Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Pořád se nějak nemůžu rozhodnout,jakou variantu TDI do IV kombíka.
Mám na výběr z těchto motorů TDI 81kw,66kw nebo PD 74kw.Jinou motorizaci nechci.
Přikláním se k té 81kw,ale zdá se mi,že jich je moc málo,nevíce je 66kw,což mi přijde na varianta slabé (čipovat nechci) no a pak tu máme tu 74 PD,taky je jich hodně,ale mám trošku strach ze spotřeby,protože budu jezdit převážně město a také z případné poruchy.Pořád o tom přemýšlím a nemůžu to rozseknout.
Mám na výběr z těchto motorů TDI 81kw,66kw nebo PD 74kw.Jinou motorizaci nechci.
Přikláním se k té 81kw,ale zdá se mi,že jich je moc málo,nevíce je 66kw,což mi přijde na varianta slabé (čipovat nechci) no a pak tu máme tu 74 PD,taky je jich hodně,ale mám trošku strach ze spotřeby,protože budu jezdit převážně město a také z případné poruchy.Pořád o tom přemýšlím a nemůžu to rozseknout.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
66kw a 81kw se lisi jen tryskama a softwarem (je podobnej), tedy v pripade ALH, AGR nebrat.
Jestli chces PD, to si musis rozmyslet - nejde tam napr. prodlouzit zhaveni pomoci vagu, vetsi spotreba, nemaji pruhlednou hadicku u filtru Ale zase netrpi problemem spatnych setrvaku.
Jestli chces PD, to si musis rozmyslet - nejde tam napr. prodlouzit zhaveni pomoci vagu, vetsi spotreba, nemaji pruhlednou hadicku u filtru Ale zase netrpi problemem spatnych setrvaku.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Jasné o AGR neuvažuju,s tím setrvákem je to jak?Nebo do kterého roku s tím byl problém?Tomm píše:66kw a 81kw se lisi jen tryskama a softwarem (je podobnej), tedy v pripade ALH, AGR nebrat.
Jestli chces PD, to si musis rozmyslet - nejde tam napr. prodlouzit zhaveni pomoci vagu, vetsi spotreba, nemaji pruhlednou hadicku u filtru Ale zase netrpi problemem spatnych setrvaku.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Otec má tu 66 ALH v oktě kombi.Ten motor jde opravdu krásně,spotřeba je super,byl jsem s tím letos v chorvatsku a bez problému,sice to předjíždění není to pravé,ale dalo se.Co mě štve,že zapnu klimu,tak je z toho 1,9D.Takže ta 81 kw by se mi zamlouvala,ale nevím jak je to s tím setrvákem přesně,vím,že s tím jsou problémy a dává se tam tuším z 1Z ale to je tak všechno.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Mam 81 kW ale dneska už bych si asi vybral PD a hlavně něco novějšího. Ale je to těžký rozhodování.Deivid píše:Otec má tu 66 ALH v oktě kombi.Ten motor jde opravdu krásně,spotřeba je super,byl jsem s tím letos v chorvatsku a bez problému,sice to předjíždění není to pravé,ale dalo se.Co mě štve,že zapnu klimu,tak je z toho 1,9D.Takže ta 81 kw by se mi zamlouvala,ale nevím jak je to s tím setrvákem přesně,vím,že s tím jsou problémy a dává se tam tuším z 1Z ale to je tak všechno.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- Petr98
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Já tam mám ARL 110KW+ chip a nestěžuju si sorry za OT
VW GOLFAJN
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Proč bys šel do PD?Tobě ta 81 nevyhovuje?molczik píše:Mam 81 kW ale dneska už bych si asi vybral PD a hlavně něco novějšího. Ale je to těžký rozhodování.Deivid píše:Otec má tu 66 ALH v oktě kombi.Ten motor jde opravdu krásně,spotřeba je super,byl jsem s tím letos v chorvatsku a bez problému,sice to předjíždění není to pravé,ale dalo se.Co mě štve,že zapnu klimu,tak je z toho 1,9D.Takže ta 81 kw by se mi zamlouvala,ale nevím jak je to s tím setrvákem přesně,vím,že s tím jsou problémy a dává se tam tuším z 1Z ale to je tak všechno.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Tak ja bych zase PD nechtel, hlavne kvuli vyse popsanym vecem.
Ad.setrvak - tyka se hlavne TDI do roku 2001 (mozna 2002), PD tim netrpi, ale zase muzou mit treba spatny kabely v hlave ke vstrikum a cuka to pak taky
Ad.setrvak - tyka se hlavne TDI do roku 2001 (mozna 2002), PD tim netrpi, ale zase muzou mit treba spatny kabely v hlave ke vstrikum a cuka to pak taky
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Mám v plánu ročník 2002.Je to tím,že je to jednohmota?Jak to poznám,že je tam jednohmota,nebo dvouhmota?Přesně to asi neví nikdo do kdy se to dávalo.Ty kabely jsem slyšel,jak je nákladná výměna?Tomm píše:Tak ja bych zase PD nechtel, hlavne kvuli vyse popsanym vecem.
Ad.setrvak - tyka se hlavne TDI do roku 2001 (mozna 2002), PD tim netrpi, ale zase muzou mit treba spatny kabely v hlave ke vstrikum a cuka to pak taky
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
No, dela to prave protoze je to dvouhmota. Ta je i v PD a v novejsich 2002+, ale tam to "opravili" jinou mapou v ridici jednotce.. Jak psal Huml na dieselpower, je to kombinovana zavada - kdyz je setrvak novej, tak to nedela, ale kdyz uz ma vuli, tak to ridici jednotka neodhadne a spatne davkuje palivo. Jedno z moznych reseni je tam dat jednohmotu z 1Z, ale jen setrvak, lamela a pritlacak se davaji jiny.Deivid píše:Mám v plánu ročník 2002.Je to tím,že je to jednohmota?Jak to poznám,že je tam jednohmota,nebo dvouhmota?Přesně to asi neví nikdo do kdy se to dávalo.Ty kabely jsem slyšel,jak je nákladná výměna?Tomm píše:Tak ja bych zase PD nechtel, hlavne kvuli vyse popsanym vecem.
Ad.setrvak - tyka se hlavne TDI do roku 2001 (mozna 2002), PD tim netrpi, ale zase muzou mit treba spatny kabely v hlave ke vstrikum a cuka to pak taky
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Ok,to jsem nevěděl.Když na 66 dám trysky z 81 a upraví se řídící jednotka,tak je z toho 81?Turbo zůstane stejný?Jak už bylo řečeno,blok motoru kromě vstřiků a softwaru je stejný...a spojka při tom výkonu 81kw může zůstat?Tomm píše:No, dela to prave protoze je to dvouhmota. Ta je i v PD a v novejsich 2002+, ale tam to "opravili" jinou mapou v ridici jednotce.. Jak psal Huml na dieselpower, je to kombinovana zavada - kdyz je setrvak novej, tak to nedela, ale kdyz uz ma vuli, tak to ridici jednotka neodhadne a spatne davkuje palivo. Jedno z moznych reseni je tam dat jednohmotu z 1Z, ale jen setrvak, lamela a pritlacak se davaji jiny.Deivid píše: Mám v plánu ročník 2002.Je to tím,že je to jednohmota?Jak to poznám,že je tam jednohmota,nebo dvouhmota?Přesně to asi neví nikdo do kdy se to dávalo.Ty kabely jsem slyšel,jak je nákladná výměna?
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
No, to se me moc ptas, myslim ze na DP by ti odpovedeli fundovaneji. Turbo se nemeni. Staci vymenit jen trysky za vetsi, rj. muze zustat ale pak to ma o trochu vic nez 81kw. Spojka by to mela vydrzet, narust kroutaku neni tak velky, ale zalezi v jakym bude stavu.Deivid píše:Ok,to jsem nevěděl.Když na 66 dám trysky z 81 a upraví se řídící jednotka,tak je z toho 81?Turbo zůstane stejný?Jak už bylo řečeno,blok motoru kromě vstřiků a softwaru je stejný...a spojka při tom výkonu 81kw může zůstat?Tomm píše: No, dela to prave protoze je to dvouhmota. Ta je i v PD a v novejsich 2002+, ale tam to "opravili" jinou mapou v ridici jednotce.. Jak psal Huml na dieselpower, je to kombinovana zavada - kdyz je setrvak novej, tak to nedela, ale kdyz uz ma vuli, tak to ridici jednotka neodhadne a spatne davkuje palivo. Jedno z moznych reseni je tam dat jednohmotu z 1Z, ale jen setrvak, lamela a pritlacak se davaji jiny.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Dalsi vec je ze PD je narocnejsi na kvalitu oleje.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Říkám,budu jezdit převážně město a krátké trasy přes týden,takže ten motor bude vesměs studený,takže bude dostávat na pr**l.To bude ta rotačka lepší ne?Tomm píše:Dalsi vec je ze PD je narocnejsi na kvalitu oleje.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Stále nevím,motor TDI do G IV variant
Asi jo, ale bude trpet taky..Deivid píše:Říkám,budu jezdit převážně město a krátké trasy přes týden,takže ten motor bude vesměs studený,takže bude dostávat na pr**l.To bude ta rotačka lepší ne?Tomm píše:Dalsi vec je ze PD je narocnejsi na kvalitu oleje.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.