rozvody motor AJM

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Peta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

rozvody motor AJM

Příspěvek od Peta »

Ahoj,

budu muset měnit rozvody motor AJM 85kW - je to model. rok 2001 a tudíž výměna po 90tkm. Ale proč píšu - cena ve VW servisu - materiál+práce - vše co s výměnou souvisí - asi se mění i řemeny příslušenství apod je 22 tKč. Tahle cena mě dost položila - myslíte si že je to cena obvyklá ? Uvažoval jsem i o výměně u neznačkového servisu, ale myslím, že rozvody jsou dost důležitá věc a trochu se bojím, kdyby se přihodilo něco nemilého, že s menší firmou se budu obtížně dohadovat na uplatnění odpovědnosti za způsobenou škodu. Co si o tom myslíte ? Díky

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

To víš...org. servisy sou drahe. 8) Ja osobně bych si to tam dělat nenecha...sou to vydřiduši. :wink: Ale jestli nemaš nikoho tak ti asi nic jinšiho nezbude. :roll: Skuz se poohlídnout po menších autoservisech...ale chtěj vědět jestli stim maji skušenosti atd. a co ti tam daji za díly aby ti tam nedali nějake šunty. Jinak mě to vyšlo za hubičku. :wink: http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=5592" target="_blank

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Asi bych si to do VW urcite nedal stejne jako bych tam nekupoval spotrebak, ktery je 2x drazsi, ze stejny linky, jen je na nem navic logo.

Si to dej do normalniho autoservisu.
Naposledy upravil(a) Sias dne 16.05.2006 12:25, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boraTDI »

Presne to isté mám aj ja na TDI PD 85KW sú dva typy rozvodov jeden lacnejší dve kladky a rozvodový remen španovák komplet s kladkou a druhá verzia je dve kladky remen a hydraulický (tlmič vybrací) alebo nejak tak sa to volá a to je tá drahšia verzia inak nikto nevie vopred aké sú tam pretože sú montované aj tie aj tie a až od 02 je bez hydro napínaka takže si najprv zisti čo tam máš a keby si mal blíuka na SK tak ti viem zohnať človeka ktorý ma servis a cena bude veľmi dobrá oproti 22tis a ešte Czk
Naposledy upravil(a) boraTDI dne 16.05.2006 12:44, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Nevím co se přesně všechno mění, ale na 2.0 85KW stojí na mjauto.cz:

Remen: 850Kč
Remenice altiku 1580 Kc
Vodici kladka: 700 Kc
Napinak remene: 1280 Kc.
.........................................
celkem 4400 Kc

Prace kdyz budu hodne nadsazovat tak 3000 Kc a mas to za 7400 Kc.

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boraTDI »

Inka som zabudol prečo po 90 tis ked máš TDI PD tak by sa malo po 60 tis aspon som to vyčítal v APM TEC prog :oops:
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Sias píše:Asi bych si to do VW urcite nedal stejne jako bych tam nekupoval spotrebak, ktery je 2x drazsi, ze stejny linky, jen je na nem navic logo.

Si to dej do normalniho autoservisu.
Tak bacha nato že je jen rozdil v logu 8) tim bych si zas tak jisty nebyl...pač rozvody jak tak vemeš tak sou srdcem motoru...a když tam daš nějake podvojkove díly tak ti nemusi vydržet přiklad 90t do dalši vyměny jak u orginalu....a jak ti střeli řemen nebo se zadře kladka a prodře ti řemen tak maš vyděláno... na tom co sis myslel že ušetřiš a mužeš měnit pulku motoru. To neni jak třeba u kotouču nebo u destiček atd... že je sjedeš za 15t. a vyměniš je zas za nove pač to neni takova pálka. Takže u rozvodu bych si fakt rozmyslel co tam dám za kvalitu. :wink:

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Paskal píše:
Sias píše:Asi bych si to do VW urcite nedal stejne jako bych tam nekupoval spotrebak, ktery je 2x drazsi, ze stejny linky, jen je na nem navic logo.

Si to dej do normalniho autoservisu.
Tak bacha nato že je jen rozdil v logu 8) tim bych si zas tak jisty nebyl...pač rozvody jak tak vemeš tak sou srdcem motoru...a když tam daš nějake podvojkove díly tak ti nemusi vydržet přiklad 90t do dalši vyměny jak u orginalu....a jak ti střeli řemen nebo se zadře kladka a prodře ti řemen tak maš vyděláno... na tom co sis myslel že ušetřiš a mužeš měnit pulku motoru. To neni jak třeba u kotouču nebo u destiček atd... že je sjedeš za 15t. a vyměniš je zas za nove pač to neni takova pálka. Takže u rozvodu bych si fakt rozmyslel co tam dám za kvalitu. :wink:
Napriklad FEbi je plnohodnotna nahrada originalu, stejne kvality. Takze to ze druhovyroba je horsi nez original urcite neplati vzdy.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Sias píše:
Paskal píše: Tak bacha nato že je jen rozdil v logu 8) tim bych si zas tak jisty nebyl...pač rozvody jak tak vemeš tak sou srdcem motoru...a když tam daš nějake podvojkove díly tak ti nemusi vydržet přiklad 90t do dalši vyměny jak u orginalu....a jak ti střeli řemen nebo se zadře kladka a prodře ti řemen tak maš vyděláno... na tom co sis myslel že ušetřiš a mužeš měnit pulku motoru. To neni jak třeba u kotouču nebo u destiček atd... že je sjedeš za 15t. a vyměniš je zas za nove pač to neni takova pálka. Takže u rozvodu bych si fakt rozmyslel co tam dám za kvalitu. :wink:
Napriklad FEbi je plnohodnotna nahrada originalu, stejne kvality. Takze to ze druhovyroba je horsi nez original urcite neplati vzdy.
Ja od toho nikoho neodrazuju ať si tam dá cokoliv a jakou koliv značku....několik kluku tady na Foru psalo na znacku Febi třeba ohledně ramen na předni napravě u Passata že po několika tisicich km jim to začlo zase třískat atd. Takže se to asi z org. neda srovnat. Takže jestli je tež takova kvalita těch rozvodu tak to potěš pánbuch. :roll:

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

Paskal píše:
Sias píše: Napriklad FEbi je plnohodnotna nahrada originalu, stejne kvality. Takze to ze druhovyroba je horsi nez original urcite neplati vzdy.
Ja od toho nikoho neodrazuju ať si tam dá cokoliv a jakou koliv značku....několik kluku tady na Foru psalo na znacku Febi třeba ohledně ramen na předni napravě u Passata že po několika tisicich km jim to začlo zase třískat atd. Takže se to asi z org. neda srovnat. Takže jestli je tež takova kvalita těch rozvodu tak to potěš pánbuch. :roll:
To nemusi byt kvalitou materialu.

Uživatelský avatar
Peta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peta »

do modelu 2000 byla výměna po 60tm od 2001 po 90tkm.
právě ty náhrady mohou být problém a rozmlátit motor kvůli pár tisícům ? Nakonec nevíš, co ti tam neznačkový servis dá a pak se s ním dohaduj. Jiný spotřebák - s tím nemám problém ale právě u rozvodu bych to nepodceňoval. Takže jsem se ptal na váš názor a vidím, že se dost různí :-)
I když 22 tis je tedy ku...... cena :-) a raději bych nějakou kačku ušetřil

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boraTDI »

podľa m=na ja najlepšie ked máš nejakého dobrého známeho a ten ti to bude robiť a sadu si zoženieš sám či už orig. alebo ja chcem Contitech
dohodneš sa z človekom koľko chce za prácu a máš to vyriešené nepotrebuješ značkový servis a aj ušetríš 8)
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Uživatelský avatar
Sias
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 410
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Sias »

boraTDI píše:podľa m=na ja najlepšie ked máš nejakého dobrého známeho a ten ti to bude robiť a sadu si zoženieš sám či už orig. alebo ja chcem Contitech
dohodneš sa z človekom koľko chce za prácu a máš to vyriešené nepotrebuješ značkový servis a aj ušetríš 8)
Naprosto souhlasím! Já byl ve VW obyčejný šroub a chtěli za něj 470 Kč! Nakonec jsem sehnal 2 zadarmo od jedné dobré duše odsud z fora. Za ty penize by ty veci musili mit pozlacene!! Nerikam, ze by mi vadilo, kdyz by ty ceny meli zvednute o 30%, ale oni je maji spis o 300!

Uživatelský avatar
TomB
Pilot
Pilot
Příspěvky: 872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody motor AJM

Příspěvek od TomB »

Peta píše:Ahoj,

budu muset měnit rozvody motor AJM 85kW - je to model. rok 2001 a tudíž výměna po 90tkm. Ale proč píšu - cena ve VW servisu - materiál+práce - vše co s výměnou souvisí - asi se mění i řemeny příslušenství apod je 22 tKč. Tahle cena mě dost položila - myslíte si že je to cena obvyklá ? Uvažoval jsem i o výměně u neznačkového servisu, ale myslím, že rozvody jsou dost důležitá věc a trochu se bojím, kdyby se přihodilo něco nemilého, že s menší firmou se budu obtížně dohadovat na uplatnění odpovědnosti za způsobenou škodu. Co si o tom myslíte ? Díky
Mám ten samý motor v v B5. Komplet rozvody, včetně toho olejového silentbloku, který mi tekl vyšly v autorizovaném servisu na 9 tkč. Takže jestli chtějí 22, tak tě chcou natáhnout.

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody motor AJM

Příspěvek od boraTDI »

TomB píše:
Peta píše:Ahoj,

budu muset měnit rozvody motor AJM 85kW - je to model. rok 2001 a tudíž výměna po 90tkm. Ale proč píšu - cena ve VW servisu - materiál+práce - vše co s výměnou souvisí - asi se mění i řemeny příslušenství apod je 22 tKč. Tahle cena mě dost položila - myslíte si že je to cena obvyklá ? Uvažoval jsem i o výměně u neznačkového servisu, ale myslím, že rozvody jsou dost důležitá věc a trochu se bojím, kdyby se přihodilo něco nemilého, že s menší firmou se budu obtížně dohadovat na uplatnění odpovědnosti za způsobenou škodu. Co si o tom myslíte ? Díky
Mám ten samý motor v v B5. Komplet rozvody, včetně toho olejového silentbloku, který mi tekl vyšly v autorizovaném servisu na 9 tkč. Takže jestli chtějí 22, tak tě chcou natáhnout.

ked už sme pri tom bora a passat to je trošku rozdiel nie? :lol:
a inak som rozmýšlal nad tým a mne v jednom servise tiež naparili riadnu sumu ale nakonie z toho vysvitlo že je v tom aj vodná pumpa a remen an alternátor a ešte nejaké kladky k tomu tak možno by si sa mal na to pozrieť lepšie a nechať si tú celkovú cenu rozpísať na položka a potom povieš že chceš to a to :wink: to ma len tak napadlo
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“