problém: 96 kW cuká za studena
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- kubajzs
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 17.03.2008 11:59
- Bydliště: český ráj
problém: 96 kW cuká za studena
Když není motor ještě úplně ohřátý tak při jízdě do kopce a ještě do zatáčky začne motor běžet nepravidelně( jako na 3 valce), začne to cukat a auto se pomalu ale jistě zastaví... po chcípnutí se to někdy projeví znovu někdy ne. Diagnostika nic nepíše. Nevíte někdo co by to mohlo bejt?
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém: 96 kW cuká za studena
Jen do kopce a jen do zatáčky? Mohlo by to bejt čerpadlo (tím, jak se nafta v nádrži přelejvá...). Ale je to jen tip...
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
- kubajzs
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 17.03.2008 11:59
- Bydliště: český ráj
Re: problém: 96 kW cuká za studena
No možná jo. Přijde mi že je docela dost hlučné při natlakování. Ale prej to je normální tak sem to neřešil... Dík za tip.
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: problém: 96 kW cuká za studena
pokud to dělá jen za studena a za tepla ne,tak to čepadlem nebude,páč se nafta bude přelejvat uplně stejně za studena jako za tepla,já si myslím že máš špatnou naftu,je s vodou,voda je totiž težší než nafta a tak když auto déle stojí v klidu,tak voda klesne na dno nádrže kde je sací koš,tak že po nastartování čerpadlo nasaje vodu a na to to nejede,jak se jede chvilku tak se to promíchá.kubajzs píše:No možná jo. Přijde mi že je docela dost hlučné při natlakování. Ale prej to je normální tak sem to neřešil... Dík za tip.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- kubajzs
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 17.03.2008 11:59
- Bydliště: český ráj
Re: problém: 96 kW cuká za studena
A nevíš jestli pomáhají takový ty přípravky co se lejou do paliva nebo mam zkusit vyndat nádrž?
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: problém: 96 kW cuká za studena
na přípravky pozor máš PD je lepší vyčistit nádrž vyměnit palivovej filtr,chladič nafty taky a celé potrubíkubajzs píše:A nevíš jestli pomáhají takový ty přípravky co se lejou do paliva nebo mam zkusit vyndat nádrž?
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- mathew08
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia, CA,BA,TO obcas
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém: 96 kW cuká za studena
tak ja mam rotačku 66kw a to iste dnes rano. Auto stalo cca 1,5 tyzdna a rano som sa rozišiel a po cca 1OOm mi to začako kuckať tak na 3 valce a nevedel som čo sa deje, odstavil som to a počkal chvilku a potom už v pohode. Tak asi tiež naftou to môže byť, ako by som tu vodu dostal z nadrže von? či to sa minie spolu s palivom? čo navrhujete?
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: problém: 96 kW cuká za studena
je to možné,do rotačky je možné dát přísadu do nafty a vyjel bych nádrž uplně jak se říká do sucha,znova bych nalil přípravek natankoval a až vyjdeš tuto nádrž,ta bych vyměnil palivovej filtrmathew08 píše:tak ja mam rotačku 66kw a to iste dnes rano. Auto stalo cca 1,5 tyzdna a rano som sa rozišiel a po cca 1OOm mi to začako kuckať tak na 3 valce a nevedel som čo sa deje, odstavil som to a počkal chvilku a potom už v pohode. Tak asi tiež naftou to môže byť, ako by som tu vodu dostal z nadrže von? či to sa minie spolu s palivom? čo navrhujete?
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém: 96 kW cuká za studena
+ nejlepší je netankovat na no-name pumpách a radši si připlatit 50 haliřů za litr, ale mít kvalitní palivo... výměna čerpadla nebo trysek, který se tím oddělaj, za to rozhodně nestojí.
Nějaký aditivum můžeš klidně zkusit taky, já mám zimní VIF a ten je i pro PD, ale obávám se, že jestli tam je fakt voda v nádrži a je jí tam hodně, tak ti tohle nepomůže a budeš muset tu nádrž vyčistit
Nějaký aditivum můžeš klidně zkusit taky, já mám zimní VIF a ten je i pro PD, ale obávám se, že jestli tam je fakt voda v nádrži a je jí tam hodně, tak ti tohle nepomůže a budeš muset tu nádrž vyčistit
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
- X-TUNE
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BANSKA BYSTRICA
Re: problém: 96 kW cuká za studena
NO MAL SOM TAK ISTO BORU 96KW A ZACALO MI NIEKEDY TRHAT S MOTOROM, HRKOT AKO NA TRI VALCE A NAKONIEC TO BOL VSTREKOVAC