podle mě Golfa z roku 2002 s 66kW motorem budeš shánět dost špatně. Každopádně přeju šťastný výběr. :wink:
Proč myslíš?

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše: Proč myslíš?
Beru to podle inzerátů, většina Golfů z tohoto roku už jsou PDčka nebo SDI. Ale třeba narazíš zrovna na 66kW kus, kterej ti bude vyhovovat. Dej hlavně bacha, ať to neni omlazenej kousek z roku 99. :wink: Dneska to ti zloději už fakt uměj.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše: Proč myslíš?
Beru to podle inzerátů, většina Golfů z tohoto roku už jsou PDčka nebo SDI. Ale třeba narazíš zrovna na 66kW kus, kterej ti bude vyhovovat. Dej hlavně bacha, ať to neni omlazenej kousek z roku 99. :wink: Dneska to ti zloději už fakt uměj.
Neboj,ohlídám si to.Teda snad. :wink:

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

Deivid píše:
molczik píše: Našel jsem to přesně:

1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?

Tak jsem napsal meil do VW a tohle mi poslali:
Podle toho co bylo nalezeno v našich systémech by to měl být rok 2005.
Platnost tohoto motoru byla ukončena 39/06 dle systému.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše:
Deivid píše: Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?

Tak jsem napsal meil do VW a tohle mi poslali:
Podle toho co bylo nalezeno v našich systémech by to měl být rok 2005.
Platnost tohoto motoru byla ukončena 39/06 dle systému.
Hele, já nevim. Ve VW (českém) občas nevědí ani základní věci, takže já bych na to moc nedal. Navíc jestli ses ptal na 66 kW motor v Golfu IV Variant, tak si nejsem jist, zda se to auto vyrábělo až do roku 2006... ale možná jo. :)

Každopádně já jsem 66 kW motor v novějšim autě než je cca rok 2001 nikdy neviděl a to čumim do inzerátů a po bazarech docela často.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše:
Tak jsem napsal meil do VW a tohle mi poslali:
Podle toho co bylo nalezeno v našich systémech by to měl být rok 2005.
Platnost tohoto motoru byla ukončena 39/06 dle systému.
Hele, já nevim. Ve VW (českém) občas nevědí ani základní věci, takže já bych na to moc nedal. Navíc jestli ses ptal na 66 kW motor v Golfu IV Variant, tak si nejsem jist, zda se to auto vyrábělo až do roku 2006... ale možná jo. :)

Každopádně já jsem 66 kW motor v novějšim autě než je cca rok 2001 nikdy neviděl a to čumim do inzerátů a po bazarech docela často.

jj,zdá se mi,že variant se na jaře 2005 nebo 2006 teď už nevím, ještě vyráběl.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Tomm »

2Deivid: 2005 nebo 2006? Vzdyt od konce roku 2004 se uz vyrabela 5ka :idea:
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

Tomm píše:2Deivid: 2005 nebo 2006? Vzdyt od konce roku 2004 se uz vyrabela 5ka :idea:
to jo,ale vároš se ještě vyráběl souběžně s 5tkou do jara 2005 nebo 2006

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od zviratko »

Deivid píše:
Tomm píše:2Deivid: 2005 nebo 2006? Vzdyt od konce roku 2004 se uz vyrabela 5ka :idea:
to jo,ale vároš se ještě vyráběl souběžně s 5tkou do jara 2005 nebo 2006
Přesně tak , Vároš se dělal do cca konce roku 2006 :-) myslím že to byl pak Atlantic a ještě něco , byli dvě výbavy :-)
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Uživatelský avatar
maximo23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 14.10.2007 19:47

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od maximo23 »

ja mam PD 110kw a taky max spokojenost mam 2002 a bez problemu

Uživatelský avatar
Mijousek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 02.03.2008 21:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Mijousek »

Ahoj, taky bych se vas rad zeptal na vas nazor, z toho, co jsem tu procital nejsem moc chytrej, hlavne z toho PD. Podle toho co jsem si nasel o GIV by mely byt dva druhy GOLF IV (1J1) [08/97-06/05] a GOLF IV Variant (1J5) [05/99-]. Jelikoz mam zatim starickou astru 1,7TD(50kW), tak bych chtel prejit na GIV s 1,9 TDI motorem(protoze je nesmrtelnej). Do ted jsem si myslel, ze motory motory s vykonem 66kW az 96kW jsou stejne a jen nejsilnejsi motor 110kW je delany jinak. Premyslel jsem, ze si poridim 66kW a nebude problem tam dat silnejsi turbo+vstriky, ten motor by mel byt stejny a rozdil v tom vykonu by mel byt jen o tomhle ne? Takze otazka spis pro nekoho, kdo ma G v tuningu, protoze si planuju pohrat s vykonem(samozrejme rozumny pomer mezi spotrebou a vykonem), podvozkem a interierem. Na vnejsek kaslu, protoze nemam garaz a bydlim v Praze na sidlisti, takze kdyby mi nekdo otevrel dvere do auta, tak bych ho zbil. Takze otazka, co je vhodnejsi na vykonnostni upravu, klady a zapory PD a pokud nejaky nadsenec ma svoje stranky s nafocenim a popisem upravy sveho auta, tak bych si toho take vazil. Jo a malem bych zapomnel, jaky je rozdil mezi tim, co uvadim nahore 1J1 a variant 1J5.

EDIT: samozrejme premyslim o starsim aute, ktere bude mit nalitano pres 100tisic a rok vyroby kolem 98-99. U toho bych mel jeste jednu otazku, jestli neni nejaky zlomovy rok, kdy se zacao davat neco duleziteho do auta, jako treba felicie tusim imobilizer atd.

Diky

toby66kw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 20.03.2008 20:16
Bydliště: Vyškov

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od toby66kw »

pd v G4 proč kdyš tam nemusí být. :roll: V G5 je motor 66kw taky pd,takže si ješte nechám čtverku.Časem bude stejně někdo řešit jak dat čerpadlo do G5 :mrgreen:
G5plus 77kw + TURBOPOWER HYBRID + 3x OFF + MVOLESSOFT = 142KW

G4 4X4 66kw + Andre Hybrid + RACE 520 + 12 mm + 3 x OFF + MVOLESSOFT = 152kw

Uživatelský avatar
Paja_GIV
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 218
Registrován: 25.09.2007 13:38
Bydliště: v občance Most, v realu v autě :)

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Paja_GIV »

Pánové já nevim co furt máte s vysokou spotřebou u PD???Já jezdim mezi 5,5-6 litry kombinovane. A na dálky je to ještě lepší. A při spotrovní jízdě? Uvedu příklad. Teplice - Bílina - Most Závody s Oktávií 2.0 TDI 170koní a já 130koní. (Jen do Bíliny) Já v pěti, on ve dvou. Byl to amatér. Bál se zatáček, tak se ho dal. Ale to je jedno. Teď ke spotřebě. Úsek Teplice - Bílina sme projeli asi tak za 5 minut s rychlostí přes 200km/h. Z Bíliny do Mostu už sem jel pohodovou jízdu kolem 120-130km/h. A celková spotřeba neuvěřitelných 7.3 litru/100Km!!!!!Teď pro šťouraly: Vim, že se má jezdit 90, ale úsek byl úplně prázdný!!!Tak žádný zbytečný OT :D Takže spotřeby u PD bych se nebál. Ovšem co se tíče oprav tak prej když se u PD odserou vstřiky tak to prej stojí zato. Celkově to asi bude všechno dražší, ale to z důvodu vetšího výkonu. V tý 74Kw verzi sem jel pouze ve Fábii a byl to nádhernej letec. Ovšem GIV Variant je určitě těžší, takže akcelerace bude nižší, ale jestli nejsi vyloženě závodník, tak to stačit bude. V klasicky TDI sem jel pouze v Mondeu 66Kw a to byl strašnej opruz. Líný a spotřeba mezi 6-7 litrů. Takže 66Kw bych určitě vypustil. Variant je nato podle mě moc těžkej. Já osobně bych bral 74Kw PD. Zátah je úplně jinej než u klasickýho TDI. Nejjednodušší je je si obě varianty vyzkoušet na vlastní kůži a pak uvidíš.
Mě nevzrušuje sex jako takovej. Mě vzrušuje už jen představa, že by k němu mohlo dojít :twisted:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“