No takze asi takhle: zalezi presne na typu motoru a roku vyroby. Ty starsi (vetsina) zaslepenim EGR do nouzaku nepadaji. A u tech co padaji to lze resit nejakou upravou v ridici jednotce, podrobnosti ale nevim.petulka píše:Dobréé večír....kluci zaslepil jsem EGR ventil...a dozvěděl jsem se že mi motor může padat do "nouzového režimu"....už sem zjistil že se tím motor brání před zničením...prý stačí motor zdechnout a zase nastartovat a chvíli pojede jak má....ale ted mě zajmá to jak docílím toho aby motor do toho nouzáku přestal padat a jel jak má pořád...?????
s autem sem od doby zaslepení nejel...pouze jsem ho nastartoval...ptám se preventivně...díky všem....
Nouzový režim...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Nouzový režim...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13.01.2009 10:32
Re: Nouzový režim...
Zdravim vas.Chci se jen optat,furt tu ctu o zaslepovani egr ventilu a co to vlastne je? A proc se zaslepuje? G4 85kw ajm
- GeorgeTDi
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 27.09.2007 14:12
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Nouzový režim...
To by ti padat nemělo. ty starší jednotky to asi nepoznaj bo co. Ja mám motor 85kW PD 2000 a zaslepeno a nepadá to do nouzáku. Myslim že když zaslepíš u svodů a u egr a necháš ho připojenej tak to bude fungovat jak má akorát tam nic ze spalin nepůjde.petulka píše:mám rv. 98-99....81KW....a je to chipovaný...
- TK19
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.01.2009 00:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim...
Už jsem to tady někde četl a souhlasím s názorem, že pokud to tam VW dává, tak ne je tak pro nic za nic. Včera jsem byl u zaslepování Passata a moc se tomu nechtělo...
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim...
Tak EGR se tam dává hlavně kvůli emisím a taky kvůli rychlejšímu zahřátí studeného motoru.TK19 píše:Už jsem to tady někde četl a souhlasím s názorem, že pokud to tam VW dává, tak ne je tak pro nic za nic. Včera jsem byl u zaslepování Passata a moc se tomu nechtělo...
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim...
Záleží, jak ho kdo zaslepí. Do nouzáku prej padaj až rv2003 a novější. Jinak když tam dáš záslepku, ale ta klapka se bude pořád otevírat, tak to do nouzáku padat nebude.
Jinak egr mám zaslepenej, najel sem s tím už cca 800km a nepostřehl sem, že by se motor nějak dýl zahříval. Je to tam jen kvůli těm emisím.
Jinak egr mám zaslepenej, najel sem s tím už cca 800km a nepostřehl sem, že by se motor nějak dýl zahříval. Je to tam jen kvůli těm emisím.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10.08.2008 14:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim...
petulka píše:a jak se to teda má zaslepit aby se klapka otvírala???
já mám ten starší motor takže si myslím že to bude bez problému...
Když tam dáš tu kovovou záslepku, co se tady prodává, tak ta klapka se bude normálně hejbat, ale nic tam nepůjde... ale ŘJ to nepozná => nebude hlásit chybu. Navíc se nestane, že by ta klapka zatuhla, tzn. tohle je podle mě nejlepší řešení.
Když jen odpojíš tu hadičku k EGR, tak to ŘJ pozná a bude hlásit chybu.
Toť teoreticky, prakticky by ti k tomu víc řekl třeba klubák "TDIracing", který dělá servis VW.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.