Stabík - PROBLEM

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Kubos32 »

vy jak davate ty stabiky z TT nebo r32 což sou stejne jak to řešite z uchycenim na tlumiči ja mam Stavitelny jom a žadny držak na uchyceny tam nemam?
Vw Golf 4 . 3dveř

Uživatelský avatar
katcha77
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 24.05.2012 09:34
Bydliště: brno

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od katcha77 »

muzete mi panove nekdo poradit, jak dostat na svoje misto origo stabik? rada bych ho tam vratila, ale vypada to ze je potreba rozebrat pulku kary :-( predem dikec!
Obrázek VW Golf IV
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=243309" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od vtuni »

stačí povolit ty 4 velký šrouby na nápravnici... a 4 šrouby co drží servo... a už by jsi ho tam měla promotat..
když ne..tak povolíš v každé těhlici spodní čep.. a celou tu nápravnici s ramenama už můžeš vytáhnout z pod auta.. přidělat tam ten stabik.. a pak to tam zase vrátit..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
_Pa3k_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 12.07.2011 11:50
Bydliště: OSTRAVA !!!

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od _Pa3k_ »

gunit4 píše:vy jak davate ty stabiky z TT nebo r32 což sou stejne jak to řešite z uchycenim na tlumiči ja mam Stavitelny jom a žadny držak na uchyceny tam nemam?
kup stavítko na oktavu RS nebo TTčko a ty ho maj
nebo ten držák dovař na stávající tlumič
a je to :good:
GTI už není
VR6 už taky nenám
Passat CC

Uživatelský avatar
Kubos32
Profík
Profík
Příspěvky: 1015
Registrován: 08.12.2009 20:07
Bydliště: KarVWina

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Kubos32 »

no to bych si dal abych kupoval kvuli zjebanemu stabiku novy podvozek dam ho Off a bude stejne na Sniženem aute nema smysl a vařit na tlumiče nevim nevim.
Vw Golf 4 . 3dveř

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Munez »

a kdyz dam stabik z rs nebo tt a uchytim to kostema do ramene a ne do tlumice,tak muzu snizit kolik budu chtet nebo v tom bude jeste nejaky problem?
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od jim-vw »

když ho uchytíš do ramen, tak ho můžeš rovnou vyhodit, protože ti bude totálně nahovno. Aby fungoval musí bejt uchycenej k tlumičům.
Obrázek

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Munez »

ze by byl rozdil sil v tahu nebo v tlaku?prece by to melo pracovat stejne,ale kdyz to bude na tlumic,tak to bude na stabik tlacit,ale kdyz do ramene,tak tahnout,ale sily by meli byt stejne (nebo naopak)...ja si myslim,ze by to fungovat melo.nebo napis duvod proc ne :)
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
vencapunto
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 24.08.2009 18:31
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od vencapunto »

souhlasim s jim-vw. Měl jsem ho uchycenej do ramen a auto se chovalo hrozně,v zatáčkách mi věčně hrabalo kolo a auto bylo šíleně nedotáčivý,až nebezpečně,myslel že je to předníma gumama,ale vrátil jsem origo stabík a najednou auto funguje úplně jinak.Tak jak má :wink:
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Munez »

ono jeste otazka co si mel za kosti.prej s origo kostema je stabik ohnutej jak paragraf.proto jak tady psal klubak Tokes,ze si poridil kosti z bmw e30,ktere jsou kratsi...jinak me prijde,ze ten princip stabilizatoru jestli jde vrchem nebo spodem je uplne stejny,ale chce doladit delku tech kosti...
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
vencapunto
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 24.08.2009 18:31
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od vencapunto »

Zkoušel jsem jak origo,tak různý úpravy délky a podobně a nic z toho fakt nefungovalo vůbec.když byl uchycenej na tlumičích tak to fungovalo dobře,ale teď mam jiný tlumiče a ty nemaj úchyty,proto jsem zkoušel tohle. Zlatej origo stabík :D
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Munez »

uvidime.zkusim si to poresit jak ma Tokes a potom napisu jak se to chova.original tam pri takovem snizeni proste nenarvu,tak bud jine varianty nebo off a nebo ten rs,ale kdyz ten stabik tak vidim,tak me proste nejde do hlavy,ze by to melo uplne jiny vyznam jestli to je uchycene do tlumice nebo do ramene.jediny rozdil muze byt v tom jak dlouhou kost pouziju.pokud to bude mega napnute,tak je jasne,ze to bude problem a pokud to bude poresene tak akorat,tak by fungovat mel.ale nebudu rozumovat dokud to jeste nemam :D
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od jim-vw »

jestli je uchycenej v půlce ramene nebo nakonci = k tlumiči, je velikánskej rozdíl, ať už v délce chodu, nebo v působící síle...
Obrázek

Munez
Profík
Profík
Příspěvky: 1046
Registrován: 17.05.2009 18:53

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od Munez »

takze cim vic na konec ramene je to uchycene,tak i delsi draha a tim padem i vic se krouti stabik ne?ono jestli ti pusobi sila z vrchu nebo zespodu,tak by melo byt jedno,protoze by mela byt stejna pokud by se docililo stejne uchyceni u konce,ale u ramene je to bliz a tak by ta sila mela byt prave mensi ne?nevim,porad me to prijde jako blbost,aby to nefungovalo,teda pokud nekdo nesel tak dolu,ze stabik nasponovany jak luk...
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Stabík - PROBLEM

Příspěvek od vtuni »

proto taky stabiky k ramenům mají větší průměr... např 23mm na rameno a octa sr má 19mm na tlumič .to za a)
a za b) ta zkrutná síla u těch beranů je úplně jiná než u toho rovnýho...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“