Stále nevím,motor TDI do G IV variant

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Jakou naftu?

TDI 66kw
15
23%
TDI 81kw
34
52%
TDI PD 74kw
16
25%
 
Celkem hlasů: 65

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

Tomm píše:
Deivid píše: Říkám,budu jezdit převážně město a krátké trasy přes týden,takže ten motor bude vesměs studený,takže bude dostávat na pr**l.To bude ta rotačka lepší ne?
Asi jo, ale bude trpet taky..
Tak jasně,trpět bude každé TDI.Zase si myslím,že vydrží víc než PD,uvidíme,poptám se Humla na bližší info.

Uživatelský avatar
zachy
Profík
Profík
Příspěvky: 959
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rudá záře nad....
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od zachy »

koukam ze tédéíčka sou pekne nahovno jak to tady ctu.
Right foot fanatic

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

zachy píše:koukam ze tédéíčka sou pekne nahovno jak to tady ctu.
Pobavil :zzz:

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

Ještě by mě zajímalo,brzdy jsou stejné jak na 66 tak na 81?Nebo se s nima musí něco dělat?

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše:
molczik píše: Mam 81 kW ale dneska už bych si asi vybral PD a hlavně něco novějšího. Ale je to těžký rozhodování. :)
Proč bys šel do PD?Tobě ta 81 nevyhovuje?
Přijde mi, že PD motory jdou prostě nějak líp. Tak jako "lehčeji". To moje AHF to je pořád takovej naftovej traktor, kdežto v práci mam PD 77 kW a ten motor je mnohem kultivovanější. Ale nevim.. je to hodně o pocitech a individuálním pohledu na věc.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
Ale právěže dělalo až někdy do 2004

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše:
molczik píše:Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
Ale právěže dělalo až někdy do 2004
Našel jsem to přesně:

1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
KáMa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 08.10.2007 19:20
Bydliště: okr. Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od KáMa »

Já má PD 85kw zatím bez problémů a jezdil sem i 74 kw a taky se mi zdá v pohodě takže tak. A jestli chceš 2002 a víš tak nic jiného jak PD neseženeš jak bylo řečeno. Takže je to na tobě o benzínu neuvažuješ když píšeš že jezdíš spíš město?

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od zviratko »

Já měl několik ALH a max spokojenej , chipnutý , najeto cca 200,000km a kromě váhy vzduchu , žhavících svíček , oleje a filtrů , 1x čidlo vody pro ŘJ , tak nic jiného jsem na tom nedělal.
Tchán dělá u VW a sám říká , na životnost jsou nejlepší 66kW , stačí kvalitně nachipovat a jede to líp než klasická 81kW . PD jsou dobrý , že jsou takový lehčí , jak tady už bylo zmíněno , ale jsou dost náchylnější na údržbu a na výdrž.
Já osobně bych bral 66kW + kvalitní chip ( ne made in annonce apod. ) a myslím že budeš max spokojenej.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše: Ale právěže dělalo až někdy do 2004
Našel jsem to přesně:

1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

zviratko píše:Já měl několik ALH a max spokojenej , chipnutý , najeto cca 200,000km a kromě váhy vzduchu , žhavících svíček , oleje a filtrů , 1x čidlo vody pro ŘJ , tak nic jiného jsem na tom nedělal.
Tchán dělá u VW a sám říká , na životnost jsou nejlepší 66kW , stačí kvalitně nachipovat a jede to líp než klasická 81kW . PD jsou dobrý , že jsou takový lehčí , jak tady už bylo zmíněno , ale jsou dost náchylnější na údržbu a na výdrž.
Já osobně bych bral 66kW + kvalitní chip ( ne made in annonce apod. ) a myslím že budeš max spokojenej.

Taky si myslím,že ALH bude nejlepší volba,dám sprint trysky a hotovo,nepotřebuju závratný výjin,jen bezpečně předjed se zaplou klímou,to je vše.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od molczik »

Deivid píše:
molczik píše: Našel jsem to přesně:

1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?
Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše: Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?
Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.

jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant

Příspěvek od Deivid »

molczik píše:
Deivid píše: Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?
Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.

jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“