Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
POWER
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od POWER »

chiptuner píše:Pro všechny tryskaře, bez výměny hlavy čerpadla a sw je to nesmysl. 81kw trysky sice nic nezkazí a nezničí ale asi budete trošku zklamáni. No nic, musel jsem to říct...
Co to meleš? Copak 81kW má jinou hlavu čerpadla než 66kW? Ani omylem!!! 10mm oba! Takže když dáš 81kW trysky do 66kW, tak tam bude prostě 81kW, s ohledem na soft možná o nějaký kW navíc.
Mluvte jasně! Pokud to někomu nestačí, buďjiž. Ale rozdíl bude 20koní, o tom žádná!

A o extrémním prodlužování vstřiku s malýma 66kW tryskama při chipu radši ani nemluvě.
Chceš snad říct, že origo 81kW špatně rozprašuje? Nebo co? :roll: 150P520 nejsou RACE!!! :wink:

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od motorpower »

Tak jsem to konzultoval a údajně to navýšení je patrné. Mě to tedy zas žádnej nářez nepřišel. A čerpadlo u 01 už má asi opravdu pouze jiné nastavení. Stejně to však nic nemění na stanovisku, že bez změny sw je to naprd :!: A ještě dotaz, kolikátého vagena máš?? A kolik ti poúpravě baští?? Teď čekám a jsem zvědav na odpověď.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
POWER
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od POWER »

chiptuner píše:Tak jsem to konzultoval a údajně to navýšení je patrné. Mě to tedy zas žádnej nářez nepřišel. A čerpadlo u 01 už má asi opravdu pouze jiné nastavení. Stejně to však nic nemění na stanovisku, že bez změny sw je to naprd :!: A ještě dotaz, kolikátého vagena máš?? A kolik ti poúpravě baští?? Teď čekám a jsem zvědav na odpověď.
Vagen je co? A opravdu nevím, kolik to žere. Neměřím. Ale podle tankování posledně, když jsem spěchal ze srazu z Piešťan, tak 200-220 po dájnici a po okrskách velmi svižně, tak 9 si to asi vzít umí. Ale pod 7 určitě problém nebude.
A teď nemluvím o spotřebě na palubáku, ale o skutečné. Na OII jsem měl podle palubáku za 3 měsíce průměr 6,3 a při uzávěrce a počítání to ve skutečnosti vyšlo 7,6!!!!! Což mě brutálně překvapilo....taková odchylka. Ale na druhou stranu, já za 5 jezdit neumím.....ani nechci......možná by to šlo. To PD se chová luxusně ve všech režimech i s tímto výkonem. To u rotačky to byl fakt problém. Při 200PS už to skoro nebylo k ježdění.


Každopádně zpět k tématu....při výměně trysek z 66 na 81 kW bude nárůst min na 81kW, možná něco víc a to bez jakékoliv zvýšené zátěže na motor. Jsem rád, že se na tom shodnem pro ty, co chcou jen decentně navýšit za super peníze a udělat tím údržbu motoru na další statisíce km.
V kombinaci se softwarem samozřejmě lepší. Ale vždy je třeba se vydat cestou v první řadě hardwarových úprav(trysky, turbo, hlava čerpadla) a až nakonec doladit softwarově. Pak je to pecka. A to vím o čem mluvím. Auto jsem měl origo 81kW, pak racingbox, pak 764 + 1749VA, pak race 520, pak 11mm hlava čerpadla, pak GT2052, a teď PD ASZ + race 783 + GT2052. Takže asi všechny možnosi, co se dají, takže zkušenosti přímo z provozu.

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od TDIfun »

chiptuner píše:Tak jsem to konzultoval a údajně to navýšení je patrné. Mě to tedy zas žádnej nářez nepřišel. A čerpadlo u 01 už má asi opravdu pouze jiné nastavení. Stejně to však nic nemění na stanovisku, že bez změny sw je to naprd :!: A ještě dotaz, kolikátého vagena máš?? A kolik ti poúpravě baští?? Teď čekám a jsem zvědav na odpověď.
Maras, nejdrive pises a potom konzultujes 8O 8O 8O .Chip je chip, bezdebat.Tam se prida vse umeren.Vymenou trysek za vetsi se jen doplni misto kde je onen prebytek vzduchu.Takze se jen prida palivo.........Jede dobre ale doladit to neni na skodu. :mrgreen:

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od motorpower »

Konzultuji ,protože přeci jen nejsem motorář ani čerpadlář. Trysky jsem tímto způsobem měnil na 6 autech a nic moc. Pravda je ta, že to byly ještě modely před 99 a dostaly nové trysky 03 které jsou i jinak nastaveny kvůli zpřísňujícím se emisním limitům. Jinak Power mě potěšil tou spotřebou, kdyby povídal o 5litrech tak by to odpovídalo tomu, jak většina lidí bohužel jezdí. Na 1000ot, se pak jedná o nakrmenný SDI a rozdíl je potom opravdu znát. Sám jezdím někde mezi 1800 až 4800 a tam už mi ten rozdíl přišel hodně malý. Proto jsem se ptal kolik aut Power jezdil a na kolika ty vstřiky měnil. Je rozdíl když je dám na auto co má 300tis. nebo 50tis. Dáš -li to na nějakou odrnděnou dročku, tak se stane malej zázrak a to i s novými 66stkovými vstřiky. Když k tomu dodáš i novou váhu, tak je sugesce dokonalá. Můj názor je , že bez dalších sw úprav bych dával pouze origo.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
POWER
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od POWER »

chiptuner píše:Konzultuji ,protože přeci jen nejsem motorář ani čerpadlář. Trysky jsem tímto způsobem měnil na 6 autech a nic moc. Pravda je ta, že to byly ještě modely před 99 a dostaly nové trysky 03 které jsou i jinak nastaveny kvůli zpřísňujícím se emisním limitům. Jinak Power mě potěšil tou spotřebou, kdyby povídal o 5litrech tak by to odpovídalo tomu, jak většina lidí bohužel jezdí. Na 1000ot, se pak jedná o nakrmenný SDI a rozdíl je potom opravdu znát. Sám jezdím někde mezi 1800 až 4800 a tam už mi ten rozdíl přišel hodně malý. Proto jsem se ptal kolik aut Power jezdil a na kolika ty vstřiky měnil. Je rozdíl když je dám na auto co má 300tis. nebo 50tis. Dáš -li to na nějakou odrnděnou dročku, tak se stane malej zázrak a to i s novými 66stkovými vstřiky. Když k tomu dodáš i novou váhu, tak je sugesce dokonalá. Můj názor je , že bez dalších sw úprav bych dával pouze origo.
Můj názor je zas ten, že pokud chce někdo z 66kW 81, tak rozhodně trysky. Motoru to jen prospěje a navíc má našlápnuto k dalšímu případnému zvyšování. Na 66kW bych soft vůbec neřešil. Bez trysek jsou to vyhozené prachy. Nvíc s vyměněnýma tryskama se dostaneš chipem mnohem dál.
A teď počítej se mnou. Máš 66kW s VNT turbem a chceš zvýšit výkon přes 85kW. Pak ti to přestane stačit a chceš přes 100kW.

Tvoje varianta: chip na 85kw Pokud se ti to s origo tryskama podaří, pak to bude stát nějakou částku peněz. Pak když chceš přes 100, tak musíš vyměnit trysky a pak znova doladit soft. Takže tě to celkem příjde na trysky + 2x chip!!!

Moje varianta: trysky 502 a seš na 85kw. Pak ti to nebude stačit, tak nachipuješ. Máš to levnější o jednu softwarovou úpravu.

Navíc chtít zázraky po starých tryskách taky není nic moc. Nevíš v jakém jsou stavu. proto VŽDY při zvedání výkonu doporučuju nejprve vyměnit trysky. Obzvlášť u aut s větším počtem km. V kombinaci s úpravou softu je to pak PECKA a máš jistotu, že ti to dobře práší a někde to tam nekape.

Ale nikomu to nevnucuju.

A pokud jsem to dobře pochopil, měnil jsi celé vstřikovače, nikoliv trysky. Tak nevím, kde bereš jistotu, že to byly z 81kW??? Jenom info od prodávajícího? Tos tam taky mohl namontovat nějaké 66kW, protože u těch starších trysek to bez rozebrání nezjistíš. Možná tě někdo natáh a prodal ti 66kW trysky jako 81kW. pAK SE NEDIVÍM, ŽE TO NEJELO. Navíc pokud už montuješ starší trysky, bez proměření tlaků a těsnosti bych to nedoporučil. Trysek jsem měnil desítky, zejména nové. A pokud starší, tak testované. Mnoho starších sad jsem lidem vrátil bez výměny, protože kapyly!!!!Takže doporučuji trysky u specialistů na trysky a softy u specialistů na softy!
Přílohy
post-6697-1180615433_thumb.jpg
post-6697-1180615433_thumb.jpg (6.12 KiB) Zobrazeno 1014 x
post-6697-1180615449_thumb.jpg
post-6697-1180615449_thumb.jpg (8.6 KiB) Zobrazeno 1014 x
post-6697-1180615455_thumb.jpg
post-6697-1180615455_thumb.jpg (9.37 KiB) Zobrazeno 1012 x
post-6697-1180615459_thumb.jpg
post-6697-1180615459_thumb.jpg (6.75 KiB) Zobrazeno 1012 x
post-6697-1180615464_thumb.jpg
post-6697-1180615464_thumb.jpg (6.24 KiB) Zobrazeno 1018 x
post-6697-1180615470_thumb.jpg
post-6697-1180615470_thumb.jpg (6.22 KiB) Zobrazeno 1017 x

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od motorpower »

Zase jeden co ví úplně všechno. No až budete potřebovat nějaké díly na motor, tak se ozvěte. čaues :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
POWER
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna trysek 66kw za 81kw...poradte

Příspěvek od POWER »

chiptuner píše:Zase jeden co ví úplně všechno. No až budete potřebovat nějaké díly na motor, tak se ozvěte. čaues :)
Jen zkušenost. Všechno nevím, ale thle zrovna jo. Pokud ti něco z toho pomůže, budu rád. Pokud ne, tak na to zapomeň. Čus

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“