Nafťáčci..
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11.07.2008 17:01
Nafťáčci..
Cau chci se zeptat zdali je nejakej velikej rozdil mezi motory v g4?chci si koupit golfa a uvazuju o nejakym solidnim motoru-aby to jelo a spotreba byla rozumna. Chtel bych 81kw ale rad si necham doporucit od zkusenych..
Nejaky rady ohledne motoru 66,74,81,96 a 110kw. Spotreba u techto motoru nebude asi nejak zavratne rozdilna? Jejich poruchovost a tak. Rad se projedu tak jeste uvazuju o g4 1.8turbo ale bojim se ze nesezenu rok 2000- v rozumne cene, stavu spotreba tam bude uz asi vetsi ze? Diky
Nejaky rady ohledne motoru 66,74,81,96 a 110kw. Spotreba u techto motoru nebude asi nejak zavratne rozdilna? Jejich poruchovost a tak. Rad se projedu tak jeste uvazuju o g4 1.8turbo ale bojim se ze nesezenu rok 2000- v rozumne cene, stavu spotreba tam bude uz asi vetsi ze? Diky
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
Re: Nafťáčci..
já bych starší dieselové motory 66 a 81kW už nedoporučoval, naopak bych upřednostnil PD 74kW, 85kW, 96kW a samozřejmě i 110kW.. osobně mám 85kW s čipem na 103kW a spokojenost, předtím jsem měl 81kW a ta spotřeba je díky čipu asi o litr větší, ale zas to má větší sílu, mimo město jezdím za 5.5 a ve městě tak za 7
- vwbora
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od Plzne
Re: Nafťáčci..
Stejne tema kazdy tyden.Procti si toto forum a nejdes mnohem vic nez jen odpoved na tvoji otazku.
A rozhodnout se budes muset stejne ve finale sam.
A rozhodnout se budes muset stejne ve finale sam.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Nafťáčci..
Presne jak se pise v prispevku vyse, vsechno tohle se tu tisickrat resilo, procti si tohle forum a zaver si udelej sam.
Ja bych treba bral 96kw (PD)...
Zase na druhou stranu, kamarad ma na 81kw (rotacni cerpadlo) natoceno 650tis km a slape jak hodinky (vstriky puvodni), o tom se PD muze jen zdat
Ja bych treba bral 96kw (PD)...
Zase na druhou stranu, kamarad ma na 81kw (rotacni cerpadlo) natoceno 650tis km a slape jak hodinky (vstriky puvodni), o tom se PD muze jen zdat
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Nafťáčci..
no ja zkusenost moc velkou z PD motory nemam,tak proto bych doporucil 81KW klasicka rotacka,znamy ji ma,natoceno na Octe 410 000km a taky puvodni vstriky turbo atd,spotreba dalka pod 5l a ve meste max 6l,takze to je fakt nejuspornejsi motor co znam a hlavne mo jeste nacipovany a najeto s cipem ma tech 400 000km
- POWER
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Nafťáčci..
Pokud ti nebude chybět šestka, tak taky doporučím rotačku 81kW nebo 66kW s turbem s naklápěním.
Za rozumnou cenu za chip a trysky máš 100kW a ty motory jsou fakt úsporné a nesmrtelné.
Nemluvě o pořizovací hodnotě.
Pokud jseš ale závodník, potom 100% volba 96kW + chip. Výsledek přes 120kW. To už je solidní svezení.
Za rozumnou cenu za chip a trysky máš 100kW a ty motory jsou fakt úsporné a nesmrtelné.
Nemluvě o pořizovací hodnotě.
Pokud jseš ale závodník, potom 100% volba 96kW + chip. Výsledek přes 120kW. To už je solidní svezení.
- Lukynno
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.06.2008 18:41
- Bydliště: Studanka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafťáčci..
Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka
- zdenda.88
- VWjunior
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 25.12.2007 21:09
- Bydliště: Rumburk
Re: Nafťáčci..
já mám taky motor 85kW AJM, ale s chipem a se spotřebou jsem ještě nikdy nešel pod 5.5 l mimo město a ve městě tak za 7lLukas Bora1.9tdipd píše:Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka
- Mijousek
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.03.2008 21:59
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafťáčci..
Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.
- Lukynno
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.06.2008 18:41
- Bydliště: Studanka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafťáčci..
Kařdej mi řikal ze mu spotřeba klesla tak o 1lvwgangsta píše:já mám taky motor 85kW AJM, ale s chipem a se spotřebou jsem ještě nikdy nešel pod 5.5 l mimo město a ve městě tak za 7lLukas Bora1.9tdipd píše:Ja mám Boru 85kw a sem spokojenej a spotřeba na dalku 4.2l a ve měste 5
Hodně dela ta 6.stupnová převodovka
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Nafťáčci..
No, takze 66kw jsou 2 verze: AGR je jak pises a ALH ma taky stavitelny lopatky (lip tahne od nizsich otacek). U 81kw je jedinej problem, a sice ze se kolem roku 2001 prestaly do GIV davat, takze sehnat dostatecne "mladou" GIV s timto motorem je celkem potiz...Mijousek píše:Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Nafťáčci..
Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- Lukynno
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.06.2008 18:41
- Bydliště: Studanka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafťáčci..
Sice PD ma mochy ale nedam nan dopustit nezradilo měMijousek píše:Nejspolehlivejsi 66kw, 81kw uz ma stavitelne lopatky turba (doufam, ze nepisu kravinu) a zbytek, mno PD je uz moc zbytecne slozity a je tam o dost vic veci, ktery se muzou polamat, ja osobne pujdu jednou, az nasetrim, do 81kw.
- Havlos
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 12.04.2008 20:44
- Bydliště: Strakonicko
Re: Nafťáčci..
A proč ne,když něco dobře funguje a osvědčilo se to proč to zavrhovat jen proto že to už není v módě?molczik píše:Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
Já taky kupoval auto teď na jaře a taky sem sháněl 66a81Kw a šel bych dotoho zas,když někomu nevadí že nemá 6stku tak proč ne.
Myslím že je to věc názoru a každý ať se rozhodne podle sebe.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Nafťáčci..
Jasný. Já to myslel spíš tak, že ty motory už jsou prostě starý...stejně jako většina aut ve kterých jsou. 10 let a tak...Havlos píše:A proč ne,když něco dobře funguje a osvědčilo se to proč to zavrhovat jen proto že to už není v módě?molczik píše:Chlapi s tou rotačkou neblbněte. Blíží se konec roku 2008, motory s rotačním čerpadle začínají být trochu out. Já mam AHF 81kW a už se nemužu dočkat až se modernizuju na PD, když ne rovnou na CR.
Já taky kupoval auto teď na jaře a taky sem sháněl 66a81Kw a šel bych dotoho zas,když někomu nevadí že nemá 6stku tak proč ne.
Myslím že je to věc názoru a každý ať se rozhodne podle sebe.
Ale jinak jsem s tim (AHF) taky spokojen, vo to nic. Jen to prostě stárne.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line