1.9 tdi 96/110kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
1.9 tdi 96/110kw
Zdravim,pročet sem tady všecno možne,rozhoduji se koupit golfika bud 96kw nebo 110kč, z de. jak moc se na tom serou turba nebo čerpadla??? jakej motor je výhodnější pro bežný ježdění??? a na co si dát pozor??? kylometry atd. diky,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.04.2008 09:02
Re: 1.9 tdi 96/110kw
tiez rozmyslam o 110kW, preto by ma to zaujimalo tiez?
pri akych otackach asi zacina zaberat turbo?
pri akych otackach asi zacina zaberat turbo?
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Zkuste trochu pohledat, resilo se to tu uz Xkrat.
- 110kW ARL brat min. rv2002, MR2003. Drivejsi se sraly.
- na ARL se dost blbe shani dily, typicky plastova trubka od hadice za IC k hadici pred sanim, jetou sezenes leda prasklou uplne stejne jako tu svoji, nova stoji 8. Plus ma pro velky uspech jiny cidlo plniciho tlaku, takze dalsich vic jak litr, stary ale bez problemu prodas...
- Turbo na ARL taky daleko vetsi problem sehnat a je drazsi, sypou se dost, ale je to kus od kusu
- Ani jeden motor neni moc na spotrebu, s 5 a min litrovyma hodnotama nepocitej
To jen co me zpatra napada
P.S.
- 110kW ARL brat min. rv2002, MR2003. Drivejsi se sraly.
- na ARL se dost blbe shani dily, typicky plastova trubka od hadice za IC k hadici pred sanim, jetou sezenes leda prasklou uplne stejne jako tu svoji, nova stoji 8. Plus ma pro velky uspech jiny cidlo plniciho tlaku, takze dalsich vic jak litr, stary ale bez problemu prodas...
- Turbo na ARL taky daleko vetsi problem sehnat a je drazsi, sypou se dost, ale je to kus od kusu
- Ani jeden motor neni moc na spotrebu, s 5 a min litrovyma hodnotama nepocitej
To jen co me zpatra napada
P.S.
PD cerpadlo nemaBida píše:...jak moc se na tom serou turba nebo čerpadla???
Serie stejne jako u ostatnich, neni v tom specificky, ze by bralo pozdejc nebo plynulejc jako u 2.0TDI (coz me osobne na tom dvoulitru nebavi).jordi píše:pri akych otackach asi zacina zaberat turbo?
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Nemáá??Dr.Diesel píše:Zkuste trochu pohledat, resilo se to tu uz Xkrat.
- 110kW ARL brat min. rv2002, MR2003. Drivejsi se sraly.
- na ARL se dost blbe shani dily, typicky plastova trubka od hadice za IC k hadici pred sanim, jetou sezenes leda prasklou uplne stejne jako tu svoji, nova stoji 8. Plus ma pro velky uspech jiny cidlo plniciho tlaku, takze dalsich vic jak litr, stary ale bez problemu prodas...
- Turbo na ARL taky daleko vetsi problem sehnat a je drazsi, sypou se dost, ale je to kus od kusu
- Ani jeden motor neni moc na spotrebu, s 5 a min litrovyma hodnotama nepocitej
To jen co me zpatra napada
P.S.PD cerpadlo nemaBida píše:...jak moc se na tom serou turba nebo čerpadla???Serie stejne jako u ostatnich, neni v tom specificky, ze by bralo pozdejc nebo plynulejc jako u 2.0TDI (coz me osobne na tom dvoulitru nebavi).jordi píše:pri akych otackach asi zacina zaberat turbo?
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Bud se nudis, pak chapu tohle rejpani a tupy konstatovani, ze ma pro kazdej valec jedno i se vstrikovacem, nebo nevis co je PD, coz nepredpokladam.Deivid píše:Nemáá??Dr.Diesel píše:Zkuste trochu pohledat, resilo se to tu uz Xkrat.
- 110kW ARL brat min. rv2002, MR2003. Drivejsi se sraly.
- na ARL se dost blbe shani dily, typicky plastova trubka od hadice za IC k hadici pred sanim, jetou sezenes leda prasklou uplne stejne jako tu svoji, nova stoji 8. Plus ma pro velky uspech jiny cidlo plniciho tlaku, takze dalsich vic jak litr, stary ale bez problemu prodas...
- Turbo na ARL taky daleko vetsi problem sehnat a je drazsi, sypou se dost, ale je to kus od kusu
- Ani jeden motor neni moc na spotrebu, s 5 a min litrovyma hodnotama nepocitej
To jen co me zpatra napada
P.S. PD cerpadlo nema Serie stejne jako u ostatnich, neni v tom specificky, ze by bralo pozdejc nebo plynulejc jako u 2.0TDI (coz me osobne na tom dvoulitru nebavi).
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Pumpe Duese - Cerpadlo tryska pro kazdy valec...Deivid píše:Nemáá??Dr.Diesel píše:Zkuste trochu pohledat, resilo se to tu uz Xkrat.
- 110kW ARL brat min. rv2002, MR2003. Drivejsi se sraly.
- na ARL se dost blbe shani dily, typicky plastova trubka od hadice za IC k hadici pred sanim, jetou sezenes leda prasklou uplne stejne jako tu svoji, nova stoji 8. Plus ma pro velky uspech jiny cidlo plniciho tlaku, takze dalsich vic jak litr, stary ale bez problemu prodas...
- Turbo na ARL taky daleko vetsi problem sehnat a je drazsi, sypou se dost, ale je to kus od kusu
- Ani jeden motor neni moc na spotrebu, s 5 a min litrovyma hodnotama nepocitej
To jen co me zpatra napada
P.S. PD cerpadlo nema Serie stejne jako u ostatnich, neni v tom specificky, ze by bralo pozdejc nebo plynulejc jako u 2.0TDI (coz me osobne na tom dvoulitru nebavi).
ale klasicky cerpadlo to uz NENI!!
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Nebo myslel podavaci v nadrzi
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.04.2008 23:15
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Bida píše:Zdravim,pročet sem tady všecno možne,rozhoduji se koupit golfika bud 96kw nebo 110kč, z de. jak moc se na tom serou turba nebo čerpadla??? jakej motor je výhodnější pro bežný ježdění??? a na co si dát pozor??? kylometry atd. diky,
sevas, ja som kupil 110-nku v minulom roku a zatial spokojnost...prave som pred vymenu rozvodou, a naplni...inac je to skvelá kára ma 150 kobyliek, ktore, ked chces, az tak velmi niekedy nepapajú.... ale s tym sa proste setriť naftu neda )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 10.04.2008 23:15
Re: 1.9 tdi 96/110kw
servus, zacina okolo cca 1100-1200 ot/min.,kedy je ho skvelo pučuť, ale aj citiť... ale najlepsi zvuk ma pri 2000/2500 ot/min. supový krúťakjordi píše:tiez rozmyslam o 110kW, preto by ma to zaujimalo tiez?
pri akych otackach asi zacina zaberat turbo?
- Dr.Diesel
- VWagenista
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Bida píše:...jak moc se na tom serou turba nebo čerpadla???
Opravdu velice poruchovy dil. Mno nic ...Tomm píše:Nebo myslel podavaci v nadrzi
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Kua,napsal jsi jasně,že PD čerpadlo nemá!Ano má,pro každý vstřik jedno.Představ si,že to čte laik,který tomu nerozumí,ale chce se něco dozvědět.Pochopil bych,kdyby jsi jasně napsal,že má každý vstřik,válec jedno čerpadlo.Dr.Diesel píše:Bud se nudis, pak chapu tohle rejpani a tupy konstatovani, ze ma pro kazdej valec jedno i se vstrikovacem, nebo nevis co je PD, coz nepredpokladam.Deivid píše: Nemáá??
- Mirec111
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13.02.2008 18:12
- Bydliště: Slovensko,Bojnice
-
- Závodník
- Příspěvky: 524
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Ano 110kW je system PD.
- Mirec111
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13.02.2008 18:12
- Bydliště: Slovensko,Bojnice
Re: 1.9 tdi 96/110kw
jo diki...a este otazka ..pri kolko otackach zabera turbo??Fantik píše:Ano 110kW je system PD.
VW Golf 4ever
-
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 tdi 96/110kw
Taky mam teď možnost koupit tdi 110kw a nevim jestli mam nebo ne,mam strach z toho PD do teď mam golfa 3 s tdi 81kw a zatim bez problémů,ale na ty pd jsem moc chválu neslyšel,poraďte.