Nafťáčci..

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

We.M
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 11.07.2008 17:01

Nafťáčci..

Příspěvek od We.M »

Cau chci se zeptat zdali je nejakej velikej rozdil mezi motory v g4?chci si koupit golfa a uvazuju o nejakym solidnim motoru-aby to jelo a spotreba byla rozumna. Chtel bych 81kw ale rad si necham doporucit od zkusenych..
Nejaky rady ohledne motoru 66,74,81,96 a 110kw. Spotreba u techto motoru nebude asi nejak zavratne rozdilna? Jejich poruchovost a tak. Rad se projedu tak jeste uvazuju o g4 1.8turbo ale bojim se ze nesezenu rok 2000- v rozumne cene, stavu spotreba tam bude uz asi vetsi ze? Diky

Uživatelský avatar
zdenda.88
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1665
Registrován: 25.12.2007 21:09
Bydliště: Rumburk

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od zdenda.88 »

já bych starší dieselové motory 66 a 81kW už nedoporučoval, naopak bych upřednostnil PD 74kW, 85kW, 96kW a samozřejmě i 110kW.. osobně mám 85kW s čipem na 103kW a spokojenost, předtím jsem měl 81kW a ta spotřeba je díky čipu asi o litr větší, ale zas to má větší sílu, mimo město jezdím za 5.5 a ve městě tak za 7

Uživatelský avatar
vwbora
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousek od Plzne

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od vwbora »

Stejne tema kazdy tyden.Procti si toto forum a nejdes mnohem vic nez jen odpoved na tvoji otazku.
A rozhodnout se budes muset stejne ve finale sam.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Tomm »

Presne jak se pise v prispevku vyse, vsechno tohle se tu tisickrat resilo, procti si tohle forum a zaver si udelej sam.

Ja bych treba bral 96kw (PD)...

Zase na druhou stranu, kamarad ma na 81kw (rotacni cerpadlo) natoceno 650tis km a slape jak hodinky (vstriky puvodni), o tom se PD muze jen zdat :wink:
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Octava »

no ja zkusenost moc velkou z PD motory nemam,tak proto bych doporucil 81KW klasicka rotacka,znamy ji ma,natoceno na Octe 410 000km a taky puvodni vstriky turbo atd,spotreba dalka pod 5l a ve meste max 6l,takze to je fakt nejuspornejsi motor co znam a hlavne mo jeste nacipovany a najeto s cipem ma tech 400 000km

Uživatelský avatar
POWER
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od POWER »

Pokud ti nebude chybět šestka, tak taky doporučím rotačku 81kW nebo 66kW s turbem s naklápěním.
Za rozumnou cenu za chip a trysky máš 100kW a ty motory jsou fakt úsporné a nesmrtelné.
Nemluvě o pořizovací hodnotě.

Pokud jseš ale závodník, potom 100% volba 96kW + chip. Výsledek přes 120kW. To už je solidní svezení.

Uživatelský avatar
Lukynno
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 24.06.2008 18:41
Bydliště: Studanka
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Lukynno »

Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka 8)

Uživatelský avatar
zdenda.88
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1665
Registrován: 25.12.2007 21:09
Bydliště: Rumburk

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od zdenda.88 »

Lukas Bora1.9tdipd píše:Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka 8)
já mám taky motor 85kW AJM, ale s chipem a se spotřebou jsem ještě nikdy nešel pod 5.5 l mimo město a ve městě tak za 7l :)

Uživatelský avatar
Mijousek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 02.03.2008 21:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Mijousek »

Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.

Uživatelský avatar
Lukynno
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 24.06.2008 18:41
Bydliště: Studanka
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Lukynno »

vwgangsta píše:
Lukas Bora1.9tdipd píše:Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka 8)
já mám taky motor 85kW AJM, ale s chipem a se spotřebou jsem ještě nikdy nešel pod 5.5 l mimo město a ve městě tak za 7l :)
Kařdej mi řikal ze mu spotřeba klesla tak o 1l 8)

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Tomm »

Mijousek píše:Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.
No, takze 66kw jsou 2 verze: AGR je jak pises a ALH ma taky stavitelny lopatky (lip tahne od nizsich otacek). U 81kw je jedinej problem, a sice ze se kolem roku 2001 prestaly do GIV davat, takze sehnat dostatecne "mladou" GIV s timto motorem je celkem potiz...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od molczik »

Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Lukynno
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 24.06.2008 18:41
Bydliště: Studanka
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Lukynno »

Mijousek píše:Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.
Sice PD ma mochy ale nedam nan dopustit nezradilo mě

Uživatelský avatar
Havlos
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 320
Registrován: 12.04.2008 20:44
Bydliště: Strakonicko

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od Havlos »

molczik píše:Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
A proč ne,když něco dobře funguje a osvědčilo se to proč to zavrhovat jen proto že to už není v módě?
Já taky kupoval auto teď na jaře a taky sem sháněl 66a81Kw a šel bych dotoho zas,když někomu nevadí že nemá 6stku tak proč ne.
Myslím že je to věc názoru a každý ať se rozhodne podle sebe.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Nafťáčci..

Příspěvek od molczik »

Havlos píše:
molczik píše:Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
A proč ne,když něco dobře funguje a osvědčilo se to proč to zavrhovat jen proto že to už není v módě?
Já taky kupoval auto teď na jaře a taky sem sháněl 66a81Kw a šel bych dotoho zas,když někomu nevadí že nemá 6stku tak proč ne.
Myslím že je to věc názoru a každý ať se rozhodne podle sebe.
Jasný. Já to myslel spíš tak, že ty motory už jsou prostě starý...stejně jako většina aut ve kterých jsou. 10 let a tak...

Ale jinak jsem s tim (AHF) taky spokojen, vo to nic. Jen to prostě stárne.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“