Nouzový režim...

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od Tomm »

petulka píše:Dobréé večír....kluci zaslepil jsem EGR ventil...a dozvěděl jsem se že mi motor může padat do "nouzového režimu"....už sem zjistil že se tím motor brání před zničením...prý stačí motor zdechnout a zase nastartovat a chvíli pojede jak má....ale ted mě zajmá to jak docílím toho aby motor do toho nouzáku přestal padat a jel jak má pořád...?????

s autem sem od doby zaslepení nejel...pouze jsem ho nastartoval...ptám se preventivně...díky všem.... :D
No takze asi takhle: zalezi presne na typu motoru a roku vyroby. Ty starsi (vetsina) zaslepenim EGR do nouzaku nepadaji. A u tech co padaji to lze resit nejakou upravou v ridici jednotce, podrobnosti ale nevim.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Spider8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 13.01.2009 10:32

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od Spider8 »

Zdravim vas.Chci se jen optat,furt tu ctu o zaslepovani egr ventilu a co to vlastne je? A proc se zaslepuje? G4 85kw ajm

Uživatelský avatar
GeorgeTDi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 27.09.2007 14:12
Bydliště: Rakovnicko

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od GeorgeTDi »

petulka píše:mám rv. 98-99....81KW....a je to chipovaný... :?: :?:
To by ti padat nemělo. ty starší jednotky to asi nepoznaj bo co. Ja mám motor 85kW PD 2000 a zaslepeno a nepadá to do nouzáku. Myslim že když zaslepíš u svodů a u egr a necháš ho připojenej tak to bude fungovat jak má akorát tam nic ze spalin nepůjde. 8)

Uživatelský avatar
TK19
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 05.01.2009 00:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od TK19 »

Už jsem to tady někde četl a souhlasím s názorem, že pokud to tam VW dává, tak ne je tak pro nic za nic. Včera jsem byl u zaslepování Passata a moc se tomu nechtělo...

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5204
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od pino.t »

TK19 píše:Už jsem to tady někde četl a souhlasím s názorem, že pokud to tam VW dává, tak ne je tak pro nic za nic. Včera jsem byl u zaslepování Passata a moc se tomu nechtělo...
Tak EGR se tam dává hlavně kvůli emisím a taky kvůli rychlejšímu zahřátí studeného motoru.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od Alinek »

Záleží, jak ho kdo zaslepí. Do nouzáku prej padaj až rv2003 a novější. Jinak když tam dáš záslepku, ale ta klapka se bude pořád otevírat, tak to do nouzáku padat nebude.

Jinak egr mám zaslepenej, najel sem s tím už cca 800km a nepostřehl sem, že by se motor nějak dýl zahříval. Je to tam jen kvůli těm emisím.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzový režim...

Příspěvek od Alinek »

petulka píše:a jak se to teda má zaslepit aby se klapka otvírala???

já mám ten starší motor takže si myslím že to bude bez problému... :D

Když tam dáš tu kovovou záslepku, co se tady prodává, tak ta klapka se bude normálně hejbat, ale nic tam nepůjde... ale ŘJ to nepozná => nebude hlásit chybu. Navíc se nestane, že by ta klapka zatuhla, tzn. tohle je podle mě nejlepší řešení.

Když jen odpojíš tu hadičku k EGR, tak to ŘJ pozná a bude hlásit chybu.

Toť teoreticky, prakticky by ti k tomu víc řekl třeba klubák "TDIracing", který dělá servis VW.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“