GO přední nápravy
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
GO přední nápravy
Zdravím, mám najeto 250tis a téměř všecko původní. Chci se zeptat, co vše pro GO nápravy.
Vyměnil sem čepy ramen, uložení ramen, silenbloky stabilizátoru, tyčky stabilizátoru. Dále bych rád uložení nápravy - 2x silenblok - ale lisuje se to taky, nebo to jde vyměnit doma, nevíte?
Plus teda musím udělat zadní nápravu, uložení, je to v hrozným stavu. Tlumiče a uložení tlumičů, plus dorazy jsou nové. Tu zadní nápravu bych rád udělal doma.
Vyměnil sem čepy ramen, uložení ramen, silenbloky stabilizátoru, tyčky stabilizátoru. Dále bych rád uložení nápravy - 2x silenblok - ale lisuje se to taky, nebo to jde vyměnit doma, nevíte?
Plus teda musím udělat zadní nápravu, uložení, je to v hrozným stavu. Tlumiče a uložení tlumičů, plus dorazy jsou nové. Tu zadní nápravu bych rád udělal doma.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: GO přední nápravy
dak do kompletní GO ti chybí čepy+ axiální táhla řízení, horní uložení + ložisko, ložisko kola samotný.
ty silentbloky v nápravnici jsou taky lisovaný..ale pokud jsi šikovnej zvládneš to i doma bud ve svěráku nebo když si uděláš dílenskej přípravek z kusu závitový tyče, tak i bez něj...
ty silentbloky v nápravnici jsou taky lisovaný..ale pokud jsi šikovnej zvládneš to i doma bud ve svěráku nebo když si uděláš dílenskej přípravek z kusu závitový tyče, tak i bez něj...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: GO přední nápravy
tak aby jste neřekli že jen kecám a ničím užitečným nepřispívám...
tak tady máte malej fotonávod na výměnu silentbloků v amatérských podmínkách ...bez dílny elektriky atd...
na fotkách se dělají silentbloky nápravnice ale úplně stejným způsobem se dají namontovat i silentbloky do ramen, i do zadní nápravy..
co budeme potřebovat:
- závitovou tyč M12 (čím pevnější tím lepší a ím dýl vám vydrží ale na jednorázovku stačí i klasika nepevnostní )
- nějaký M12 matky, a velkoplošný podložky
- očko nebo plochý klíč 19 2x
- kus většího dřevěnýho hranolu např. 10x15x5cm
- vazelínu nebo jinej "lubrikant"
- lahváč pro dobrou náladu
do dřevěnýho hranolu vyvrtáme (akušroubovákem - protože jsem psal že je to návod bez elektriky ) díru tou prostrčíme závitovou tyč a na konci přes velkoplošnou podložku dáme matku (ideálně dvě a stáhnout proti sobě aby se nepovolovaly)
okraje silentbloku i montážního otvoru natřeme vazelínou at to pěkně klouže ve směru lisování nasadíme náš dřeokovový přípravek, na něj navlečeme silentblok a přes velkoplošnou podložku dáme matku a šroubujeme
tak tady máte malej fotonávod na výměnu silentbloků v amatérských podmínkách ...bez dílny elektriky atd...
na fotkách se dělají silentbloky nápravnice ale úplně stejným způsobem se dají namontovat i silentbloky do ramen, i do zadní nápravy..
co budeme potřebovat:
- závitovou tyč M12 (čím pevnější tím lepší a ím dýl vám vydrží ale na jednorázovku stačí i klasika nepevnostní )
- nějaký M12 matky, a velkoplošný podložky
- očko nebo plochý klíč 19 2x
- kus většího dřevěnýho hranolu např. 10x15x5cm
- vazelínu nebo jinej "lubrikant"
- lahváč pro dobrou náladu
do dřevěnýho hranolu vyvrtáme (akušroubovákem - protože jsem psal že je to návod bez elektriky ) díru tou prostrčíme závitovou tyč a na konci přes velkoplošnou podložku dáme matku (ideálně dvě a stáhnout proti sobě aby se nepovolovaly)
okraje silentbloku i montážního otvoru natřeme vazelínou at to pěkně klouže ve směru lisování nasadíme náš dřeokovový přípravek, na něj navlečeme silentblok a přes velkoplošnou podložku dáme matku a šroubujeme
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: GO přední nápravy
vtuni : velmi pěkně , obdivuji lidi co si dokáží poradit i s minimem nářadí...
Já tohle řeším odvozem do servisu kde mi to většinou zadara lisnou a neriskuju že si ublížím
Do návodu bych doplnil pro méně zručné jedince (jako já ) mít po ruce minimálně telefon pro přivolání 1. pomoci lépe pak nějakého feláka co poskytne první pomoc
(viz true story o tom jak Alky dopasovával TDI sání na 16V zalamovákem slušný krvácení 14 dní pracovní neschopnost )
Já tohle řeším odvozem do servisu kde mi to většinou zadara lisnou a neriskuju že si ublížím
Do návodu bych doplnil pro méně zručné jedince (jako já ) mít po ruce minimálně telefon pro přivolání 1. pomoci lépe pak nějakého feláka co poskytne první pomoc
(viz true story o tom jak Alky dopasovával TDI sání na 16V zalamovákem slušný krvácení 14 dní pracovní neschopnost )
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: GO přední nápravy
tak jako já mám taky možnost to nechat lisnout... ale to bych u toho nemohl pít, protože bych musel řídit, a to se mi nechtělo..
navíc tohle je i rychlejší, protože dřevokovo přípravek mám už dlouho...
navíc tohle je i rychlejší, protože dřevokovo přípravek mám už dlouho...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO přední nápravy
jen bych nedoporučoval používat klasickou vazelínu při lisování gumových silentbloků, protože naleptává gumu a to dokáže hodně zkrátit životnost... když už, tak použít mýdlovou vodu nebo silikon bez oleje...
GIII GTI 2.0 16V ABF
- Torrman
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 22.06.2011 19:43
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO přední nápravy
http://www.vw-club.cz/download/file.php ... 103213.jpg
Zdá se mi to, nebo ve sváru té nápravnice jsou póry jako blázen? )
Zdá se mi to, nebo ve sváru té nápravnice jsou póry jako blázen? )
IV 1.9 TDi PD 110 kW
- Torrman
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 22.06.2011 19:43
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO přední nápravy
Chlapi, uvažuju o tom, že bych si doma udělal nějaké to go podvozku, tzn. čepy, gumy v ramenech, horní uložení tlumičů, vzpěry stabilizátoru, dále je k.o. levá vnější manžeta poloosy (do toho se mi tedy moc nechce, ale věřím že to dám ) ) Chci se zeptat na jednu věc, jestli když tohle všechno udělám, nebude problém s tím dojet na geometrii vzdálenou cca 2km? Když pojedu pomalu, tak předpokládám že ne... Díky
IV 1.9 TDi PD 110 kW
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: GO přední nápravy
jak už budeš dělat ty manžety homokynetáku tak si všechny rozeber a samotné homokynetáky pěkně umyj v benzinu pak novou vazelinu a uvidíš že to fakt pomuže co se týče chodu auta nop jinak co se týče te geometrie tak dojedeš uplně v poho
- Torrman
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 22.06.2011 19:43
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO přední nápravy
Super, díky kámo homokynetak určitě pečlivě vypucuju ... už se na to těším
IV 1.9 TDi PD 110 kW
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: GO přední nápravy
nemáš zač homokynetáky rozeber všechny
- adam78
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28.01.2018 00:19
- Bydliště: Praha 8
Re: GO přední nápravy
Zdravim. Mam golf 4 a krome novych tlumicu je vse na podvozku asi puvodni, rezave, podvozek vrze, pri couvani v nem lupe atd. Premyslim ze bych nechal v servisu udelat komplet repasi obou naprav. Krom tech tlumicu a pruzin proste vse vymenit, napravnice, ramena, tehlice, naboje, loziska proste komplet repasi naprav. Zajimalo by mne pouze, jestli nekdo nema bajvoko prehled kolik by to tak stalo ? Staci druhovyroba dilu ale nove, ne pouzite. Pocitam to tak 30 az 40 tisic korun. Mylim se hodne ? Myslite vic nebo min ? Moc diky za odpovedi.
Golf mk5 Gti 147kw AXX, DSG 6.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: GO přední nápravy
nápravnici ramena a zadní nápravu měnit nemusíš...tam se jen mění silentbloky...
jinak za 30-40 koupíš celýho golfa...
s pískováním zinkováním komaxitem, polyuretanovýma silentblokama..asi takhle cca 15tis
jinak za 30-40 koupíš celýho golfa...
s pískováním zinkováním komaxitem, polyuretanovýma silentblokama..asi takhle cca 15tis
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- adam78
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28.01.2018 00:19
- Bydliště: Praha 8
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: GO přední nápravy
Vůbec není špatný si v profilu alespoň rámcově napsat bydliště..... Pak najednou zjistíš, že ti to za humny udělá někdo z klubu za úplně jiný peníze než co si řekne klasika servis.....
Třeba já už jsem takhle rekonstruovat asi 40 sad..... Barvy Dle libosti a přání
Třeba já už jsem takhle rekonstruovat asi 40 sad..... Barvy Dle libosti a přání
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO