AIR RIDE - vzduchový podvozek
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 03.11.2010 15:59
Re: AIR RIDE - vzduchový podvozek
jasne ty super.cz ja to mam priamo od vyrobcu a dalej som sa na to neinformoval kedze ma to nezaujima,chod si to zistovat vyrobcovi,ten ti to vysvetli asi najlepsie,ale ty si asi najmudrejsi na svete ocividne a to co povies ty je svate,tak asi mas pravdu a zi si vo svojom static svete pre mna je airride rovnocenny so static podvozkom,a velmi lutujem ludi co na airride nemaju,lebo ti najviac donho p..uju a airride vydeli len na obrazku! a este mimochodom,sa tu nebavime o vzduchacoch vyrobenych doma v garazi,kde mechy su kto vie z coho atd! ale kvalitnych veciach vyrabanych na zakazku,napriklad 4 karbonove tlmice HPS urcite vazia asi tak ako jedna noha z tazkeho stelovaku,a uz priamo v motosporte sa nepouziva kompresor,na co aj,ked v depe maju vzduchu dost,takze co sa tyka vahy,tak si tak trosku mimo,tam sa nepouzivaju vsetky komponenty co v show&shine a tie co su tam su take lahke,ze to sa tebe o tom ani nesniva
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AIR RIDE - vzduchový podvozek
prosím dej si čokoládu.. nadechni se vydechni..nadechni se a vydechni..
až projdeš tímhle uklidňujícím cvičením, zkus se přenést přes své emoce...a zkus diskutovat jen o faktech na úrovni...
to že máš něco přímo od výrobce..je cenná informace..takže mluvíš nepravdu, když říkáš, že jsi se o tom neinformoval, a že tě to nezajímá... prosím poděl se s námi o to
mě to narozdíl od tebe zajímá, protože mě auta baví a mám je jako koníček, (a ne jako ego) a rád se dozvím něco nového..
rozhodně nejsem nejchytřejší na světě, (ač ti to tak možná připadne) a dál si budu žít ve svém static světě) PROTOŽE AIRRIDE NEPOTŘEBUJI a určitě to není tím, že bych na něj já nebo kdokoliv jiný neměl...) je mi jedno, jaký máš na to názor ty, ale
tvé tvrzení, že lituješ lidi, co nemají na airride, na mě působí dojmem, že to bereš tak, že co je drahé, to je dobré..bez ohledu, aby jsi tomu nějak rozuměl, nebo měl nějaké povědomí o konstrukčním řešení a funkci jednotlivých komponentů (ale rád se budu ve svém názoru mýlit, a ještě raději si podebatuju nad funkčností a významem, jednotlivých komponentů podvozku jako takového.. se všemi klady i zápory.. obou dvou řešení)
tvé tvrzení .. co se všechno používá v motorsportu nebo ne..a kolik co váží , je pro mě novinka.. a díky za info
ale v tomhle případě, co jsi popsal, to už není plnohodnotný airride, tak jak jej všichni chtějí... takže pleteš trošku jablka s hruškama.. protože pochybuju že si někdo, bude chtít dát na auto vzduchovej podvozek, na auto se kterým po vyfouknutí musí zajet na benzínku nebo do "depa" aby ho mohl následně zvednout... .. takže to co se používá v motorsportu je na míle vzdálený od toho, o čem se tu bavíme... to je jako když budeš srovnávat tohle
s tímhle
a tvrdit o tom že je to stejný protože jsou to oba dva VW touareg v naftě..
(mimochodem některý závodní pevný podvozky se "dofukujou" kompresorem.. aby měli požadovaný parametry, tlak v plynokapalinovém pístu, potřebnou kompresi atd..) a určitě to není konstrukce airride.. tenhle systém dofukování je běžnej u čtyřkolek, motorek, atd..co mají tlumiče s baňkou..
jinak koukal jsem na stránky http://www.hps-airride.com" onclick="window.open(this.href);return false;
se svojí mizernou angličtinou jsem prošel jak
premium- series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tak
super-pro series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i
competition-series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a nikde jsem se nic o karbonových věcech nedočetl..vesměs, že je to vyrobeno z inoxové oceli, hliníku, v případě premium-series.. je to vyrobeno z 4130 chromolybdenové oceli..
ale možná jsem se špatně díval
jinak na stránkách je celkem zajímavý počtení.. ale nic svěštobornýho-novýho se tam člověk nedozví...
takže bych opustil hvězdné války z karbonových tlumičů, vyrobených pro NASA (což nikdo z nás nezaplatí) .. opustil řadu nesvéprávných závodních aut co bez externího zdroje ani nenastartují (což určitě níkdo z nás nechce) ..natož aby se samy nafoukaly.. a zůstaneme v dimenzi kvalitního plnohodnotného airride.. a ted se teprve můžeme bavit o výhodách a nevýhodách.. cenách konstrukčních řešeních.. atd...
mimochdem pořád postrádám výhodu toho tebou uvedeného závodního řešení..??
protože hlavní a nezvratná výhoda airride je to, že si člověk může měnit výšku auta..v závislosti na situaci.. (hrbolatá cesta..nafouknu nahoru, rovná cesta..vyfouknu dolů...atd..)tak to prostě je..a tohle mu nikdo upřít nemůže..( i když z hlediska geometrie..je ta účinná provozní plocha dost malá.. a vše ostatní ..tj extremně rozdílné hodnoty..jsou nouzovka.. někde přes práh atd... kvůli geometrii.. odklonům atd... pojízdné to je, funkční taky.... ale není to ani náhodou plnohodnotně funkční....)
tohle ale závodní auta nepotřebujou..?? nebo ne.. já jsem teda ještě neviděl na okruhu, nebo závodech do vrchu někde zpomalovací práh.. atd.. navíc pokud to auto potřebuje zázemí v depu..tak jaká je ta obrovská výhoda mezi tím ..když klasiku sešroubuju klíčem... a mám to postavený na stabilní kovové pružině....než když to solenoidem upustím..externím kompresorem přifouknu podle potřeby a mám to postavený na relativně nestabilním (oproti pružině poruchovějšímu ) měchu..?????
až projdeš tímhle uklidňujícím cvičením, zkus se přenést přes své emoce...a zkus diskutovat jen o faktech na úrovni...
to že máš něco přímo od výrobce..je cenná informace..takže mluvíš nepravdu, když říkáš, že jsi se o tom neinformoval, a že tě to nezajímá... prosím poděl se s námi o to
mě to narozdíl od tebe zajímá, protože mě auta baví a mám je jako koníček, (a ne jako ego) a rád se dozvím něco nového..
rozhodně nejsem nejchytřejší na světě, (ač ti to tak možná připadne) a dál si budu žít ve svém static světě) PROTOŽE AIRRIDE NEPOTŘEBUJI a určitě to není tím, že bych na něj já nebo kdokoliv jiný neměl...) je mi jedno, jaký máš na to názor ty, ale
tvé tvrzení, že lituješ lidi, co nemají na airride, na mě působí dojmem, že to bereš tak, že co je drahé, to je dobré..bez ohledu, aby jsi tomu nějak rozuměl, nebo měl nějaké povědomí o konstrukčním řešení a funkci jednotlivých komponentů (ale rád se budu ve svém názoru mýlit, a ještě raději si podebatuju nad funkčností a významem, jednotlivých komponentů podvozku jako takového.. se všemi klady i zápory.. obou dvou řešení)
tvé tvrzení .. co se všechno používá v motorsportu nebo ne..a kolik co váží , je pro mě novinka.. a díky za info
ale v tomhle případě, co jsi popsal, to už není plnohodnotný airride, tak jak jej všichni chtějí... takže pleteš trošku jablka s hruškama.. protože pochybuju že si někdo, bude chtít dát na auto vzduchovej podvozek, na auto se kterým po vyfouknutí musí zajet na benzínku nebo do "depa" aby ho mohl následně zvednout... .. takže to co se používá v motorsportu je na míle vzdálený od toho, o čem se tu bavíme... to je jako když budeš srovnávat tohle
s tímhle
a tvrdit o tom že je to stejný protože jsou to oba dva VW touareg v naftě..
(mimochodem některý závodní pevný podvozky se "dofukujou" kompresorem.. aby měli požadovaný parametry, tlak v plynokapalinovém pístu, potřebnou kompresi atd..) a určitě to není konstrukce airride.. tenhle systém dofukování je běžnej u čtyřkolek, motorek, atd..co mají tlumiče s baňkou..
jinak koukal jsem na stránky http://www.hps-airride.com" onclick="window.open(this.href);return false;
se svojí mizernou angličtinou jsem prošel jak
premium- series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tak
super-pro series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i
competition-series http://www.hps-airride.com/seiten_engli ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a nikde jsem se nic o karbonových věcech nedočetl..vesměs, že je to vyrobeno z inoxové oceli, hliníku, v případě premium-series.. je to vyrobeno z 4130 chromolybdenové oceli..
ale možná jsem se špatně díval
jinak na stránkách je celkem zajímavý počtení.. ale nic svěštobornýho-novýho se tam člověk nedozví...
takže bych opustil hvězdné války z karbonových tlumičů, vyrobených pro NASA (což nikdo z nás nezaplatí) .. opustil řadu nesvéprávných závodních aut co bez externího zdroje ani nenastartují (což určitě níkdo z nás nechce) ..natož aby se samy nafoukaly.. a zůstaneme v dimenzi kvalitního plnohodnotného airride.. a ted se teprve můžeme bavit o výhodách a nevýhodách.. cenách konstrukčních řešeních.. atd...
mimochdem pořád postrádám výhodu toho tebou uvedeného závodního řešení..??
protože hlavní a nezvratná výhoda airride je to, že si člověk může měnit výšku auta..v závislosti na situaci.. (hrbolatá cesta..nafouknu nahoru, rovná cesta..vyfouknu dolů...atd..)tak to prostě je..a tohle mu nikdo upřít nemůže..( i když z hlediska geometrie..je ta účinná provozní plocha dost malá.. a vše ostatní ..tj extremně rozdílné hodnoty..jsou nouzovka.. někde přes práh atd... kvůli geometrii.. odklonům atd... pojízdné to je, funkční taky.... ale není to ani náhodou plnohodnotně funkční....)
tohle ale závodní auta nepotřebujou..?? nebo ne.. já jsem teda ještě neviděl na okruhu, nebo závodech do vrchu někde zpomalovací práh.. atd.. navíc pokud to auto potřebuje zázemí v depu..tak jaká je ta obrovská výhoda mezi tím ..když klasiku sešroubuju klíčem... a mám to postavený na stabilní kovové pružině....než když to solenoidem upustím..externím kompresorem přifouknu podle potřeby a mám to postavený na relativně nestabilním (oproti pružině poruchovějšímu ) měchu..?????
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: AIR RIDE - vzduchový podvozek
tak to vypadá, že došly argumenty..a už se nic novýho o airride nedozvím...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: AIR RIDE - vzduchový podvozek
to co píše mkgarage jsou převážně hovadiny. Ale jen abych to uved na pravou mírou - na vzduchu se opravdu závodí. Nejezdí se ale na měchách z autobusu navlečenejch na modrýho joma, ale kvalitních vzduchách (airlift, bagyard, airex, ..). Airlift má nějaký 2010 mustangy a camara a jezdí s nima proti pevnejm podvozkům v nějakejch těch US GT challenge, už v 70tejch na airliftu jezdili NASCAR, na vzduchu se driftuje, ... není vzduch jako vzduch
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: AIR RIDE - vzduchový podvozek
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: ...AIR...
http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-iv-9 ... -1684.html" onclick="window.open(this.href);return false;
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Tokes
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.11.2011 18:35
Re: ...AIR...
Děkuju Vtuni, samozřejmě zadat si do googlu nebo seznamu air taky dokážu a dát sem odkaz, šlo mi o to jestli někdo z našich uživatelů má s tím nějaké osobní zkušenosti, s čím poradit , kde nejlépe hledat, jaký s tím mají eventuelně zkušenosti, doporučení apod... zkopírovat odkaz umí každej
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: ...AIR...
tak co třeba se podívat do sekce (ne)Jen můj Golf IV je jich tam už celkem dost
Pitrx
kamilsykora
Davi01
Cormi
Pitrx
kamilsykora
Davi01
Cormi
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: ...AIR...
to víš, potřebuju zvednout návštěvnost toho portálu a eshopu
vzhledem k tomu, že snad všichni tady v ČR si to dělají samo domo... protože prachy za pořádnej profi AIR (skoro) nikdo nedá... se k tomu nebudu vyjadřovat...je to ztráta času, 99% lidí co se takhle ptá, si ho stejně nikdy nepořídí...
tyhle topicy směřuju do stejné krabice jako turbo na 1,6SR nebo přestavba TDI na bi turbo...
a jak jsi napsal....kdo chce, umí si všechno potřebný vygooglit....
vzhledem k tomu, že snad všichni tady v ČR si to dělají samo domo... protože prachy za pořádnej profi AIR (skoro) nikdo nedá... se k tomu nebudu vyjadřovat...je to ztráta času, 99% lidí co se takhle ptá, si ho stejně nikdy nepořídí...
tyhle topicy směřuju do stejné krabice jako turbo na 1,6SR nebo přestavba TDI na bi turbo...
a jak jsi napsal....kdo chce, umí si všechno potřebný vygooglit....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Woko_O
- Jezdec
- Příspěvky: 466
- Registrován: 22.09.2011 22:50
Re: ...AIR...
Já tomu moc nerozumim..chceš poradit, chceš poradit kde hledat, zkušenosti a doporučení..
Doporučil ti kvaltiní výrobek přímo pro Golfa, radí ti aby sis ho koupil, dokonce ti dal odkaz kde ho můžeš zakoupit.. Tak co jako chceš?
Kompresor z evy a hadice na hajzl a měchy z karosy? Pokud chceš vzduch tak si ho kup.. Jednoduchý..Ten co ti sem dal ti doporučuju a klidně bych ho tam koupil..
Doporučil ti kvaltiní výrobek přímo pro Golfa, radí ti aby sis ho koupil, dokonce ti dal odkaz kde ho můžeš zakoupit.. Tak co jako chceš?
Kompresor z evy a hadice na hajzl a měchy z karosy? Pokud chceš vzduch tak si ho kup.. Jednoduchý..Ten co ti sem dal ti doporučuju a klidně bych ho tam koupil..
- Kubos32
- Profík
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 08.12.2009 20:07
- Bydliště: KarVWina
Re: ...AIR...
když mechy tak odtud http://www.airride-system.pl/zestawy-airride-c-72.html" onclick="window.open(this.href);return false; tam si vybere každy )
za 20tis mechy kde si šteluješ předek zadek zvlašt
za 20tis mechy kde si šteluješ předek zadek zvlašt
Vw Golf 4 . 3dveř
- Tokes
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.11.2011 18:35
Re: ...AIR...
Myšlenka tohohle topicu, co jsem myslel byla trošku nepochopena jak vidím dle reakcí. Šlo mi o to, aby lidi co už třeba ten vzduch mají dokázali nám, co ho ještě nemají, ale chtěli by ho pořídit, co a jak... Aby třeba napsali, heled mám zkušenosti s tímhle a tímhle, můžu doporučit je bez problémů mám ho sám na autě, nebo tenhle ne měl sem ho ale kurvý se tam měchy takže ho nedoporučuju apod... Samozřejmě Vtunimu děkuju za odkaz, který se bude určitě hodit ...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: ...AIR...
no já zase vím, že pár lidí si to postavili sami..z různých komponentů...ale strávili na tom dost času, jak študováním obecných info na US/UK forech, tak nad vymejšlením a zakázkovou výrobou některých komponentů, a řešením problémů s tím spojených a drží to dost pod pokličkou...protože je to jejich úsilí a jejich know-how a moc nestojí o to, aby to, co oni vymejšleli a stavěli půl roku, pak někdo "obšlehl" za dva týdny...
a to se jim nedivím...
a to se jim nedivím...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Tokes
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.11.2011 18:35
Re: ...AIR...
V pohodě to samozřejmě beru a i chápu, ale když se bude chtít někdo podělit o info tak alespoň má kam a nejeden člověk bude za to info rádvtuni píše:no já zase vím, že pár lidí si to postavili sami..z různých komponentů...ale strávili na tom dost času, jak študováním obecných info na US/UK forech, tak nad vymejšlením a zakázkovou výrobou některých komponentů, a řešením problémů s tím spojených a drží to dost pod pokličkou...protože je to jejich úsilí a jejich know-how a moc nestojí o to, aby to, co oni vymejšleli a stavěli půl roku, pak někdo "obšlehl" za dva týdny...
a to se jim nedivím...