Olej v IC

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
mikkk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02

Olej v IC

Příspěvek od mikkk »

Zdarec, kamarádovi se vysypalo turbo a natáhlo olej do intercooleru.Je potřeba ho od toho oleje nějak vyčistit nebo to nevadí????

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v IC

Příspěvek od bartpt »

tak pokud se mu to nedostalo až do motoru,tak má ohromné štěstí!!!Všechny hadice i IC vyndat a vyčistit.Pokud to neudělá a nandá jiné turbu a to mu ten olej natlačí do válců,tak zohybá ojnice.Pokud už se tak nestalo teď... :?

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Olej v IC

Příspěvek od tdiracing »

bartpt píše:tak pokud se mu to nedostalo až do motoru,tak má ohromné štěstí!!!Všechny hadice i IC vyndat a vyčistit.Pokud to neudělá a nandá jiné turbu a to mu ten olej natlačí do válců,tak zohybá ojnice.Pokud už se tak nestalo teď... :?
to by muselo ale bejt oleje veké množství,spíše se olej spálí
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
mikkk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Olej v IC

Příspěvek od mikkk »

Tak to je v pohodě,díky za objasnění.

Uživatelský avatar
martymc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Olej v IC

Příspěvek od martymc »

IC proplachnout v technickem benzinu a nechat vyvetrat,hadice bych zkontroloval,ulomky.... Olej se spali,to neni voda!!!Nic se ti nezohne,to je zase nejakej blabol...

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v IC

Příspěvek od indi666 »

To není blábol, asi toho o autech hodně víš.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
martymc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Olej v IC

Příspěvek od martymc »

Z toho IC to uz asi moc nenasaje,kdyz turbina je KO,pane mechanik! To bych radeji mel starost o tvoje komponenty pri tvojich 154 KW! To mam nejradsi ,takovy vseumel !!...Netvrdim,ze komponenty nemaji svou zivotnost,ale dieslovy motor snese hodne,muj napr. 19:1,ARL 19.5:1.. Takze bych ,ten zbytek oleje vubec neresil!! Olej se ti normalne dostava do sani pres origo vydech,ktery je napojeny na origo sani,takze asi tak.....Sundej parohy sani a uvidis co delaji vyfokove plyny z EGR a olej..

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v IC

Příspěvek od indi666 »

Přečti si první příspěvek!
Jde o to že jestli je tam nasátý olej a auto nějakou dobu stojí, než se opraví
olej steče(do IC a té trubky se vlezou skoro 2 litry) a je ho tam najednou hodně.
Dáš nové turbo a to si ho nasaje najednou do válcu a pokud vím
tak olej je kapalina a ta jako taková je nestlačitelná.
Jinak o moje kW( je to odbržděne, né vymyšlené) se bát nemusíš a všeuměl
taky nejsem, je toho stále dost co nevím. Ale tohle ano.
A navíc si nedovolím nikomu poradit blbost co by mohla někoho poškodit, jen
proto, že zbrkle reaguji na příspěvky.Ti lidi tomu moc nerozumí a proto se ptají
a čekají odpověd co má smysl.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
ffrufru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 19.12.2007 20:51
Bydliště: Plzeňský kraj,Stříbro

Re: Olej v IC

Příspěvek od ffrufru »

indi666 píše:Přečti si první příspěvek!
Jde o to že jestli je tam nasátý olej a auto nějakou dobu stojí, než se opraví
olej steče(do IC a té trubky se vlezou skoro 2 litry) a je ho tam najednou hodně.
Dáš nové turbo a to si ho nasaje najednou do válcu a pokud vím
tak olej je kapalina a ta jako taková je nestlačitelná.
Jinak o moje kW( je to odbržděne, né vymyšlené) se bát nemusíš a všeuměl
taky nejsem, je toho stále dost co nevím. Ale tohle ano.
A navíc si nedovolím nikomu poradit blbost co by mohla někoho poškodit, jen
proto, že zbrkle reaguji na příspěvky.Ti lidi tomu moc nerozumí a proto se ptají
a čekají odpověd co má smysl.
:D jj 100 bodů :D

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v IC

Příspěvek od Alinek »

Tak to jsem zvědavej na tu reakci :D
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

DavidHofrichtr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 12.07.2008 19:19

Re: Olej v IC

Příspěvek od DavidHofrichtr »

Souhlas s Indy666,cooler vyčistit,vlastni zkušenost MB Vito..frajer chtěl ušetřit,tak si měnil turbo sam a na cooler se vysr..(byl plny oleje),pak to přitahli,motor k.o.

Uživatelský avatar
martymc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Olej v IC

Příspěvek od martymc »

Pro jistotu bych jeste vyndal zhavici svycky... To taky muze pomoct... U nas frajer pri povodnich utopil Octu II . Voda v sani,chciplo mu to. A pak nastartoval a zadrel motor...,a jeste odjebal starter...Vypachnout IC technickym benzim a muzes i odpojit hadici pred sanim a turbina zbytek vyfouka...

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v IC

Příspěvek od indi666 »

Očividně opravdu nevíš jak to funguje.
Sundáš hadici a aby jsi na stojícím autě vytvořil nějaký tlak, musíš ho pořádně vytočit.
Pokud je tam takový únik, tak se turbo může přetrhnout, aby rozdíl aktuál a požadavek
dorovnalo, na druhou stranu TDI bez zátěže mnoho nezatlačí, ideální pro
perfektní záběh turba :? .

Osobně tvrdím, nesnažte se s něčím vyja.at, většinou se to vymstí.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“