Golf IV TDI
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- JARDA
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
Golf IV TDI
Zdravím klubáky,
mám na Vás prosbu... chci už konečně vyměnit POLO 14 TDi za něco většího a mám záluisk na samozřejmě GOLF IV, 1,9 TDi, ale jaký motor????? Již jsem si vyslechl několik "odborníků", že 74 Kw v žádném případě??? Tak jaký motor vybrat???? V důskedku věku již dávno nezávodím, ale mám zájem o úsporné a normálně svižné auto, stejně s ním budeme jezdit jenom dvá. Takže prosím o radu a na příští straz klubáků už přijedeme v GOLFU.
Díky za rozum!!
Jarda (mamka s taťkou)
mám na Vás prosbu... chci už konečně vyměnit POLO 14 TDi za něco většího a mám záluisk na samozřejmě GOLF IV, 1,9 TDi, ale jaký motor????? Již jsem si vyslechl několik "odborníků", že 74 Kw v žádném případě??? Tak jaký motor vybrat???? V důskedku věku již dávno nezávodím, ale mám zájem o úsporné a normálně svižné auto, stejně s ním budeme jezdit jenom dvá. Takže prosím o radu a na příští straz klubáků už přijedeme v GOLFU.
Díky za rozum!!
Jarda (mamka s taťkou)
- Golficek1
- VWmaniak
- Příspěvky: 5523
- Registrován: 24.08.2008 00:41
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Poraďte!!!!
66KW,81KW,85KW PD,96KW PD,tyto motory jsou osvědčené,ale na každém motoru se něco najde,74KW nemám vyzkoušený,takže o něm nic nevím.
Jsem tak chytrý,jak daleko doprdnu.
Nechám si tak dlouho kadit na hlavu,až mě ty sračky zasypou.
Golficek1©
Nechám si tak dlouho kadit na hlavu,až mě ty sračky zasypou.
Golficek1©
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Poraďte!!!!
85kw a osvědčený motor?No zrovna toto první PD bych nebral určitě...Golficek1 píše:66KW,81KW,85KW PD,96KW PD,tyto motory jsou osvědčené,ale na každém motoru se něco najde,74KW nemám vyzkoušený,takže o něm nic nevím.
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
Re: Poraďte!!!!
ano 85kw nebrat nejlepší volba 66 81kw a později 96 nebo 110kw
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw
- matiass
- Člen klubu
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina, MB
Re: Poraďte!!!!
No pokud chceš nějakýho z posledních GIV TDI tak si budeš muset koupit PD tj 85kW 96kW 110kW... ale pokud ti na stáří golfa moc nezáleží šel bych do klasický rotačky ať už ALH 66kW nebo ASV 81kW mám s těmahle motorama docela zkušenost a můřu říct že sou opravdu vychytaný... Tim sem ale nechtěl říct že PD sou šumky jen je tam malá nevýhoda že PD o něco víc dlabe
jo a ještě bejt tebou změnim název topicu bo tohle až uvidí Tomm tak ho šlehne
jo a ještě bejt tebou změnim název topicu bo tohle až uvidí Tomm tak ho šlehne
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem... Říkají o mě, že jsem odborník....
- Mijousek
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.03.2008 21:59
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poraďte!!!!
souhlasim s 66kw a 81kw, osobne bych doporucoval 66kw, protoze to nema stavitelny lopatky a tudiz o vec min na rozbiti, spotrebou jsou zhruba stejne
- Marty83
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Pozořice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poraďte!!!!
ja bych volil rotacku 81kw,podle toho kam chces jit s vykonem atd. ,mam AGR 66kw a motor bez upravy je slabej,jak se rika s timto motorem potrebujes 0,5km na predjeti ,81kw ma stejnou spotrebu,mozna dokonce psanou o desetinu mensi,volil bych toto,jsou to nesmrtelny motory a jsou "levnejsi" nez PD...
to mijousek: pokud se nepletu tak novejsi 66kw mely taky naklapeni lopatek
to mijousek: pokud se nepletu tak novejsi 66kw mely taky naklapeni lopatek
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poraďte!!!!
2 Jarda: Taťko,aspoň změn název topicu ,jinak rád vidím,že už budete taky Golfáci,pak mi napiš do SZ jestli chceš to Polo prodat,co za to,jinak předpokládám,že nebudeš nijak významně ladit motor,ani se pouštět do velkých úprav,takže doporučím 81kW (popřípadě chip), protože spotřeba a údržba mluví jednoznačně pro,pokud máte víc penízků tak tu 96kW,ale cucne si to drobet víc a hlavně už je to náchylnější na naftu,co tam leješ atd...
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Poraďte!!!!
Golf 74KW PD nevidim problem, dobrej motor.Dokonce tady na foru jsem delal jednoho Golfa 74PD namontovane 130PD turbo a nabrzdeny vykon prez 160 koni..
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Poraďte!!!!
Já mam v Golfu AHF 81kW, dle většiny odborníků jedno z nejpovedenějších TDIček, ale já bych ti doporučoval PD 96kW (případně i 74kW). Už jen kvuli věku, přeci si nebudeš kupovat 10 let starýho Golfa.
A jak píše Filip, že PDčka jsou náročnější na kvalitu paliva, to možná ano... ale starším rotačkám zase odcházejí setrváky a když chceš, aby ti to nezlobilo, musíš do toho lejt jen tu nejlepší naftu. To je přesně muj případ. Jakmile tam nenaleju premiovou naftu, tak to začne na semaforu kuckat.
A jak píše Filip, že PDčka jsou náročnější na kvalitu paliva, to možná ano... ale starším rotačkám zase odcházejí setrváky a když chceš, aby ti to nezlobilo, musíš do toho lejt jen tu nejlepší naftu. To je přesně muj případ. Jakmile tam nenaleju premiovou naftu, tak to začne na semaforu kuckat.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Poraďte!!!!
Vzdyt se to tu resi porad dokola, staci hledat.
85kw nebrat - prvni PD.
66kw byly i s naklapecima lopatkama (ALH, bez je AGR)
81kw asi nejmin poruchovej motor, ale vyrabel se pouze do 2001, par kousku jeste 2002, ale jsou vyjimecne.
Rotacky - setrvaky se od 2001 zlepsily, ale i na starsim se da budto upravit davka (jednoduse pres VAG) a nebo vymenit za jednohmotu a je klid naporad
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=31886 precist bod c.3
pak mi napsat SZ a ja to odemknu
EDIT: Takze jsem tu musel udelat poradek, priste by to chtelo si precist odpovedi v prvnim tematu nez rychle zakladat duplicity (a taky zjistit PROC JSEM HO ZAMKNUL). A ten nazev temat, pozor na to
85kw nebrat - prvni PD.
66kw byly i s naklapecima lopatkama (ALH, bez je AGR)
81kw asi nejmin poruchovej motor, ale vyrabel se pouze do 2001, par kousku jeste 2002, ale jsou vyjimecne.
Rotacky - setrvaky se od 2001 zlepsily, ale i na starsim se da budto upravit davka (jednoduse pres VAG) a nebo vymenit za jednohmotu a je klid naporad
Presne tak, pravidla se musi dodrzovat, takze:matiass píše:jo a ještě bejt tebou změnim název topicu bo tohle až uvidí Tomm tak ho šlehne
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=31886 precist bod c.3
pak mi napsat SZ a ja to odemknu
EDIT: Takze jsem tu musel udelat poradek, priste by to chtelo si precist odpovedi v prvnim tematu nez rychle zakladat duplicity (a taky zjistit PROC JSEM HO ZAMKNUL). A ten nazev temat, pozor na to
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.08.2008 11:33
- Bydliště: Votice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV TDI
já mám 81 a nemůžu si vynachválit. před tím sem měl 66 a ta byla taky dobrá ale je hold slabší.
VW Bora 1.9 TDi 85 kW
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf IV TDI
66 kw a 81 kw jsou sice držky (hlavně 81 kw), ale jsou už starý a budou mít nalítáno hrozný kiláky.
Určitě bych volil PDčko nejlíp 96 kw, ten motor je opravdu super, táhne krásně a moje dlouhodobá spotřeba s ním je 5.7l/100km, což na 130 koňový auto považuju za opravdu super a samozřejmě by se s tím dalo jezdít i za míň.
PD je podle mě daleko kultivovanější než klasický TDI bez PD, má lepší zátah a průběh výkonu.
Určitě bych volil PDčko nejlíp 96 kw, ten motor je opravdu super, táhne krásně a moje dlouhodobá spotřeba s ním je 5.7l/100km, což na 130 koňový auto považuju za opravdu super a samozřejmě by se s tím dalo jezdít i za míň.
PD je podle mě daleko kultivovanější než klasický TDI bez PD, má lepší zátah a průběh výkonu.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: Golf IV TDI
nějak nechápu co proti 85 kw máte,mám to v seatu alhambra a najel sem s tím víc jak 100 000 km a vůbec nic sem do motoru nedal krom rozvodů a váhy,čidlo tlaku turba a samo že olej,je fakt že to PD víc baští
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- CAPINO
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Písek -Praha
Re: Golf IV TDI
já taky nevím,proč nee 85 KW ??? mám boru s tímhle motorem a nemám zatím problém. je pravda,že to chce nej naftu ,olej,ale nedám na to dopustit, protože předtím jsem měl G4 85 KW na kterém jsem najel za tři roky nějakých 190 000 km a nebyl problém a to tam bylo už 95 000 km z Německa....... to je jak asi trefíš k tomu jem měl i pašíka 2.5 tdi a tam jsem vyměnil všechno co jsem mohl.