Ahoj,
mám problémy s starty když jedu ráno do práce.
Co jsem zkontroloval
1) žhavičky
2) nastavení časování předstřiku přesně podle TDI grafu na středu
3) kontrola palivového potrubí nc jsem nenašel.
4) samozdřejmě kontrola paměti závad jen sporadcké měřič hmotnosti vzduchu
Ale když jsem to vymazal a projel nic už se znova neobjevilo (je to senzor G70)
Kde bych ho našel?
ten senzor G70?
protože G71 je na sacím potrubí nad chladičem vzduchu z turba.
Tak kde najdu G70?
Není to váha vzduchu jak je na trubce u vzduchového filtru?
V čem by jste viděli problém?
Děkuji moc za rady
Dlouhé starty, ale musí být odstven tak na 10hodin
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- kubicek106
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.09.2007 10:58
- Bydliště: vesnice u Jablonce nad Nisou
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: Dlouhé starty, ale musí být odstven tak na 10hodin
zvedni předvtřik a uvidíš sámkubicek106 píše:Ahoj,
mám problémy s starty když jedu ráno do práce.
Co jsem zkontroloval
1) žhavičky
2) nastavení časování předstřiku přesně podle TDI grafu na středu
3) kontrola palivového potrubí nc jsem nenašel.
4) samozdřejmě kontrola paměti závad jen sporadcké měřič hmotnosti vzduchu
Ale když jsem to vymazal a projel nic už se znova neobjevilo (je to senzor G70)
Kde bych ho našel?
ten senzor G70?
protože G71 je na sacím potrubí nad chladičem vzduchu z turba.
Tak kde najdu G70?
Není to váha vzduchu jak je na trubce u vzduchového filtru?
V čem by jste viděli problém?
Děkuji moc za rady
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- kubicek106
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.09.2007 10:58
- Bydliště: vesnice u Jablonce nad Nisou
Re: Dlouhé starty, ale musí být odstven tak na 10hodin
myslíš předvstřik jako časování?
To jak se povolují ty tři šrouby na řemenici?
a zvednout tedy TDI graf??
Nebo zvednout startovací dávku?
nalogovat se 12233 spojit s motorem a změnit startovací dávku tedy z 32768 o pokusově 200 výše. Nebo jinak?
(ale jestli se nepletu tak u dieselu se zvedá jen když nechce chytat za studena, takže asi myslíš to časování)
Děkuji za další rady.
To jak se povolují ty tři šrouby na řemenici?
a zvednout tedy TDI graf??
Nebo zvednout startovací dávku?
nalogovat se 12233 spojit s motorem a změnit startovací dávku tedy z 32768 o pokusově 200 výše. Nebo jinak?
(ale jestli se nepletu tak u dieselu se zvedá jen když nechce chytat za studena, takže asi myslíš to časování)
Děkuji za další rady.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Dlouhé starty, ale musí být odstven tak na 10hodin
Tepla...kubicek106 píše:myslíš předvstřik jako časování?
To jak se povolují ty tři šrouby na řemenici?
a zvednout tedy TDI graf??
Nebo zvednout startovací dávku?
nalogovat se 12233 spojit s motorem a změnit startovací dávku tedy z 32768 o pokusově 200 výše. Nebo jinak?
(ale jestli se nepletu tak u dieselu se zvedá jen když nechce chytat za studena, takže asi myslíš to časování)
Děkuji za další rady.
Jinak je to klasika - zkontroluj baterii, pripadne dobij. Kolik uz ma let? Jak jsi kontroloval zhavicky? Snad ne jen pouhym zmerenim odporu. Da zkontroluj vagem cidlo teploty, musi ukazovat +- 5°C spravne. Dal bych zkusil prodlouzit vagem zhaveni a startovat vzdycky az uslysis cvaknuti relatka, kontrolkou zhaveni se vubec nerid! Bubliny v pruhledne hadici od filtru nemas?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- kubicek106
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.09.2007 10:58
- Bydliště: vesnice u Jablonce nad Nisou
Re: Dlouhé starty, ale musí být odstven tak na 10hodin
kde je ?
zkontroluj vagem cidlo teploty, musi ukazovat +- 5°C spravne
asi je to jednoduché, ale radši zeptám
Žhavení jsem prodloužil To bylo co jsem udělal jako první.
Bublinky, ne pokud myslíš ma té hadičče s naftou co jde do čerpadla
Ale baterka? NEvím jak je stará, zkusil jsem jí nechat přes noc na nabíječce a zatočil po ránu upně stejně jako kdyby tam nebylo (Točí rychle), ale asi bude nejlepší porovnat s nějakým stejným TDI co nemá problémy se studeným startem.
zkontroluj vagem cidlo teploty, musi ukazovat +- 5°C spravne
asi je to jednoduché, ale radši zeptám
Žhavení jsem prodloužil To bylo co jsem udělal jako první.
Bublinky, ne pokud myslíš ma té hadičče s naftou co jde do čerpadla
Ale baterka? NEvím jak je stará, zkusil jsem jí nechat přes noc na nabíječce a zatočil po ránu upně stejně jako kdyby tam nebylo (Točí rychle), ale asi bude nejlepší porovnat s nějakým stejným TDI co nemá problémy se studeným startem.