copy from FAQZbynaK píše:uz jsem to hledal ale nemuzu to najit, nejak mi to furt nejde , mohl by jsi mi hodit odkaz jsem? dikzachy píše: no me padala nafta takze sem musel vymenit tesnící krouzky pod vstrikama.takze kdyz sem prisel k autu tak to muselo cerpadlo zase tahat a ja musel vic tocit.
ale za tepla je to necim jinym.
je to reseny v FAQ,tak tam mrkni.
Navod na spatne startovani TDI - zima klepe na dvere, tak at nemusite rano s nadavkami stihat na posledni chvili MHD.
a) studeny motor:
• predvstrik - kontrola vagem
• padani nafty = bublinky v pruhledne hadicce od filtru - vymenit filtr + termostaticky ventil a OBA O-krouzky na ventilu (PD maji obe hadicky cerne)
• nova baterie, zejmena pokud je jiz starsi... cim vetsi kapacita tim lip (idealne 70-80Ah)
• vymena nebo repase starteru - za cas se v nem udelaji vule, bere moc proudu a netoci motorem jak by mel
• vymena zhavicek - nejlepe vsechny 4, cca 250/ks (zn. Beru nebo Bosch)
b) zahraty motor:
• velka vule ve vstrikovacim cerpadle (ne PD) - pomuze jedine nove cerpadlo
• starter, viz studeny motor
• zvyseni startovaci davky paliva - pres vag (motor, login, prizpusobeni, kanal 5, zvysit o 200, 400 nebo max. 500)