Chip By TDIfun a velké poděkování

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od TDIfun »

crossic píše:
TDIfun píše:A aby jste se meli o cem bavit, tak tohle je graf z 81kw TDI :lol: co jsem koukal tak tohle nikdo z motoru nevymackl s temito komponenty...Ani na DP tak zdar
Čoveče nejsou tam nějaký moc veliký ztráty výkonu...mám na mysli rozdíl výkonu na motoru a na kolech?? Čím to je?
Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od crossic »

TDIfun píše:
crossic píše: Čoveče nejsou tam nějaký moc veliký ztráty výkonu...mám na mysli rozdíl výkonu na motoru a na kolech?? Čím to je?
Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.
To nebylo rejpání...to byla otázka...(jen pro info...mám grafy z dvou brzd nezávisle na sobě a rozdíl je tam minimální...)
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od TDIfun »

crossic píše:
TDIfun píše: Projdi si grafy z maha brzdy nebo si zajed na poradnou brzdu kde je motor v 100% zatezi.aby jsi treba nebyl nastvanej.
To nebylo rejpání...to byla otázka...(jen pro info...mám grafy z dvou brzd nezávisle na sobě a rozdíl je tam minimální...)
Jake brzdy?? Muzes ukazat graf.Me to totiz zajima jak meri motocomtest.A ty ztraty nevim ale koukal jsem na hodne grafu delane na ruznych mistech na brzde maha a je to podobne.

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od crossic »

Tady je jeden: Obrázek
Druhý až budu v dosahu skeneru
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od indi666 »

Ten rozdíl ztrát může být v tlaku v pneumatice. Většina měření z comtestu je 3bar v kole.
Já na maha brzdě měl ztrátu 36.8 PS a v pneu 2.4bar při měření na letních a Fun měřil na zimákách, tlak nevím, ale guma smrděla pěkně.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od crossic »

Konečně sem se taky něco dozvěděl...thx 8)
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od TDIfun »

indi666 píše:Ten rozdíl ztrát může být v tlaku v pneumatice. Většina měření z comtestu je 3bar v kole.
Já na maha brzdě měl ztrátu 36.8 PS a v pneu 2.4bar při měření na letních a Fun měřil na zimákách, tlak nevím, ale guma smrděla pěkně.
Myslis ze by to bylo az tolik? jen diky gum? Je fakt ze gumy jsem mel docela mekke a neco i zmizlo ze vzorku.Si vem ze to musel borec jeste jednou utahovat, protoze se ta moje potvora porad klouzala. :lol:

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od indi666 »

Jj, myslím, protože čím je guma tvrdčí tím je menší odpor.Toto potvrdily testy na spotřebu, ale houby se to drží asfaltu, to zase potvrdil okruh.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
mvolesko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 195
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od mvolesko »

stema gumama to nema vyznam na zmereni, ta hodnotu tlaku gum se tam dopisuje rucne a nema vyznam na vykon ani na ztratovej vykon, ta hodnota co se nemri je proste hodnota na setrvaku a je jedno jestli tam sou gumy 175 nebo 255 podhusteny nebo prehusteny

jinak vcera sem merili extreme urvany tipo 2L16V ostry vacky, vejfuk jen roura jelo to 260 tocilo 8000ot a trvalo to snad minutu nez se to vytocilo, jeste v dalce praskali okeni tabule

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od crossic »

A co ste na něm naměřili??
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
mvolesko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 195
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od mvolesko »

crossic píše:A co ste na něm naměřili??

nicmoc :) bylo videt ze vejfuk je u benzinu dulezitej a roura je knicemu, v serii to melo mit 145koni snad a namerili sme jen 142

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od crossic »

Aha...no to sou věci to sou věci
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od TDIfun »

mvolesko píše:stema gumama to nema vyznam na zmereni, ta hodnotu tlaku gum se tam dopisuje rucne a nema vyznam na vykon ani na ztratovej vykon, ta hodnota co se nemri je proste hodnota na setrvaku a je jedno jestli tam sou gumy 175 nebo 255 podhusteny nebo prehusteny

jinak vcera sem merili extreme urvany tipo 2L16V ostry vacky, vejfuk jen roura jelo to 260 tocilo 8000ot a trvalo to snad minutu nez se to vytocilo, jeste v dalce praskali okeni tabule
Tak jake mas vysvetleni pro to, ze vsichni co meri na MAHA brzde(kdokolikv a na ruznych) maji ten ztratovy kolem 35 koniku, podle me to je normalni.. ????!!!Asi to muze delat to ze kola stoji mezi dvema valsi a ten Motorcomtest je jen jeden valec... :?

Jarděj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 08.12.2007 14:53
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od Jarděj »

Sorry za velky OT, ale nikde sem nenasel, ze by to nekdo resil..mam laickou otazku: jak je to po tehle upravach (chip, trysky a podobne) s zivotnosti motoru? neskodi mu to moc? co silentbloky a ulozeni motoru vubec? neni to vsechno delany na mensi silu, takze to pujde o dost driv do pr**le?

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip By TDIfun a velké poděkování

Příspěvek od indi666 »

Jarděj píše:Sorry za velky OT, ale nikde sem nenasel, ze by to nekdo resil..mam laickou otazku: jak je to po tehle upravach (chip, trysky a podobne) s zivotnosti motoru? neskodi mu to moc? co silentbloky a ulozeni motoru vubec? neni to vsechno delany na mensi silu, takze to pujde o dost driv do pr**le?
Nikde jsi nic nenašel, protože jsi nehledal tohle řeší na všech forech.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“