Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.crossic píše:Čoveče nejsou tam nějaký moc veliký ztráty výkonu...mám na mysli rozdíl výkonu na motoru a na kolech?? Čím to je?TDIfun píše:A aby jste se meli o cem bavit, tak tohle je graf z 81kw TDI co jsem koukal tak tohle nikdo z motoru nevymackl s temito komponenty...Ani na DP tak zdar
Chip By TDIfun a velké poděkování
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
To nebylo rejpání...to byla otázka...(jen pro info...mám grafy z dvou brzd nezávisle na sobě a rozdíl je tam minimální...)TDIfun píše:Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.crossic píše: Čoveče nejsou tam nějaký moc veliký ztráty výkonu...mám na mysli rozdíl výkonu na motoru a na kolech?? Čím to je?
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Jake brzdy?? Muzes ukazat graf.Me to totiz zajima jak meri motocomtest.A ty ztraty nevim ale koukal jsem na hodne grafu delane na ruznych mistech na brzde maha a je to podobne.crossic píše:To nebylo rejpání...to byla otázka...(jen pro info...mám grafy z dvou brzd nezávisle na sobě a rozdíl je tam minimální...)TDIfun píše: Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Tady je jeden:
Druhý až budu v dosahu skeneru
Druhý až budu v dosahu skeneru
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Ten rozdíl ztrát může být v tlaku v pneumatice. Většina měření z comtestu je 3bar v kole.
Já na maha brzdě měl ztrátu 36.8 PS a v pneu 2.4bar při měření na letních a Fun měřil na zimákách, tlak nevím, ale guma smrděla pěkně.
Já na maha brzdě měl ztrátu 36.8 PS a v pneu 2.4bar při měření na letních a Fun měřil na zimákách, tlak nevím, ale guma smrděla pěkně.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Konečně sem se taky něco dozvěděl...thx
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Myslis ze by to bylo az tolik? jen diky gum? Je fakt ze gumy jsem mel docela mekke a neco i zmizlo ze vzorku.Si vem ze to musel borec jeste jednou utahovat, protoze se ta moje potvora porad klouzala.indi666 píše:Ten rozdíl ztrát může být v tlaku v pneumatice. Většina měření z comtestu je 3bar v kole.
Já na maha brzdě měl ztrátu 36.8 PS a v pneu 2.4bar při měření na letních a Fun měřil na zimákách, tlak nevím, ale guma smrděla pěkně.
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Jj, myslím, protože čím je guma tvrdčí tím je menší odpor.Toto potvrdily testy na spotřebu, ale houby se to drží asfaltu, to zase potvrdil okruh.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- mvolesko
- Řidič
- Příspěvky: 195
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
stema gumama to nema vyznam na zmereni, ta hodnotu tlaku gum se tam dopisuje rucne a nema vyznam na vykon ani na ztratovej vykon, ta hodnota co se nemri je proste hodnota na setrvaku a je jedno jestli tam sou gumy 175 nebo 255 podhusteny nebo prehusteny
jinak vcera sem merili extreme urvany tipo 2L16V ostry vacky, vejfuk jen roura jelo to 260 tocilo 8000ot a trvalo to snad minutu nez se to vytocilo, jeste v dalce praskali okeni tabule
jinak vcera sem merili extreme urvany tipo 2L16V ostry vacky, vejfuk jen roura jelo to 260 tocilo 8000ot a trvalo to snad minutu nez se to vytocilo, jeste v dalce praskali okeni tabule
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
A co ste na něm naměřili??
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- mvolesko
- Řidič
- Příspěvky: 195
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
crossic píše:A co ste na něm naměřili??
nicmoc bylo videt ze vejfuk je u benzinu dulezitej a roura je knicemu, v serii to melo mit 145koni snad a namerili sme jen 142
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Aha...no to sou věci to sou věci
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Tak jake mas vysvetleni pro to, ze vsichni co meri na MAHA brzde(kdokolikv a na ruznych) maji ten ztratovy kolem 35 koniku, podle me to je normalni.. ????!!!Asi to muze delat to ze kola stoji mezi dvema valsi a ten Motorcomtest je jen jeden valec...mvolesko píše:stema gumama to nema vyznam na zmereni, ta hodnotu tlaku gum se tam dopisuje rucne a nema vyznam na vykon ani na ztratovej vykon, ta hodnota co se nemri je proste hodnota na setrvaku a je jedno jestli tam sou gumy 175 nebo 255 podhusteny nebo prehusteny
jinak vcera sem merili extreme urvany tipo 2L16V ostry vacky, vejfuk jen roura jelo to 260 tocilo 8000ot a trvalo to snad minutu nez se to vytocilo, jeste v dalce praskali okeni tabule
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 08.12.2007 14:53
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Sorry za velky OT, ale nikde sem nenasel, ze by to nekdo resil..mam laickou otazku: jak je to po tehle upravach (chip, trysky a podobne) s zivotnosti motoru? neskodi mu to moc? co silentbloky a ulozeni motoru vubec? neni to vsechno delany na mensi silu, takze to pujde o dost driv do pr**le?
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip By TDIfun a velké poděkování
Nikde jsi nic nenašel, protože jsi nehledal tohle řeší na všech forech.Jarděj píše:Sorry za velky OT, ale nikde sem nenasel, ze by to nekdo resil..mam laickou otazku: jak je to po tehle upravach (chip, trysky a podobne) s zivotnosti motoru? neskodi mu to moc? co silentbloky a ulozeni motoru vubec? neni to vsechno delany na mensi silu, takze to pujde o dost driv do pr**le?
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/