rána při zabrždění na zpátečku

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

milan000
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 05.06.2012 12:50

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od milan000 »

To uložení dělá pěknej bordel, když je v prd.

Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1540
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Původní gumové uložení bylo o asi 5mm kratší, nižší jak chcete. Ta kovová miska nahoře byla asi 1cm na obou stranách nad tím hrncem podběhu. Teď je ta miska položená bez mezery, možná nějaký mm. Samozřejmě jsem vyměnil i to ložisko.

Majrek001: Ano, vše v pohodě. Ale nemám ten speciální ořech na tu horní matku tlumiče, tak jsem si musel pomoci jinak. Navíc tady všude píšete, že je nahoře v pístnici 6hran pro imbus, já tam mám jen plošky na klasický stranový klíč. Opruz. Tlumiče tam jsou nějaké SRLine, to neznám.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

imbus je na originálech - nejlepší to je vzít vzduchem to jde vždycky jak se to musí držet tak se to občas strhne

ta miska nahoře tam je jen kvůli tomu, aby nevypadl tlumič, když se auto zvedne jinou funkci to nemá - na origo dorazech to kousek čučí
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1540
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Já pelouška nemám. O to mi nejde, ale když to golovkou povoluji, tak se začne točit pístnice a je to v háji.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

to musíš vzít trhák klíč a potržet si to třeba sikovkama nejlépe na zatíženém autě
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1540
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Ano, povoloval jsem to na zatíženém autě s kolem na zemi. Ale kde chytit? Čtu že má být nahoře 6ti hran na imbus, já tam mám plošky na klasický stranový klíč, myslím č. 8. Trhák myslíte co je v gola sadě? Tím jsem to povoloval, ale jak už jsem psal, povolit to jde, ale začne se točit pístnice, takže to není jak povolit. No a z nouze jsem už nevěděl co dělat, tak jsem to udělal trošku prasácky, no. :oops:
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

trhák je klasický klíč, který je uskočený - pak tam je místo na podržený středu třeba klíčem/sikovkama

Obrázek
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1540
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od varok »

Aha, my tomu říkáme očkový S klíč. Ten tam nejde, to už jsem zkoušel. Trhák říkám tomu co je v gola sadě, jak je v něm posuvně tyčka.
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: rána při zabrždění na zpátečku

Příspěvek od majrek001 »

trhák (po tvém S klíč očkový) tam jde dát povolujeme to ním vždycky - pokud tam teda nedáváš klasický očkový klíč který je jen mírně ohlý, ale né odskočený

pokud nemáš tak hold k někomu na vzduch tam to povolí i bez držení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“