problém: 96 kW cuká za studena

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubajzs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 17.03.2008 11:59
Bydliště: český ráj

problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od kubajzs »

Když není motor ještě úplně ohřátý tak při jízdě do kopce a ještě do zatáčky začne motor běžet nepravidelně( jako na 3 valce), začne to cukat a auto se pomalu ale jistě zastaví... po chcípnutí se to někdy projeví znovu někdy ne. Diagnostika nic nepíše. Nevíte někdo co by to mohlo bejt? :roll:

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od Alinek »

Jen do kopce a jen do zatáčky? Mohlo by to bejt čerpadlo (tím, jak se nafta v nádrži přelejvá...). Ale je to jen tip...
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Uživatelský avatar
kubajzs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 17.03.2008 11:59
Bydliště: český ráj

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od kubajzs »

No možná jo. Přijde mi že je docela dost hlučné při natlakování. Ale prej to je normální tak sem to neřešil... Dík za tip.

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od tdiracing »

kubajzs píše:No možná jo. Přijde mi že je docela dost hlučné při natlakování. Ale prej to je normální tak sem to neřešil... Dík za tip.
pokud to dělá jen za studena a za tepla ne,tak to čepadlem nebude,páč se nafta bude přelejvat uplně stejně za studena jako za tepla,já si myslím že máš špatnou naftu,je s vodou,voda je totiž težší než nafta a tak když auto déle stojí v klidu,tak voda klesne na dno nádrže kde je sací koš,tak že po nastartování čerpadlo nasaje vodu a na to to nejede,jak se jede chvilku tak se to promíchá.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
kubajzs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 17.03.2008 11:59
Bydliště: český ráj

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od kubajzs »

A nevíš jestli pomáhají takový ty přípravky co se lejou do paliva nebo mam zkusit vyndat nádrž?

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od tdiracing »

kubajzs píše:A nevíš jestli pomáhají takový ty přípravky co se lejou do paliva nebo mam zkusit vyndat nádrž?
na přípravky pozor máš PD je lepší vyčistit nádrž vyměnit palivovej filtr,chladič nafty taky a celé potrubí
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
mathew08
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 288
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia, CA,BA,TO obcas
Kontaktovat uživatele:

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od mathew08 »

tak ja mam rotačku 66kw a to iste dnes rano. Auto stalo cca 1,5 tyzdna a rano som sa rozišiel a po cca 1OOm mi to začako kuckať tak na 3 valce a nevedel som čo sa deje, odstavil som to a počkal chvilku a potom už v pohode. Tak asi tiež naftou to môže byť, ako by som tu vodu dostal z nadrže von? či to sa minie spolu s palivom? čo navrhujete?

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od tdiracing »

mathew08 píše:tak ja mam rotačku 66kw a to iste dnes rano. Auto stalo cca 1,5 tyzdna a rano som sa rozišiel a po cca 1OOm mi to začako kuckať tak na 3 valce a nevedel som čo sa deje, odstavil som to a počkal chvilku a potom už v pohode. Tak asi tiež naftou to môže byť, ako by som tu vodu dostal z nadrže von? či to sa minie spolu s palivom? čo navrhujete?
je to možné,do rotačky je možné dát přísadu do nafty a vyjel bych nádrž uplně jak se říká do sucha,znova bych nalil přípravek natankoval a až vyjdeš tuto nádrž,ta bych vyměnil palivovej filtr
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od Alinek »

+ nejlepší je netankovat na no-name pumpách a radši si připlatit 50 haliřů za litr, ale mít kvalitní palivo... výměna čerpadla nebo trysek, který se tím oddělaj, za to rozhodně nestojí.

Nějaký aditivum můžeš klidně zkusit taky, já mám zimní VIF a ten je i pro PD, ale obávám se, že jestli tam je fakt voda v nádrži a je jí tam hodně, tak ti tohle nepomůže a budeš muset tu nádrž vyčistit
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Uživatelský avatar
X-TUNE
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BANSKA BYSTRICA

Re: problém: 96 kW cuká za studena

Příspěvek od X-TUNE »

NO MAL SOM TAK ISTO BORU 96KW A ZACALO MI NIEKEDY TRHAT S MOTOROM, HRKOT AKO NA TRI VALCE A NAKONIEC TO BOL VSTREKOVAC

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“