Tak jasně,trpět bude každé TDI.Zase si myslím,že vydrží víc než PD,uvidíme,poptám se Humla na bližší info.Tomm píše:Asi jo, ale bude trpet taky..Deivid píše: Říkám,budu jezdit převážně město a krátké trasy přes týden,takže ten motor bude vesměs studený,takže bude dostávat na pr**l.To bude ta rotačka lepší ne?
Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
- zachy
- Profík
- Příspěvky: 959
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rudá záře nad....
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
koukam ze tédéíčka sou pekne nahovno jak to tady ctu.
Right foot fanatic
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Pobavilzachy píše:koukam ze tédéíčka sou pekne nahovno jak to tady ctu.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Ještě by mě zajímalo,brzdy jsou stejné jak na 66 tak na 81?Nebo se s nima musí něco dělat?
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Přijde mi, že PD motory jdou prostě nějak líp. Tak jako "lehčeji". To moje AHF to je pořád takovej naftovej traktor, kdežto v práci mam PD 77 kW a ten motor je mnohem kultivovanější. Ale nevim.. je to hodně o pocitech a individuálním pohledu na věc.Deivid píše:Proč bys šel do PD?Tobě ta 81 nevyhovuje?molczik píše: Mam 81 kW ale dneska už bych si asi vybral PD a hlavně něco novějšího. Ale je to těžký rozhodování.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Ale právěže dělalo až někdy do 2004molczik píše:Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Našel jsem to přesně:Deivid píše:Ale právěže dělalo až někdy do 2004molczik píše:Tak mě tak napadá Deivide.. ty chceš rok 2002, že? Tak proč řešíš nějaký čerpadla? Pokud vim, tak v roce 2002 se už nic jinýho než PD nedělalo..oder?
1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- KáMa
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 08.10.2007 19:20
- Bydliště: okr. Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Já má PD 85kw zatím bez problémů a jezdil sem i 74 kw a taky se mi zdá v pohodě takže tak. A jestli chceš 2002 a víš tak nic jiného jak PD neseženeš jak bylo řečeno. Takže je to na tobě o benzínu neuvažuješ když píšeš že jezdíš spíš město?
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Já měl několik ALH a max spokojenej , chipnutý , najeto cca 200,000km a kromě váhy vzduchu , žhavících svíček , oleje a filtrů , 1x čidlo vody pro ŘJ , tak nic jiného jsem na tom nedělal.
Tchán dělá u VW a sám říká , na životnost jsou nejlepší 66kW , stačí kvalitně nachipovat a jede to líp než klasická 81kW . PD jsou dobrý , že jsou takový lehčí , jak tady už bylo zmíněno , ale jsou dost náchylnější na údržbu a na výdrž.
Já osobně bych bral 66kW + kvalitní chip ( ne made in annonce apod. ) a myslím že budeš max spokojenej.
Tchán dělá u VW a sám říká , na životnost jsou nejlepší 66kW , stačí kvalitně nachipovat a jede to líp než klasická 81kW . PD jsou dobrý , že jsou takový lehčí , jak tady už bylo zmíněno , ale jsou dost náchylnější na údržbu a na výdrž.
Já osobně bych bral 66kW + kvalitní chip ( ne made in annonce apod. ) a myslím že budeš max spokojenej.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?molczik píše:Našel jsem to přesně:Deivid píše: Ale právěže dělalo až někdy do 2004
1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
zviratko píše:Já měl několik ALH a max spokojenej , chipnutý , najeto cca 200,000km a kromě váhy vzduchu , žhavících svíček , oleje a filtrů , 1x čidlo vody pro ŘJ , tak nic jiného jsem na tom nedělal.
Tchán dělá u VW a sám říká , na životnost jsou nejlepší 66kW , stačí kvalitně nachipovat a jede to líp než klasická 81kW . PD jsou dobrý , že jsou takový lehčí , jak tady už bylo zmíněno , ale jsou dost náchylnější na údržbu a na výdrž.
Já osobně bych bral 66kW + kvalitní chip ( ne made in annonce apod. ) a myslím že budeš max spokojenej.
Taky si myslím,že ALH bude nejlepší volba,dám sprint trysky a hotovo,nepotřebuju závratný výjin,jen bezpečně předjed se zaplou klímou,to je vše.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.Deivid píše:Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?molczik píše: Našel jsem to přesně:
1.9 SDI 50 kW od 11/97 do konce výroby GIV
1.9 TDI 66 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 74 kW od 10/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 81 kW 9/97 - 9/02
1.9 TDI 85 kW 5/99 - 9/01
1.9 TDI 96 kW od 11/00 do konce výroby GIV
1.9 TDI 110 kW od 9/00 do konce výroby GIV
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
molczik píše:Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.Deivid píše: Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?
jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
molczik píše:Dělí se to modelovým rokem. Takže 2002 v čerpadlu existuje, ale jenom do září. Pak se to láme, začíná modelový rok 2003 a tam už je jenom PD. Takto to alespoň z té tabulky chápu.Deivid píše: Aha,tak mám milné informace,konec 2002.Stejně mi to tak vyjde,když chci 2002 ne?
jak říkám,zatím je v plánu 2002,takže tak.